Nog steeds harde buiken om de 3min en ik kan dus echt niet slapen Manlief loopt ook rond in huis.. Ik zeg ga slapen, straks stopt het ineens en moet jij om 4uur werken. Maar hij zegt dat hij nu echt niet kan slapen Haha! Arme man.. Ik lig maar op de bank en heb nog steeds rugpijn.
Hoelang heb je dat nu al en zouden het dan toch niet weeën kunnen zijn? Omdat ze om de 3 minuten komen en ook rugpijn? Ik zou anders gewoon even vk bellen, ze hebben liever dat je een keertje te vaak belt dan te weinig hoor.
Rianne, hier dan ook nog maar even. Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Liora, wat een mooie naam. Nu lekker genieten.
Hihihi, mijn vriend was ook al door het huis aan het ijsberen daarnet en ik zat pas op 1x in de 10 minuten! (wel de heftigste krampen tot nu toe... moest echt wel puffen enzo) Hij ging gelijk de ziekenhuistas van boven pakken en de foto's van het toestel op de pc zetten, zodat de kaart weer leeg is en een kruik maken enzo! Ook heeft 'ie de hoes om de maxicosi gedaan en die alvast in de auto gezet, Awww... schattig! Maar tis weer afgezakt helaas Dus ik ga lekker slapen!
Ik zat om half 10 op 2cm ontsluiting. Ik zou bellen als het een paar uur aanhield en ik pijn erbij zou krijgen. Heb voorgenomen om om 1uur te bellen.. De pijn wordt erger. Ik denk niet dat het af gaat zakken.
Ben benieuwd hoe het nu is Bloemmm! Ik kan alweer een hele tijd niet slapen... blegh!! Heb wel wat ongipijntjes, en een pijnlijke buik. Maar niets wat op echte weeen lijkt. Heb net de vaatwasser uitgeruimd en de aardappels al geschild... Toch straks maar even proberen nog wat te tukken.
Goodmorning! Babys geboren vannacht? Ik durf Bloem niet te pingen, ben bang dat ze wakker wordt! Vannacht weer 1000x naar het toilet. Hopelijk kan ik straks nog even bij pitten!!!
Weer een beetje bloed en menstruatiekrampen. Ik ga vanmiddag toch even bellen om te vragen hoe lang dat allemaal kan duren!
Goedemorgen dames, Heel wat spannende dingen hier! Bloem:Heel veel succes, hoop dat je je kleintje al in je armen hebt en kunt genieten! Aukje: vervelend zo'n rotnacht! En dat voor de zoveelste keer:x Hopelijk kun je een beetje slapen, wel lekker dat de vaatwasser weer klaar is en de aardappelen ook al, maar denk dat slapen toch fijner is Sanny, Hopelijk zet het gauw door, en hopelijk ook afgelopen nacht goed kunnen slapen. Flower, wat klote van de naweeen. Hou je bloedverlies wel goed in de gaten? Moet ook niet teveel zijn! Gister naar huis gegaan? Heerlijk zeg! Red je het allemaal een beetje? Rianne: Gefeliciteerd!! Wish: ook jullie gefeliciteerd! Muts: Ik hoop voor je dat het gauw doorzet. Hier: een onrustige nacht gehad. Gister de braderie over geweest en heb nu veel last van beken en onderrug. Weer veel harde buiken, ongi gevoel en flinke pijnen af en toe, maar niets dat doorzet. Zie er nu alleen wel enorm tegen op dat man vanavond weer naar Gilze vertrekt. Het is voor 3 dagen, woensdag avond komt hij weer terug, maar voel me er niet echt happy bij. Maar even doorbijten. Niks op de planning staan vandaag, lekker samen met man genieten en beetje ontspannen...(en de was doen)
*breek in* Gefeliciteerd met je zoontje En wat een leuke naam Andere bevallen dames natuurlijk ook gefeliciteerd of nog veel succes met de laatste loodjes *breek uit*
bloemmie hoe is het????? palmpje jammer dat je niets hebt gehoord.. ik zou ook niet durven pingen hoor.... (en ondertussen krijgt manlief een sms-je haha) palmpje voor zover ik het weet kan het slijmverlies met iets bloedverlies blijven aanhouden tot de bevalling zelf maar het bloedverlies vind ik wel een beetje eng... BELLEN DUS!!!! hier is het niet doorgezet.. wel krampjes onderin zoals het ook bij de vorige bevalling is begonnen maar geen harde buik ofzo oeh aukje wat balen (en dan druk ik me nog netjes uit!!) dat je weer zo'n rotnacht hebt gehad... hopelijk gaat dat snel voorbij!! ow meedje wat k*t dat het bij jou ook niet heeft doorgezet... en heel erg k*t dat E. vanavond weer zover weg moet!!! rianne had ik je al gefeliciteerd (ik weet het niet meer)? GEFELICITEERD!!!
Mogguh meissies Ik heb bericht van Bloem! Gewoon geknipt en geplakt want ik lig nog in bed: . Ik doe 't even zo want heb echt de energie niet om online te komen. Om 1uur heb ik gebeld dat het nog steeds het zelfde was. Inmiddels was ik de weeen al aan het weg puffen en werden ze heftiger. Ze kwam en ik had wel meer ontsluiting (Tegen de 3cm aan) maar dus nog niet precies 3cm. We hadden afgesproken dat ik 4uur zou kijken wat er gebeurde en dan weer zou bellen. Dus rond half 6 heb ik weer gebeld (nog steeds met dezelfde weeen, en geen slaap natuurlijk) en ze is weer gekomen. Helaas hele erge weeen maar niet meer ontsluiting. Ik mocht kiezen; Mee naar 't ziekenhuis, een Morfine prik, 4uur uitrusten en mn vliezen breken of thuis blijven en de weeen wegpuffen en dan om 10uur naar 't ziekenhuis om mn vliezen te breken en hopen dat ik dan goed 3cm ontsluiting heb (dan is het volgens hun het effectiefst). Ik heb voor het 2de gekozen want heb vanaf het begin gezegd geen pijnstilling te nemen zolang het echt niet anders kan. Nu heb ik nog steeds hele erge weeen. Ik kan ze best goed opvangen. Om 10uur komt ze dus weer en gaan we naar het ziekenhuis om mijn vliezen te breken. Ze verliest trouwens ook bloed en de rest van haar prop SPANNEND!!!
Sorry Muts: het was niet alleen bloed, maar met slijm. Dat kan dus blijven tot de bevalling? Zit ik niet op te wachten, maar oke. Zo even ontbijten en dan voeg ik me bij jullie .
oooooow bloemmie wat spannend meis!! heeeeel erg veel succes en ik denk aan je!!!! palmpje het slijm kan tot de bevalling aanblijven houden.. het bloed kan van het slijmverlies zijn maar natuurlijk ook een andere oorzaak hebben... als ik jou was zou ik toch ff voor de zekerheid bellen... zoals er altijd wordt gezegd (ook door mn vk!): beter 1 keer te vaak bellen dan 1 keer te weinig!!!!
Meiden goedemorgen... Bloemmm wat spannend....!!!!!! Even een vraagje: Hoe wijzig ik een bericht dat ik gister hier gepost heb als de optie wijzigen er niet meer bij staat?? Ik ga nu ontbijten reageer zo op jullie xx
Meimams: volgens mij als die optie er niet meer staat, moet je de beheerder een mailtje sturen. @ MUTS: Gefeli met je 39 weken Ik ga straks bellen. Ik voel me echt een zeur, want van de week met die harde buiken was natuurlijk vals alarm. maar misschieb moet ik me eroverheen zetten en gewoon bellen.
echt hoor meis ff bellen!!! hoe moet je nu weten dat het harde buiken waren? ik bedoel ze kwamen met regelmaat en de tijd is er natuurlijk wel rijp voor dat hij kan komen!! gewoon bellen... echt hoor!!! ik voelde me van de week ook heel erg stom.. (kleine niet voelen en geen reactie krijgen op wat dan ook).. uiteindelijk mn gevoel gevolgd en de vk gebeld.. en als je dan het hartje hoort dan heb je een hoop opluchting maar ook zoiets van "shit heb ik weer".. in de auto voelde ik de kleine dus wel schoppen en als je dan in het ziekenhuis komt en de gyn zegt tijdens de echo "je kan beter een keertje te veel bellen als je je ongerust maakt dan niet bellen!" dan voel je je toch niet zo stom meer... enne er zijn dames die bellen voor minder
in het bericht wat je wilt wijzigen staat rechtsboven in een driehoekje.. dan krijg je een nieuw scherm waarin je je wijziging kan doorgeven....
ow en die sms wat manlief net binnen kreeg... s-loeder! of ie haar ff kon helpen met het vullen van de ketel want ze wilde douchen... muwhahahahaha ik heb der maar ff gebeld dat ie nog lekker ligt te slapen en we vanmiddag wel ff langskomen....