Goedemorgen dames! Hier even snel een ego berichtje, ga zo nog even tukje doen. Na een halve nacht wakker te zijn geweest met wat ik dacht onregelmatige weeen, toch weer in slaap gevallen. Om 8.30 bij de gyn(arts assistent) geweest en had nog geen ontsluiting, alleen verweekte baarmoedermond. Ze wilde verder nog niets doen, want er was geen ontsluiting. Volgende week maar weer verder kijken..... Ben best teleurgesteld, had wel gehoopt dat het wat zou doen of dat er in iedergeval concrete afspraken gemaakt konden worden. Heb nu 6 liter bitter lemon in huis, en vriendlief gaat het er allemaal ingieten zegt ie. Hopelijk werkt het. Straks nog even paar boodschapjes doen en wandelen. Verder nog geen buddy nieuws
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 07 mei - Sunnie - 1e kindje - thuis - meisje - bv 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) Meedje (05 mei) - Sunnyqueen21 (26 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 03-05 Bloemmm controle verloskundige 03-05 Sunnyqueen21 controle gyn 05-05 La Palma controle verloskundige 06-05 Bas1759 Controle gyn 09-05 Meedje controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! 13-04-2011 - 37w - Senna999 - Dochtertje Dewi (2550gr) 20-04-2011 - 37w2d - Lilo88 - Dochtertje Maelynn (3095gr) 24-04-2011 - 38w1d - Sunnie - Dochtertje Enora (3250gr) 27-04-2011 - 36w4d - Monika - Zoontje Gabriël (3150gr) 28-04-2011 - 39w2d - Flowertje - Zoontje Aiden (3540gr) 29-04-2011 - 39w - Magickwings - Zoontje Dion Gabriël (3400gr) 3 meisjes 3 jongens
Meedje balen dat je weer teleurgesteld bent. Was mooi geweest als er al wat ontsluiting te zien was. Hier van t weekend ook druk bitterlemon gedronken. Hier moet ik nog een paar weken, maar vind het ook erg lekekr. Maar moet zeggen het heeft hier wel voor gerommel gezorgt!
@bloemmm en man nogmaals van harte met jullie prinsesje Mira Naz! Ik ben net als de anderen erg benieuwd naar de foto's! Maar geniet eerst maar lekker en rust goed uit! @ Meimamma gefeliciteerd met je 37 weken!!! @meedje wat balen dat er nog niks veranderd is. Jullie zijn er zo aan toe!!! Nou ik zal vandaag ons huisje maar weer eens flink soppen, dat is wel weer nodig en mijn vader komt vanmiddag langs met aanhang en mijn broertje en zusjes zijn er ook bij dus wordt gezellig druk, maar dan wel in een schoon huis! Fijne dag dames!! Liefs
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 07 mei - Sunnie - 1e kindje - thuis - meisje - bv 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) Meedje (05 mei) - Sunnyqueen21 (26 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 03-05 Sunnyqueen21 controle gyn 05-05 La Palma controle verloskundige 06-05 Bas1759 Controle gyn 09-05 Meedje controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! 13-04-2011 - 37w - Senna999 - Dochtertje Dewi (2550gr) 20-04-2011 - 37w2d - Lilo88 - Dochtertje Maelynn (3095gr) 24-04-2011 - 38w1d - Sunnie - Dochtertje Enora (3250gr) 27-04-2011 - 36w4d - Monika - Zoontje Gabriël (3150gr) 28-04-2011 - 39w2d - Flowertje - Zoontje Aiden (3540gr) 29-04-2011 - 39w - Magickwings - Zoontje Dion Gabriël (3400gr) 01-05-2011 - 37w4d - Bloemmm - Dochtertje Mira Naz (2940gr) 4 meisjes 3 jongens
meedje wat balen zeg meis!! waarom wilde ze nog geen concrete afspraken maken??? puur omdat je nog geen ontsluiting hebt of ??? ik hoop dat de vk vanmiddag bij mij wel iets gaat doen want dit trek ik echt niet langer... zodra ik maar opsta krijg ik al een persgevoel en het lopen is helemaal drama... en dan heb ik het nog niet eens over de ongikrampen en harde buiken en het vervelende van het opstaan en lopen: ik moet om de 10 min naar de wc om er 4 druppels uit te persen
Goedemiddag! Erg luie dag vandaag, moet nog ontbijten, maar vriend komt gelukkig net binnen met de boodschappen, dus het kan! (brood was op) Muts: hopelijk gaan ze iets in gang zetten vandaag! Bloemmm: ben heel benieuwd naar de foto's van Mira Naz! Flower: naar van je boobies en dat Aiden zo'n krampjes heeft! Hopelijk is het allebei binnenkort beter! De rest weet ik jammer genoeg niet meer, want ik heb tussendoor even ontbijt staan maken... Straks ga ik weer lezen!
Hee meiden, niks gehoord van denise hier... Wat is dat strippen eigenlijk? Ik hoor het zo vaak en nou wil ik het wel eens weten haha Rot hoor dat al dat gerommel nog niks oplevert. Ik wil nu eigenlijk ook wel eens wat gerommel want bij mijn zoontje voelde ik helemaal niks tot de eerste wee en vanaf toen heeft het nog 48 u geduurd tot hij geboren was. Ik ben er bang voor dat me nu weer hetZelfde staat te wachten. Zometeen naar de Gyn, ben benieuwd wat hij te zeggen heeft!
Ow Mutsy ik hoop echt dat je gauw uit je "lijden" wordt verlost meis *knuf* Had nog woorden met een eigenwijs oud kreng in de Appie! Ik had alleen brood en zij een kar vol zooi. En ze ziet mij naar de kassa waggelen en zet gauw de kar pontificaal voor mn buik om eerder bij de kassa te zijn grrrr. Dus toen zei ik van; Mevrouw als die kar raak was geweest tegen mn buik hd u een probleem gehad. Die mevrouw schijnheilig van; Ow waarom dan? Dus zei ik van; ze zeggen dat de jongelui ongemanierd zijn, maar u bent een slecht voorbeeld voor de oudere. Als die kar tegen mn buik aan was gekomen had ik u de winkel uit gebonjourd. Nou toen was ze helemaal verontwaardigd en zei van; nou komt u maar voor hoor met die buik!! Ik zei nou wat attent van u op een overdreven toon. Dont mess with a pregnant woman En vooral niet met een die moe is! hahha
Ik kwam kijken of er nog babynieuws was, maar tis rustig hier. Net nog 2 uurtje liggen tukken, heerlijk. Nu eten maken, slavink, aardappelkroketjes uit de oven en doperwten.
Tjeetje, het is echt rustig hier! Ik kwam ook even spieken voor babynieuws, maar we zijn gewoon nog op dezelfde pagina als m'n vorige post van een uurtje of 1! Beetje eng dat er nog steeds geen teken van leven is van Denise... Stom zeg, dat die vrouw zo haar kar ertussen duwt... De ouderen van tegenwoordig Bij ons in de Hoogvliet ga ik altijd bij de zelfdscan-kassa staan. Daar hoef je nooit te wachten Nou, ik ga nog even int andere topic kijken of daar nieuws is. Eet smakelijk Meimamma!
Even kort buddy bericht: Bij marjan is alles rustig. Er zijn voor de 2e keer tabletjes ingebracht, ctg's zijn goed. Ik zal het wel horen als er nieuws is. Net lekker gegeten en straks verjaardag. Verder genieten dat mijn man thuis is en beetje ontspannen. Hopelijk vannacht lekker slapen
jammer dat er van marjan nog geen babynieuws is... flower smsde me net nog dat ze het heel erg jammer vind dat ze hier nu weinig is maar ze heeft nogsteeds heel erg last van naweeen... verder alleen ff ego: vk wilde niks doen. hun protocol is dat er voor de 40 weken geen actie wordt ondernomen.. ze heeft wel overlegt met een andere vk over evt. doorsturen richting gyn en dan inleiden maar dat doen ze hier dus niet aan zijn bij de homeopatische buurvrouw van de vk geweest en ik heb van haar oplosbare tabletjes meegekregen... of het zet nu als een tierelier door of het wordt rustiger zodat ik en beebje kunnen aansterken voor wat komen gaat... moet haar morgenochtend al bellen wat het spulletje gedaan heeft.....
Zo daar ben ik dan om jullie even verslag te geven van de bevalling Het begon allemaal om 18.00 Zaterdag. De harde buiken bleven maar komen en er begon een regelmaat in te zitten.. Om 21.00 is de verloskundige geweest zoals jullie weten en had ik 2cm ontsluiting.. Om 01.00 kwam ze weer en had ik krap 3cm, helaas niet genoeg om mijn vliezen te breken want dan moet je ruim 3cm hebben. We hebben de volgende ochtend afgewacht en toen ze kwam had ik de 3cm gehaald. Inmiddels werden de weeën erger maar ik kon ze best goed opvangen, zolang ik maar niet zat. Ze heeft toen thuis om 10.55 mijn vliezen gebroken. We moesten tot 13.45 thuis blijven en mochten daarna naar het ziekenhuis komen. Toen we in het ziekenhuis kwamen had ik 5cm ontsluiting, maar daarna gebeurde er niets meer.. De weeën werden veel en veel erger maar het zorgde niet voor ontsluiting. Ik mocht een uur wachten en als er dan niets gebeurd was zouden ze de weeënopwekkers aanzetten.. Na een uur was er nog steeds niets gebeurd. Inmiddels werd het steeds moeilijker om de weeën op te vangen en ik heb nog nooit zoveel pijn gevoeld, ik kan het niet beschrijven.. Toen kreeg ik dus een infuus met weeënopwekkers en ze vroegen of ik pijnstilling wou.. Het enige wat ik heel graag wou vanaf het begin was bevallen zonder pijnstilling. Dus ik heb gezegd dat ik het niet wou. Door de weeënopwekkers zat ik al snel op de 7cm. Alleen hield ik het niet van de pijn! Ik heb toen een paar keer geroepen dat ze NU met een ruggenprik moesten komen maar het was al te laat want toen mocht ik 'm niet meer (Ben achteraf blij dat ik 'm niet gekregen heb hoor!) Die 3cm tot ik mocht persen waren echt een hel, ik kon het persen niet wegpuffen &heb heel vaak gezegd dat ik naar huis wou Al mijn kracht haalde ik uit mijn man, zodra er een wee kwam heb ik zijn handen vastgehouden en zn handen zijn blauw van het knijpen Om 21.00 mocht ik eindelijk persen.. Wat een opluchting! Ik heb 10minuten geperst alleen ging de hartslag van Mira omlaag.. Toen hebben ze een knip gezet. Ik was daar echt als de dood voor, maar ik heb er niets van gevoeld. Toen is ze in 4 min om 21.14 geboren.. Het mooiste wat me ooit is overkomen. Het is echt waar dat je de pijn vergeet.. Ik heb 27uur weeën gehad, maar ik zou het nu zo weer over doen als ik naar Mira kijk. Dus voor iedereen die nog voor de 1e keer gaat bevallen onder ons; Jullie kunnen het allemaal! Mira is heel zoet en tevreden.. Ze slaapt veel en drinkt al heel goed van de borst. Net alsof ze het al jaren doet! Met mij gaat alles ook goed.. Ik kan lopen, zitten en heb geen pijn. Alleen de hechtingen van de knip zijn wat gevoelig, maar dat komt wel goed! Ik heb inmiddels 48uur niet geslapen.. De hele nacht heb ik naar Mira gekeken dus ik ga vanavond vroeg mijn bedje in. Dat was het, nergens om voor bang te zijn. Het doet pijn maar er bestaat niets maar dan ook echt niets mooiers dan je kind op je borst krijgen.
wauw bloemmie wat een verhaal!!!! maar je hebt helemaal gelijk hoor... je bent alles zo weer vergeten!!! en wat een mooi meisje!!!
Ik zou nu (al heb ik hechtingen) best aan de tweede beginnen hoor. Denk dat dat genoeg zegt over hoe bijzonder het is Dankjullie wel meiden.. Het is echt een poppetje! Maat 50 is nog te groot
Wat is ze mooi bloemmmmmm prachtig meid... En ben trots op je meid superr.. Aiden wordt wakker dus ik ga weer.. Hij heeft het savonds meestal erg moeilijk onrustig enz... Knuffies meiden