Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hihiji maat 50 is al snel te groot hahahahahah..
    Hier ook aiden is alleen erg lang en dun hihi

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Bloemm gefeliciteerd!! :D
    zag ineens een mooie foto bij je avatar :) !!

3. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Bloem, wat een mooi meisje. En wat een heftig bevallingsverhaal, maar net wat je zegt dat je de pijn zo weer vergeet. Nu lekker genieten.

Ik heb vandaag wel veel mee gelezen, maar zag dat het rustig was.

Verder heb ik het eerste bruinverlies alweer gespot :(, dus denk dat ik morgen weer ongesteld word. Dat betekent dat we ronde 16 in gaan.
    Maar we hebben nu wel met elkaar afgesproken dat we het tot eind september/begin oktober zelf proberen. Dit omdat ik het eigenlijk niet meer trek, altijd die ovutesten, temperaturen en het moeten vrijen (door mijn voorgeschiedenis). Ook manlief heeft het dan weer rustiger op het bedrijf en de gewassen dan weer zo'n beetje uit het land zijn.

4. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hm ik ben voorlopig nog niet aan de beurt. Nieuwe afspraak over tien dagen. Nog veel vruchtwater, niet ingedaald, veel beweging...
    Het is een flinke baby, 3.5 a 4 kg, hoofdje was al 9.7 cm, maar goed mijn zoontje had ook een flink hoofd. Oow en zijn voeten zijn ook groot. Maar goed mama heeft dan ook maat 43 haha.

Nog even gesproken over pijnbestrijdjng en ik krijg een ruggeprik als ik er om vraag, en als ik weer zulke slechte persweeen heb als vorige keer krijg ik tijdens het persen nog weeenopwekkers, dus dat neemt mijn angsten wel aardig weg :)

Bloem wat een schatje is het zeg!

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Wow Bloemm mooi verhaal en wat heeft je meissie een bos haar zeg. Mijn man is heel benieuwd wat voor kleur haar ons kindje krijgt. Ik zeg blond wat ik ben blond en mijn man vroeger ook en ons mannetje is nu ook nog blond.

xxx Joyce

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @bloemm; mooie foto;s , echt een scheetje... en idd een poppetje.

dewi past nog niet in maat 50, zit nog op 44. maar merk dat ze wel wat voller aan het worden is.
    drinken gaat nu een stuk beter.

borsten; weet iemand wanneer de melk ophoudt?? ik heb anderhalve week geleden 2dagen stuwing gehad en daarna was het weg maar sindsdien lek ik iedere ochtend melk. echt irritant, ik geeft flesvoeding maar hoelang kan dit 'gelek' nog aanhouden? iemand een idee?

@rest van de dames; hoop voor jullie allemaal dat het voorwerk binnenkort gaat doorzetten in het echte werk! het is zo mooi om zo een kleintje te zien, kan er uren naar kijken!

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Voor mama´s die het leuk vinden ik kan nog geen beeb showen maar heb nog maar een foto van mijn buik in het meibuiken topic gezet hihi.

xxx Joyce

8. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    @ JoMi: Wat jammer dat je waarschijnlijk ongesteld wordt! Moeilijk om er niet teveel mee bezig zijn, heel veel sterkte!

@ Bloemmm: Mooie meid zeg! En het is inderdaad waar, als je kleine er eenmaal is dan vergeet je de pijn. Wou ik van te voren nooit geloven haha.

@ Mutsevluts: Ik hoop dat dat goedje werkt! Als je nu snel gaat bevallen wil ik wel ff weten hoe het heet!

@ Meimamma: Tja heerlijk he, die oudjes!

@ Meedje: Jammer dat ze niets voor je konden betekenen! Wel lekker dat je mannetje bij je thuis is!

Sorry, ik ben zeer waarschijnlijk mensen vergeten maar ik weet het niet meer!

Hier bijna het hele huis weer even gestoft en gezogen en de ramen gedaan. Verder geen nieuws.

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Nou Aukje voor iemand die op alle dag loopt ben je nog flink bezig geweest;)

Mijn s-zus komt woensdagochtend en die wilde mn badkamer een grote beurt geven. Maar ja grote beurt heeft mn vriend pas nog gedaan en als ik morgen de badkamer doe is het ook weer lekekr fris. Anders ben ik ook bang dat ze de babykamer op loopt en die hebben we nu met kleur ingericht en nieman ddie weten mag wat het wordt.
    Dus als ze woensdag zo nodig wat wil doen mag zij bij mij ramen lappen;)

10. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    hoi hoi, ik ben er ook weer eens.

Flower, ik had het nog niet gezegd, maar wat een lekker ventje is Aiden. Hoe gaat het met de krampjes? Zielig he, hier ook vanaf vandaag...
    Meid, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt... ks, kleine meid en een baby is allemaal ook niet niets he? Probeer je wel een beetje te genieten van je mooie ventje?

Bloem, gefeliciteerd met jullie prachtige meisje! Wat een mooie naam en een mooi bevallingsverslag. Wat fijn dat Mira een bv talentje is. Lekker genieten van jullie mei-meisje :)

Meimamma, gefeliciteerd met je 37 weken! Komt echt dichtbij nu.
    En dat verhaal van de supermarkt, ik moest wel lachen. De oudjes van tegenwoordig, tsssss.

Aukje, fijn dat je zo goed geslapen hebt. Dat is echt een soort kadootje zo op het eind van je zwangerschap he?

Meedje en Muts, balen dat er nog steeds weinig gebeurt met al dat gerommel bij jullie. Kan me voorstellen dat jullie er helemaal klaar mee en voor zijn.

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    op het envelopje staat: Caul C30 maar ik kan op internet er niks over vinden...

tot nu toe merk ik wel dat het allemaal heftiger wordt.. meer harde buiken die ook zeerder doen... tijdens het eten had ik er 3 en na het eten had ik 2 hele heftige waarbij ik zelfs sterretjes zag....

ik ga zo ff lekker douchen en kijken wat er dan gebeurd....

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    jomi wat een slecht bericht... sterkte meis!!!

flower ik had bij M. Cinababy van VSM... misschien dat dat helpt ipv Infacol....

senna fijn dat het bij jullie goed gaat!!!

magic hoe is het bij jullie???

wow meimamma wat heb jij je netjes gedragen bij die "mevrouw"... die was er bij mij echt niet zo makkelijk vanaf gekomen :x
    enne het zou van je s-zus erg flauw zijn als ze toch een spiek gaat nemen!!!

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Mutsy voor mijn doen was dit al best pittig;)
    Luchte ook best lekker op..

Ben beneiuwd hoe het goedje zich verder ontwikkeld bij je.
    Klinkt nu al alsof het wel een werking heeft;)

Ik ga zo afsluiten, een Rennie nemen en naar bed!
    Trusten meiden!

14. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Zitten jullie op nog een bevallingsverslag te wachten? Het is een positieve hoor! :D

Vrijdagochtend begon met de opmerking van Dianthe: Mama, je hebt in je broek geplast!
    En inderdaad was mijn pyamabroek een beetje nat.
    Maar het leek meer op heel veel waterige afscheiding dan vruchtwater, dus ik besloot om nog even af te wachten.

Om 10.00 uur merkte ik dat ik een regelmaat in mijn harde (pijnloze) buiken had, dus toch de vk gebeld. Die was er om 10.20 uur en constateerde vruchtwaterverlies en 5 cm ontsluiting.

Ik heb toen meteen schoonmama de kindjes laten halen en mijn man van zijn werk laten komen. Nog steeds geen pijnlijke wee te bekennen, maar omdat we weten dat ik snel beval is de vk toch gebleven.

Om 11.00 uur waren de kindjes veilig en rustig ondergebracht en mijn man thuis lekker bij me en toen kreeg ik ook pas echte weeën.
    Ging allemaal heel rustig en ik kon ze heel goed opvangen. Nog wat dingetjes opgeruimd, klaargezet en thee gedronken met de vk. Was eigenlijk gewoon gezellig :D
    Rond 12.10 uur gingen de weeën over in wat pijnlijkere weeën met iets persdrang er om 12.22 uur was Dion geboren!
    Hij bleef alleen met zijn schoudertje wat hangen, waardoor ik een scheurtje en 3 hechtingen heb. Maar die heeft de vk zo netjes gehecht dat ik niet eens merk dat ik uberhaupt hechtinkjes heb.

Dusss... al met al een heel fijne en intieme bevalling. Het blijft echt een wonder en het moment dat je kindje dan zo warm en nat voor het eerst bij je ligt is zo speciaal. Ik was echt weer op slag verliefd (en nog steeds natuurlijk)
    Ik hoop voor iedereen op zo'n bevalling, het was echt supergoed te doen. :)

15. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Muts, hier gaat alles goed hoor.
    Dion is echt een schatje. Hij is vandaag voor het eerst weer wat aangekomen, weegt nu 3180 gram.
    Alleen door de krampjes wil hij maar 1 ding: Mama!
    Dus ik heb de hele dag een baby op de arm/schoot/borst.
    Een beetje meer vrijheid zou fijn zijn, vooral voor de andere twee kindjes. Maar ik ben al lang blij dat hij zich wel goed laat troosten op deze manier!
    Dianthe adoreert hem trouwens, ze kan er niet vanaf blijven (begrijpelijk, mama heeft er ook last van :D) dus dat is wel heel lief.

Ik hoop jij nu ook echt gaat beginnen hoor!
    *stuurt knuf*

16. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Wow dat is snel magic.

17. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Wow Bloemm, wat een schatje is Mira!

En wat leerzaam om twee zulke verschillende bevallingsverslagen te lezen van jou en Magic. Ik ben zooooo benieuwd hoe m'n eigen bevalling zal zijn! Sorry hoor, ik zit even in m'n eigen ego-ei...
    M'n eigen uk laat de uitgerekende datum gewoon voorbij gaan, grrr... Niks geen voortekenen ook :( Alleen pijn in m'n rug, maar dat is constant, dus daar zit geen ritme in, haha.

Ik duik vandaag maar vroeg m'n bed in. Morgen wil ik wel iets buitenshuis gaan doen met vriend. Hij heeft nu vakantie. Maar ik weet niet zo goed wat we kunnen doen.... binnen vlieg ik een beetje tegen de muren op en de buren zijn de buitenboel aan het schuren, omdat ze gaan verven, dus in de tuin zitten is ook veel te stoffig nu...

Ik ga nog even op internet kijken wat leuk is om te doen. Iemand een tip?

Alvast trusten voor straks!

18. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Proficiat hoor bloemmm! Mira is wondermooi! :)

19. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Nou weten we waarom ze magic heet ;) zo super bevallen! Fijn hoor!
    Irritant hè sanny als je nog niks voelt hè?

Ik ben druk bezig met de geboortesuikers, doosjes vouwen, labeltjes perforeren en strikjes maken. Perfect nestel werk :)

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wauw Magic nu weten we idd waarom je Magic heet hahaha.
    Maar wat een fijne vlotte bevalling zeg!

Sanny hier ook beneiuwd hoe mn eigen bevalling zal gaan hoor;)

Mutsy hoe ben je de nacht door gekomen meis????

Sniekie dat is idd perfect nestelwerk! En ook niet vervelend om te doen... Heb je inmiddels al iets van Denise gehoord? Of haar gesmst ofzo?? Ik hoop maar dat alles goed is!!

Flower hoe ben je de nacht doorgekomen met Aiden??

Hier zo maar even mn badkamer doen en boven zuigen en dan naar de fysio. Verder geen plannen voor vandaag.

Deel Deze Pagina