Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

BLOEMMMM hoe is het jou vergaan met Mira vannacht??

Hopelijk heb ik niemand vergeten??

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nou zoals verwacht: helemaal niks meer :(:(
    ik moet haar tussen 9 en 10 ff bellen over hoe nu verder.....
    hou jullie op de hoogte!!

ow magic aan de ene kant lekker dat Dion zich zo goed laat troosten maar idd wel vervelend met 2 andere kids die ook aandacht willen....
    geweldig dat Dianthe zo verzot is op haar broertje!!

snieke zijn die doosjes enzo bedoeld als kraambedankje???

meimamma doe je wel rustig aan??
    enne veel plezier met de fysio... weer ff lekker losmaken :D

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik ben ook weer present, helaas met een baby in de buik...
    Heb een rotnacht gehad, eigen schuld dikke bult (buik eigenlijk) heb denk ik gister veels te veel gedaan en daardoor had ik erg last van mijn rug.... Als ik op de ene manier lag had last van de rug, en op een andere manier had ik pijnlijke harde buiken... Dus helaas niet veel geslapen.

Maar ik heb eigenlijk gister het hele huis gedaan, dus ik ga vandaag alleen de vaatwasser uitruimen en pannekoeken bakken. En Lyanne vermaken natuurlijk, maar die is de laatste dagen zeer goed gemutst.

Mutsevluts: Wat jammer dat het niet heeft doorgezet! Ben benieuwd wat ze zeggen!

Meimamma: Succes bij de Fysio en veel poetsplezier, heb je nog veel last van gerommel??

Snieke: Wat goed dat jij kraambedankjes geeft... ik heb het hier nog nooit gezien.

Magickwings: Klinkt als een prettig bevalling. Eigenlijk hetzelfde als mijn eerste, alleen duurde die 2x zo lang (maar nog kort dus). Fijn dat de BV ook al goed op gang komt!

Bloemmm en Flower: Hebben jullie een beetje een goed nachtje gehad?

Sunnyqueen en Meedje: Hoe is het bij jullie meiden??

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier mn bovenboel weer schoon en fris.
    Vannacht veel last van ongikrampjes gehad. Nu verder geen last van enig gerommel.Hebben jullie het ook dat als je nu maar iets teveel doet dat het zweet je van je kop gutst?
    Tis hier net of dr een kraan open staat!

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Nieuws uit het andere topic over GuusjeB:

Buddybericht:
    Wij eten beschuit met blauwe muisjes! Guus is gisterenavond om 22:50 geboren! Hij weegt 3015 gram en is 49 cm lang. Hij doet het zo goed dat hij in zijn wiegje naast me staat. Wie had dat kunnen denken! De bevalling verliep heel vlot, mijn man was er net op tijd bij.
    Liefs Guusje

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Jeeeeej!

Guusje, gefeliciteerd met jullie zoon!!!

Grappig dattie Guus heet, hihi. Geniet nog maar lekker van jullie blauwe wolk (zeg je dat zo?) en wat fijn dat je man er op tijd bij was!!

Alle verse mama's: hoe is de nacht gegaan?

Muts: wat superirritant dat je lijf je telkens voor de gek houdt zeg! Bij mij is het maar de afgezwakte versie zegmaar, maar als ik het zo vaak zou hebben als jij, werd ik gek! Sterkte er maar weer mee!

Wij gaan vanmiddag maar even naar het Filmhuis in Den Haag ter afleiding. Tenzij er hier ineens iets start, want we hebben vanmorgen bevallings-opwek-seks gehad, hahaha, expres! Maar ik merk nog heeeeeelemaal niks! (en heb geen trek in ananashart/bitter lemon, etc....)

7. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    en de 2e mei baby geboren op 2 mei Guus van Guusje en Guusjeman

Van harteeeeee gefeliciteerd!!!!!!

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    helaas meimamma geen last van.. van op je foeffel zitten ga je niet zweten ;) en een keertje de trap op zet natuurlijk ook geen zoden aan de dijk.... wel lekker dat alles schoon is!!!

ik heb gebeld: vandaag ff niks doen.
    ze was niet blij dat de harde buiken gister zo heftig waren dat ik er sterretjes van zag maar was wel blij dat ik bij had kunnen tanken kwa slapen omdat het na het douchen ophield....
    stel dat ik vanmiddag wel weer harde buiken ga krijgen die ik moet wegpuffen dan wel het spul weer innemen. maar.....
    nu liggen manlief en ik dus met elkaar in de clinch daarover....

zijn mening: je lichaam komt dan wel tot rust en is makkelijker voor de bevalling (maarja wanneer is die??)... of het zet echt goed door..
    maar ik heb zoiets van: door dat spul zet het niet goed door en houdt het dus tegen en mijn gevoel zegt dat dat niet goed is......

heb ook ff gevraagd of het normaal is dat je van dat spul hoofdpijn krijgt maar daar had zij nog nooit van gehoord en kon het ook niet terugvinden in de boeken.....

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hmm lastig dillema Mutsevluts. Als jij echt het gevoel hebt dat dat spul het echt tegenhoudt dan zou ik het geloof ik niet nemen. Tuurlijk is een goede nachtrust ook wat waard, maar ik denk mocht de bevalling nu wel beginnen dan kun je dat toch wel aan hoe bagger je je ook voelt. Op dat moment gaan er zoveel hormonen enz door je lijf dat het wel gaat lukken.

Maar goed dat is mijn visie... misschien zit ik er wel helemaal naast. Anders gedurende de dag even aankijken, en bijv. vandaag niet en morgen weer wel??

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Bloemmm, Wat heb je de bevalling mooi verteld meid. En wat hebben jullie een prachtig meisje met een flinke bos haar gekregen zeg!!! Heerlijk van genieten!! Fijn dat de borstvoeding ook meteen goed lukt, lijkt me een hele geruststelling.

@Magickwings, Wow dat is nog eens een vlotte bevalling. Scheelt ook dat het niet je eerste is denk ik, maar dan nog is het erg snel! Jammer dat Dion zo'n last heeft van krampjes!!

@Meimamma, lekker rustig aan doen vandaag en succes bij de fysio!!!

@Muts, balen zeg dat het goedje niet geholpen heeft!! We houden natuurlijk goede hoop, maar bij jou is de energie ook een keer op natuurlijk en volgens mij zit je daar zelfs al overheen!

@Aukje, nou meid schiet jij eens op met je buddysms naar mij!!! Grapje hoor, echt het lijkt me zo vervelend om nou de dagen nog door te komen als je voorbij de 40 weken bent! En dan inderdaad al die mensen die van die domme vragen aan je gaan stellen!!!

@guusje en man, gefeliciteerd met jullie Guus!! Wat een goed gewicht zeg!En fijn dat de bevalling vlot verliep!!!

@sanny, veel plezier in het filmhuis, en anders succes als er wel iets gaat doorzetten hahaha!

@hopmarjan, al nieuws??????

@Lapalma, hoe is het met jou???

@Hier, alles prima hoor. Gisteravond lekker filmpje gekeken met vriendlief op de bank. Straks weer voor controle naar de gyn om 11.20!
    We hebben hier gisteren de afwas laten staan en vriendlief zei dat ik vandaag er absoluut niet aan mocht komen omdat ik gisteren al genoeg had gedaan en dat hij de afwas wel doet als hij weer thuis is van zijn werk.... Nou dan zal ik me daar maar braaf aan houden he... hhahaha!

Liefs

11. meedje

meedje Niet meer actief

Buddynieuws!

Marjan is vanochtend om 7.47 bevallen van een dochter Dominique. Ze is 4120 gram en 53 cm!

Gefeliciteerd Marjan, M en E!!!

12. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Oeh, da's een flinkerd Marjan! Ruim 8 pond!

Maar natuurlijk eerst: Gefeliciteerd met de geboorte van Dominique!!!
    Is je andere dochtertje een trotse grote zus?
    We horen vast gauw hoe alles is gegaan.

Rust lekker uit!

13. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen dames,
    Vannacht een redelijk tot goede nacht gehad:D
    Weinig gerommel enzo, dus vanmorgen even met de kat naar de dierenarts, zelf een prik gehaald en beneden schoongemaakt. Straks komt de fokker van onze katten even een kopje thee halen.Vanmiddag nog even met de schutting bezig en verder maar zien wat de dag brengt. E. blijft de hele week thuis. Ook voor mijn gemoedsrust, gelukkig werkt hij bij defensie en zijn ze daar heel coulant mee.
    Later een uitgebreide reactie op iedereen!

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @ Marjan en man Van harte gefeliciteerd met jullie dochter Dominique! inderdaad een flinkert, maar ja je was dan ook al over de 40 weken en daarbij zwangerschapsdiabetes dus dan lijkt me dit gewicht heel normaal. Mijn moeder had met mij ook zwangerschapsdiabetes en was 3 weken over tijd en ik was een flinke 8 ponder!!! Goed gedaan en we horen wel hoe het gegaan is allemaal!!

Liefs

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Gefeliciteerd marjan jeeeej superrrrr meid

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    marjan en E. gefeliciteerd met jullie dochter!!
    M. gefeliciteerd met je zusje!!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier hoortest gehad was goed hielprikje hij gaf geen kick...

Verder heeft hij vanacht wat beter geslapen hij heeft wel savonds onrusy maar het gaat wel goed...
    Me nietjes zijn eruit wareb er 10 hahahahaha wowwww..
    Was wat gevoelig

We gaan aiden in badjr doen

18. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Guusje en Guusjeman, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Marjan, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Nu lekker genieten va[COLOR=Magenta]n [COLOR=Blue]j[COLOR=Magenta]u[COLOR=Blue]l[COLOR=Magenta]l[COLOR=Blue]i[COLOR=Magenta]e [COLOR=Blue]w[COLOR=Magenta]o[COLOR=Blue]n[COLOR=Magenta]d[COLOR=Blue]e[COLOR=Magenta]r[COLOR=Blue]t[COLOR=Magenta]j[COLOR=Blue]e[COLOR=Magenta]![COLOR=Blue]![COLOR=Magenta]![COLOR=Blue]![/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
    [/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Marjan gefeliciteerd met jullie dochter en zusje!!

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Marjan: Gefeliciteerd met jullie dochter en zusje! Mooie naam! Ben benieuwd naar jullie verhaal (+ kiekjes natuurlijk) maar eerst even lekker bijkomen!

Flower: Wat goed dat Aiden geen kik heeft gegeven! Ik weet nog van L. dat ze het uit krijste... oh wat had moeders het toen moeilijk hihi.

Meedje: Nog best een druk programma vandaag dus! Wel lekker dat E. gewoon thuis blijft. Hier zei S. vanochtend dat hij vrijdag mocht ik nog niet bevallen zijn weer in A'dam moet werken. Nou ik dacht het niet! Heb ik mooi uit zijn hoofd weten te praten, haha.

Sunnyqueen: Ik hoop dat ik je snel een buddysms mag versturen! Wat goed dat je niet mag afwassen van je vriend, geen probleem haha.

Deel Deze Pagina