Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Guusje en haar man; Gefeliciteerd met jullie zoon!
    Marjan gefeliciteerd met jullie dochter!

Weer twee mei babytjes erbij. Geweldiiiiiiiiig :D

Hier is de nacht heel goed gegaan..
    Ik heb mijn rust kunnen pakken & Mira is heel tevreden. Ze doet het echt geweldig! Ze is net voor het eerst in bad geweest, heel leuk vond ze het niet maar ze ruikt nu heerlijk naar Zwitsal :D
    Ik heb trouwens een hele fijne kraamzorg. Precies zoals ik had gehoopt.. Dus ik ben helemaal blij.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Weer even speciaal voor jullie, net uit bad! :D

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat eennschatje bloempjeee

4. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt meiden!
    Ik heb straks nog een leukere. Mn camera zn batterij is leeg :p

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
  7. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Prachtige dochter! :)

8. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    een hele mooie meid bloem
    echt topp

GEFELICITEERD MARJAN en hubbie met jullie dochter

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *EGO*

Nou de afspraak bij de gyn liep gigantisch uit. Degene waar ik een afspraak mee had stond op de verloskamers te helpen dus moest nu naar een andere, maar omdat die gyn alle afspraken nu moest overnemen liep het gigantisch uit en toen ik bijna aan de beurt was kwam net de gyn waar ik de afspraak mee had terug van de verloskamers en kon ik op de valreep toch bij hem terecht.
    Bloeddruk: 110/75 dus prefect
    baby ligt nu helemaal vast in het bekken. Hij heeft even gevoeld en zei dat hij het hoofdje er niet meer uit kon krijgen. Gezicht kijkt naar links (vanuit mijn oogpunt gezien) en rug ligt dus rechts. Dus kindje ligt er helemaal klaar voor volgens de gyn. Geschat gewicht ligt nu op zo'n 6 pond! En tijdens de echo was goed te zien dat de aorta al aan het werk was en dat betekende volgens de gyn dat de baby al aan het oefenen is met adem halen en dat betekent dat de longetjes rijp zijn! Dus onze uk is er helemaal klaar voor en mag nu komen hahah! Verder recept mee gekregen voor de fraxipirine spuitjes (antistolling) voor mij in het kraambed straks. Dus dan kan ik die vast in huis halen!

Liefs

10. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Marjan en Guusje gefeliciteerd!

Hier nog niks van Denise gehoord, kan haar ook niet smsen want heb haar nummer niet.

Muts wat balen zeg, wat is dat voor spul wat je neemt?

Die suikerbonen zijn een Belgische traditie, en hier een Belg als man dus inderdaad een soort bedankjes. Ik hou toch niet zo van beschuit dus ik vind het wel beter :)

Hier trouwens goed geslapen, geen bevallingsnachtmerries meer dus ik ben blij! Toch fijn ff met de Gyn praten.

11. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    wat een plaatje bloemmm!!! Dat hebben jullie maar mooi in elkaar gezet!!! hihih!

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Even ego: Ik werd vanochtend gebeld door de VK, ze vroeg hoe het ging. Dus ik heb gezegd dat ik baal van de nachten en dat ik het zat ben, maar verder niet noemswaardige klachten heb. Morgen had ik al een afspraak staan, dus dan gaan ze inwendig voelen en kijken of ze kunnen strippen. En ze heeft me aangemeld bij de Gyn.
    Maar ik werd net al gebeld door het ziekenhuis. Ik heb vrijdag een CTG+ echo en daarna op consult bij de Gyn. Vond het wel heel netjes, heb niet het gevoel dat ze me maar wat rond laten lopen.

Je hoort soms wat nare verhalen over overtijd gaan, dus ik ben blij dat er bij 41+1 al gecheckt wordt of de baby het nog goed heeft daarbinnen.

Nu ga ik even plat!

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bloemmie mooi meisje hoor!!!

flower wat fijn dat aiden het zo goed heeft gedaan met de prik...
    hoe is het met de stuwing? vraag aan de kraamzorg eens of je groene of chinese kool in je bh moet doen ertegen (weet niet meer welke van de 2 het was)

snieke het is een homeopatisch spul (caul c30).. maar op internet niks te vinden....

heb net ook besloten om het spul niet meer te nemen... ik kakte rond half 12 ineens heel erg in.. heb net zelf nog 3 kwartier op de bank liggen slapen terwijl zoonlief met de buurjongen met de lego zaten te spelen.. tis natuurlijk fijn dat ik er moe van wordt maar als ik de hele nacht erop doorslaap is fijner

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mutssyyy me stuwing gaat heel goed weinig last van..
    Heb vanacht alleen de hele nacht liggen kramperen van de pijn naweeen wist niet waar ik het zoeken moest..
    Nu mag ik dus niks sterkers als paracetemol van de vk pfffffff..
    En paracetemol helpt dus geen reet baal heel erg..

Als het donderdag niet minder is moet ik bellen naar de gyn polie beetje raar waarvoor niet de vk die me begeleid...

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    marjan; Gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! en wat een gewicht, zohe netjes hoor.

@stuwing; irritant he, dat volle pijnlijke gevoel in je borsten ,had geluk dat het binnen 2 dagen weg was, alleen zit ik nu nog steeds met lekkende boobs. grrrr..

hier heeft dewi net de hele fles teruggespuugd. ga toch maar een kleinere speen weer pakken, denk dat het te veel voor dr is, dan maar langer over een voeding doen.

@aukje; hoop voor je dat ze je idd niet al te lang laten doorlopen, ga voor je duimen dat het vandaag gaat gebeuren, wie weet helpt het.

@flower; naweeen, lijkt me super irritant vooral als de paracetamol niet werkt. hebben ze daar dan niks anders voor wat je mag innemen?? paracetamol met codeine of zo?

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Flower balen van die naweeen zeg!

Bloemmm wat een prachtig meisje hebben julie toch! Om verliefd op te worden!

Senna balen dat je nog steeds lekkende boobies hebt. Dat blijft ook wel lang aanhouden dan!

Hier net weer 3 uurtjes plat gelgen, heerlijk! Ik voelde me rond 12en helemaal inkakken dus hup mn bed in!

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden. Even snel want ik ben aan het koken en heb honger :D

Ik had even geen zin om in te loggen, dus terug lezen doe ik vanavond wel.

Hier nog steeds een baby. Al 2 nachten ( valse ) weeen en het zet niet door GRRRR. Mijn propje blijft ook maar komen ( HOE GROOT IS DAT DING ) en de vk zei dat het geen kwaad kan met een beetje vermenging van bloed. Als het bloed eruit stroomt moet ik natuurlijk wel bellen.

Verder hoorde ik op de radio dat het volgende week wel 27 graden kan worden. Nou schiet mij maar lek hoor! Daar heb ik echt even GEEN behoefte aan! Pffff. tot later meissies

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat een poppie bloemie

2 babys erbij? WOWWWW> GEFELICITEERD

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik mis jullie wel hoor! Ben zo gewend om hier de hele dag te zijn :p

Even een oproepje voor alle babytjes die nu eigenlijk wel moeten komen;
    "Jullie kamertjes zijn veel leuker dan daar binnen hoor, Kom er maar allemaal uit" :p

Ooh ik raad jullie trouwens echt aan om te vragen of ze de Placenta willen laten zien. Het is echt zo gek! Dat je kindje daar al die maanden in gezeten heeft.. Echt iets dat je moet zien.

Hier gaat alles goed.. Wat tepelkloofjes, maar daar zetten we ons nog maar even doorheen.. Want ze doet het zo goed!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Palma je wilt niet weten wat voor proppen er uit mij komen hihihihi dat is pas eng. ..

lig met aiden op me arm dus kan even met 1 hand zp checken..

Hoe is het meiden nu gaat het snel met de babys laat ze maar komen hoor ik zit er klaar voor hihi..

Ik moet me draai nog wel vinden kwa aandacht romy en baby maar het gaat goed romy is alleen erg druk

ik gaat weer meisjes

Deel Deze Pagina