Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zo het grote reageren gaat beginnen :) Hahhahaha

Bloem; jouw bevallingsverhaal moet ik nog lezen. Ben erg benieuwd buddy :p. Inmiddels gelezen. En wel heftig maar ook prachtig. En wat hebben jullei een prachtige prinses

Meedje: Heeft het bij jou al doorgezet? Ik las ergens van bitter lemon dus ik had gisteren 1 fles gehaald. Ik vind het echt niet te drinken, maar toch 3kwart van de fles leeggedronken.

Meimamma; ik weet niet of ik het had gezegd ,maar anders ( alsnog ) gefeliciteerd met je 37 weken. Wat een eigenwijse oma in de appie zeg. Die heb je even mooi de waarheid verteld.

Denise; hebben we daar al nieuws van?

Flower: Jammer dat je hier niet zo vaak kan zijn. Maar het is toch logisch. Kijk eens wat je allemaal moet op zo'n dag. Dan vind ik het niet erg dat je niet altijd tijd hebt. Mis jullie trouwens wel ( de mensen die al bevallen zijn en hun handen vol hebben ) maar het is logisch

Jomi: Hoe gaat het met jou? Bruinverlies doorgezet? :(

Snieke; fijn dat je angsten weg genomen zijn! Jij over 9 dagen pas een afspraaK? PFFFF Sorry, maar ik zie daar echt tegenop. Hahhaha. We zijn even ver zwanger en als ik bedenk dat ik over 9 dagen nog zwanger ben krijg ik het al benauwd

Senna; Maat 44? Wat een fijn poppetje dan :)
    Ik heb geen flauw idee hoe lang het ' gelek ' nog door gaat. Hopelijk stopt het snel voor je

Bas; HOe gaat het met jou? Ben benieuwd naar je belly picture. Zo even kijken

Aukje: 40+ zwanger en nog ramen lappen? Hahhahaah. Jij liever dan ik! Maarja, schoon moet schoon he

Muts: Een goedej gekregen? Ik hoop dat het snel werkt meis. Ik voel echt met je mee. Shit dat er niets is gebeurd :( GRRRR

Magic: Fijn dat alles goed met je gaat!

Sanny; overtijd zie ik. Das balen zeker he?

GUUSJEB: GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN GUUS

MARJAN; GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DOMINIQUE

Oke, ik heb er nu even geen zin meer in. Sorry als ik iemand ben vergeten. Ik ben nu ineens misselijk en af en toe een harde pijnlijke buik. Zou dit een wee zijn?
    Ongesteldheidspijntjes worden ook heviger.

Tot zo . Even eten

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hey meiden hier ben ik weer.
    Na zh in en zh uit mogen we nu na een week eindelijk gaan genieten van ons mannetje thuis.
    Eerst was zijn glucose te laag. Na dat hij op pijl was mochten we naar huis. Op dat moment begon hij wat geel te zien, dus hadden ze daar gelijk nog even bloed voor geprikt.
    Dat was nog wel goed, maar moest de dag erna voor controle nogmaals komen.
    De dag erna dus weer bloed gaan prikken, bleek dat het bilirubine gehalte zo erg was gestegen dat Gabriël fototherapie moest hebben om het 'geel' terug te dringen.
    Hij heeft 48 uur onder blauwe lampen gelegen.
    Vandaag voor controle nogmaals bloed geprikt en het gehalte was nu prima!

Ben blij dat we nu eindelijk van het ziekenhuis verlost zijn.

Ik heb niet echt teruggelezen omdat er erg veel gekletst is.

Bloemmm gefeliciteerd met jullie dochtertje! Wat een leuke foto's.
    Marjan gefeliciteerd met jullie dochtertje!
    Guusje gefeliciteerd met jullie zoontje!

Weet niet of ik nog iemand gemist heb. Sorry daarvoor als het wel zo is.

Hier een fotootje van ons mannetje onder de blauwe lampen.

4. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @ flower; ja die aandacht verdelen lijkt me ook een van de moeilijkste dingen :(

@ snieke: zie dat jou zoontje van dezelfde dag is als de mijne:D

Hier week vk goedgekeurd. Bloeddruk ok, baby gevoel ok, hoofdje vast! Niets te melden, niets te vragen. Tot volgende week!

Ga Chris in bed leggen! Bye tot later!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Palma; Ik wacht op je ping hoor als 't doorzet!
    @Flower; Aiden is prachtig! Zwijmel Zwijmel..
    @Monika; Wat fijn dat jullie thuis zijn! Nu lekker genieten.

6. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Wat een schattige babypics en

natuurlijk Guusje gefeliciteerd met jullie zoon Guus en Marjan gefeliciteerd met jullie dochter. Meiden geniet lekker van jullie beebjes.

Tja La palma alles wel goed hier,vandaag zelfs heel goed zoveel kunnen doen.\\xxx Joyce

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Monika, fijn dat jullie weer thuis zijn en Gabriël zijn bilirubine gehalte weer goed is. Nu lekker genieten!

La Palma, hier bruinverlies nog niet door gezet. Maar wel weer een omotest. Dus ben toch bang dat ongi snel doorbreekt.
    Verder hoop ik dat je misselijkheid afneemt en het zou een wee kunnen zijn wat je voelt. Gewoon even in de gaten houden.

Morgen mocht ik nog niet ongi zijn doe ik gewoon weer een test, heb weer een paar in huis. Ik heb nu ook nog steeds geen klachten, kwaaltjes of wat ook maar. Dus maar weer afwachten.

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    *even ego*

Ik heb onwijs pijn rechts in mijn buik en het straalt uit naar mijn onderrug rechts.... Als ik stil blijf zitten zakt het wel af, maar zodra ik ook maar 1 beweging maak crepeer ik weer van pijn... what the fuck is dat????????

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Jemig Monika wat lijkt Gabriel lang op die foto! Wel een heel mooi mannetje zeg!

Bloemmie wat fijn dat Mira het zo goed doet. En wij missen jou ook hoor;)

Flower lekker ding jou kleine vent. Kan best snappen dat je even je draai moet vinden met Romy en je kleine man.

Esmee mooi dat alles goed was.Nu even je rug late relaxen;)

Palma 27 graden!! Dat meen je niet. Dat vind ik echt niet grappig!! Krijg ik weer van die olifantenpoten en zweet me te pletter!!!

SQ ik gok een baby die in de weg ligt. Heeel heel soms heb ik dat ook weleens, maar bij mij houdt het niet heel lang aan.

Hier net samen boodschappen gedaan. Wat een sport weer. Ik gok dat het een van de laatste keren is dat ik mee ben geweest. Ben helemaal bekaf! En dan hebben we de auto bekant in de winkel gezet zodat ik niet te ver hoef te lopen;)

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Palma merk jij wat als je bitter lemon hbet gedronken?
    Bij mij begint het dan gauw te rommelen in mn buik.;)

11. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Wat een lieve babyfoto's zijn er vandaag gepost! Wordt er erg nieuwsgierig van, ben benieuwd hoe onze creatie eruit ziet.

LaPalma: Ramen waren erg goor hoor, mijn man is bezig met de kozijnen te schilderen dus er zat zo'n terpentine waas over de ramen, en dat moet dan schoon, haha. Jammer dat het nog niet doorzet, kunnen helaas vele hier over mee praten. Elke keer de hoop en dan zakt het weer af..

Meimamma: Jammer dat het winkelen enzo nu zwaarder wordt. Gelukkig gaat dat hier nog, dat zijn nu mijn uitjes, haha. Ben je er al over uit of je morgen je schoonzus laat poetsen?

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Biterlemon; Ik had de dag dat mn weeën begonnen behoorlijk wat Bitterlemon gedronken moet ik zeggen :p

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Nou, dr valt weinig te poetsen;)
    Gister heb ik beneden alles gedaan en vandaag boven.
    Maar ja hier mogen de ramen wel gedaan worden. Dus mocht ze echt wat willen doen....;)
    Maar ja ik vind zolang ik zelf nog iets kan wil ik het zelf ook doen.
    Ben zwanger maar niet gehandicapt en als ik het gewoon op een slakkengangetje kan doen wordt het ook wel schoon:cool: hihihih

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Mooi dat ik dat heb meegenomen met de boodschappen:cool::D

15. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik doe ook nog alles hoor Meimamma maar wel op een slakkentempo inderdaad....

Vind het ook niet zo prettig als andere mensen hier poetsen. Veel plezier morgen in ieder geval.

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Nou precies dat heb ik ook. Ik vind het ook niet plezierig als een ander in mijn huis poetst.
    Denk dat ik het straks van de kraamzorg wel hebben kan, maar zoals familie ofzo... Neh dan doe ik het liever zelf;)

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik drink nu ook bitterlemon hmmmm maar het zal weinig effect hebben hahahahahhaahhaha het is er al uite

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff mag ik even ego zijn lieve meiden..

Ik heb net me tranen laten stromen ik voel.me zo schuldig op een 1 of ander manier tegen over romy het voelt alsof ik haar verwaarloos en te kort doe..
    Tis me kleine meid en pfffff wil haar geen pijn doen..

Me vriend zegt dat ze niks te kort komt want aiden slaapt de hele dag en romy is gewoon bij me.
    Maar toch heb ik zo stom gevoel..

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ben ik weer eens!

Ach Flower, ik denk dat je gewoon nog een evenwicht moet vinden. Iedereen moet wennen aan een kindje erbij, Romy natuurlijk ook! (denk aan m'n bedplasverhaal van toen ik zelf een broertje kreeg) Ik denk dat je je niet te snel schuldig moet voelen hoor, want het is heel normaal dat Romy en Aiden nu de aandacht moeten delen. Je kunt niet meer dan 100% geven en dat moet nu gedeeld door twee... Niet sip zijn hoor!

Monika, wat een mooie foto van Gabriël. Het lijkt bijna wel of hij een lekker zonnebankje neemt, hihi. Fijn om te lezen dat alles in orde is nu en dat jullie lekker thuis zijn.

Hmmm.... misschien morgen ook maar eens bitterlemon halen. Ben er niet echt dol op en vrees dat het nogal maagzuurbevorderend is, haha. Trouwens, van mij mag de beeb morgen nog wel even blijven zitten. Ik vind zo'n herdenkingsdag niet zo feestelijk. Maarja, we hebben het niet voor het zeggen he! Ben benieuwd hoeveel van ons er op 5 mij echt een bevrijdingsdag hebben, haha, de bevrijding van de uk uit je buik!

We zijn net terug van de film en de Mac. Film was een nogal traag verhaal (hij heet Somewhere) en ik werd er een beetje slaperig van. De beeb was wel de heeele tijd superdruk aan het bewegen, dus daar werd ik ook steeds door afgeleid :)

Ik duik vandaag vroeg m'n bedje in. Heb weer nieuw leesvoer, dus eerst lekker lezen en dan slapen. Hopelijk een betere nacht dan de afgelopen 3 nachten. :( Het begint me nu een beetje op te breken. Merk dat m'n energiereserves echt opraken en dat ik kriegelig word enzo. Zo ben ik normaal helemaal niet :(

Welterusten alvast!!

20. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @flower; agossie meid! Ik kan dat u al hebben dat ik niet optimaal met de kleine man kan spelen. Gelukkig weten ze er later niets meer van maar desalnietemin is het Kut met peren!!
    Ik geloof dat kjou tekst vast kopieer en bewaar voor over drie weken want ik weet nu al dat ik precies hetzelfde ga zeggen !:)

@meimama(dacht ik); die steken rechts in je buik en niet kunnen bewegen heb ik ook wel eens! Gisteren avond nog en bij 1 cm verplaatsen helse pijn. Ging ik daar eens drukken in mijn lies bleek ik zo een voetje (volgens mij) weg te drukken en toen was het over!

Ik ga slapen! Bye!

Deel Deze Pagina