Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Was SunnyQueen;)

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga afsluiten en naar bed. Ik heb eigenlijk best honger maar omdat ik geen zin hbe ik maagzuur neem ik maar niets te snaaien;)
    Dus gauw mn bedje in;)

Weltrusten meiden!!

3. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Haha palma nee joh jij gaat gewoon dit weekend bevallen met dat warme weer! Ik was bij mijn zoontje ook 5 dagen overtijd dus ik vind vr 13 mei wel een realistische datum. Als ik dan naar de Gyn ga wordt er een datum gepland voor de inleiding, en als ie eerder uit zichzelf komt is het mooi meegenomen!

Oe meimamma dat klinkt niet lekker, kapot van het boodschappen doen! Dat geslenter is ook niet fijn hè.

Sq is het al weg? Klinkt als een of ander bekneld orgaan ofzo. Hoop dat het weer weg is!

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Wat betreft de pijn, Als ik zit heb ik er bijna geen last van... heb er al op lopen drukken, maar dat helpt niks.... Neemt de pijn niet weg en voel ook niet een lichaamsdeel van de kleine daar. Ik heb vooral pijn nu als ik ga staan en bij het lopen ook wat en als ik voorover buk... Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar het is net of steekt iemand er een mes in en wordt er even flink heen en weer gewiebeld er mee... En dit zit dus aan de rechterkant van mijn buik ongeveer 10 cm omhoog vanaf mijn lies... en dan aan de zijkant. De baby daarentegen is echt ontzettend druk de hele avond al! Mijn buik is vooral aan de bovenkant, bijna constant in beweging. HEt is net of houd die kleine een feestje daar binnen. Echt waar het is 1 grote golfbeweging constant en voel die voeten dan ook regelmatig tegen mijn ribben aan, maar deze pijn zit ergens anders en voelt ook heel anders. Ik heb niet gebeld, aangezien de pijn alleen bij bepaalde bewegingen aanwezig is en ik de baby dus wel ontzettend goed voel! Misschien is het inderdaad de baby of een zenuw, maar ik wacht nu eerst even af hoe ik de nacht door kom en of het morgen beter is. Dan kan ik altijd nog bellen! Bedankt voor de tips in ieder geval!!!

Liefs

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welterusten lieve meiden.. Rust goed uit allemaal :p
    Die tijd om te rusten hebben jullie straks niet meer, Haha!

6. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker meissies.

Bloem, mocht er iets gebeuren wat ik niet denk, dan ping ik je. Genieten van je prinsessie

7. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Hier nog niet ongi en vandaag omotest. Dus nog steeds op wachtbankje.

Verder iedereen een goede nacht en tot morgen.........uhhh vandaag al. ;)

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mira ligt al sinds 01.00 te drinken en wil absoluut haar wieg niet in..
    Geen slaap voor ons allebei geloof ik vannacht :p
    Ach, het zal me een worst wezen.. Ze is zo mooi..
    Hahaha.

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ben alweer een hele tijd wakker, blegh!

Maar vandaag is het stripdag! Ik ben benieuwd, zijn hier meiden die ervaring hebben met stirppen? (in de zin van strippen om een bevalling op te wekken dus...)

10. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Aukje heel veel succes vandaag. Hopelijk gebeurt er daarna wat en kun jij ook genieten van jullie tweede spruit.

xxx joyce

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heel veel succes vandaag Aukje!!

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Succes vandaag Aukje

Bloem: nog iets van slaap gehad? Of helemaal niet?

Jomi: jammer dat je nog geen uitsluitsel hebt maaaar: geen bloed, geeft moed toch?
    Vraag voor de bevallen dames: Gelijk iets gegeten wat je al die maanden niet mocht hebben? Filet american, haring e.d of komen jullie helemaal om in de kraamvisite en en telefoontjes?

Nou hier weer niets vandaag! :) ach, its no surprise

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Aukje heel veel sucses meid

14. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen dames.
    Weinig nieuws dus.
    Laptop is kapot, dus kan alleen via telefoon reageren en moet dan uit blote bolletje reageren. Is best lastig.

Aukje, succes met strippen, hopelijk heeft het effect en kun je je kleine gauw vasthouden.
    Bloem, wat een prachtig meisje!
    Sunnyqueen, lastig die pijn, hopelijk is het gauw over.
    Jomi, ik duim voor je!

En nu weet ik het niet meer. Sorry...
    Hier in 2 dagen bijna 6 liter bitter lemon gehad, maar geen weeen. Wel veel harde buiken die Ik af en toe echt moet weg zuchten. Maar niks wat blijft.
    En eigenlijk wil ik vandaag ook niet bevallen... op 4 mei.

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    aukje heel veel succes en hopelijk werkt het!!

flower meis ik geef Ro niet graag gelijk maar dat heeft ie wel!! je moet gewoon ff de balans vinden en dat komt vanzelf....

bitterlemon-drinksters: ik hoop voor jullie dat het werkt...

meedje vervelend dat je laptop kapot is...

jomi ik duim voor je...

ego: helemaal kapot naar een k*tnacht.. de nieuwe bank ligt echt niet lekker een halve nacht....

16. meedje

meedje Niet meer actief

Met marjan en Dominique gaat het goed. Mogen donderdag of vrijdag naar huis. Haar suikers worden extra in de gaten gehouden.

17. meedje

meedje Niet meer actief

Wat rot van je *** nacht muts. Hopelijk kun je vandaag nog wat rust pakken. En laat de kleine niet te lang meer op zich wachten. Dikke knuffel

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aukje succes vandaag! Hopelijk heb je gelijk baad bij je strippoging!

Meiden die een rotnacht hebebn gehad hopelijk kunnen jullie vandaag op de dag wat slaap inhalen.

Hier alweer zweet dik op mn hoofd staan. Ben even met de stofzuiger aan de gang geweest. Foei foei wat een hitte;)
    Zo maar even douchen. Mn s-zus staat tegen half 11 op de stoep.
    Ben blij dat de kapster morgen weer komt. Ff die dooie marmot op mn hoofd in model brengen;)

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Meiden ik heb een topdag!!

1) Ik ben sinds gister mijn huissleutels kwijt en die kan ik nergens vinden...

2) Na een k*tnacht ben ik helemaal na de klote.

3) En als klapper: De auto is naar de mallemoeren! Of eigenlijk de dynamo van de auto. Maar dat wordt een duurgrapje! Kwam ik net achter toen ik L. met de auto naar de opvang bracht.

Een geluk, mijn vader is automonteur dus die komt vanavond hier een leenauto brengen en neemt deze mee. Hopelijk komen we er nog mee bij de VK.

Jullie bedankt voor alle succes wensen! Ik hoop dat het werkt, we wachten het af!

@ Meedje: Haha dus je hebt al heel wat litertjes achter de kiezen. Ik hoop voor je dat het werkt, maar heb er wat dingen over opgezocht en die zijn niet echt hoopvol... Maar ik duim voor je dat het bij jou gewoon gaat werken.

@ Muts: Jij ook een klotenacht! Hoop voor je dat het nu echt een keer gaat beginnen!

@ Marjan: Fijn dat het goed gaat met jou en je meid! Hopelijk snel naar huis!

@ LaPalma: Die teleurstelling dat er in de nacht weer niets is gebeurd is drama, snap je gevoel

Dat was hem weer! Mannetje is vandaag thuis, dus die gaat mee naar de VK, nu vooral omdat de auto dus kuren heeft (stuurt giga zwaar ineens). Hij werkt vanuit huis, maar gaat vandaag even voor mij de bedden verschonen en vanavond Lyanne en het eten doen. Superlief!

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier niet geslapen vannacht.. Ze slaapt nu wel gelukkig, dus dan kan ik zo ook even bijtanken.

Mijn hechtingen doen echt ontzettend veel pijn.. Normaal zijn ze oplosbaar, maar het kan wel 6weken duren voor dat vanzelf gaat. Dus de kraamhulp gaat regelen dat morgen (op dag 5 mag dat) de verloskundige ze eruit haalt. Kan niet eens op mijn kont zitten. En ik moet binnen 1dag ontlasting hebben anders heb ik ook een probleem.. Pfff! Zo even klagen hoor. Haha!

Deel Deze Pagina