Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Oewww Aukje dat klinkt idd als een topdag!!
    En dan te bedenken dat de dag pas net is begonnen.

Scheelt dat je vader automonteur is.
    Hoe oud is je auto?
    Wij hebebn ook een keer een probleem met de dynamo gehad en toen eentje op de sloop gehaald. Scheelde een stuk.

Hier net een raam willen zemen heb ik een verkeerde spons gepakt. Zon zemen spons terwijl ik normaal een schuurspons gebruik (maar dan niet de ruwe kant natuurlijk)
    Nu heb ik van de lelijke strepen op mn ramen GRRR!
    Das mn straf omdat ik het zo nodig zelf wilde doen!

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Bloemmm slecht geslapen. zere hechtingen en je moet ontlasting hebebn. Klinkt voor jou ook niet echt als een geweldige dag;)
    Knuf meisie

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Meimamma: Onze auto is van 2003. Mijn vader zou alvast even rondsneupen, dus ik hoop dat hij iets vind (vast wel) En het is dus idd een topdag! Een paar weken geleden zou ik het echt op een brullen zetten... maar nu heb ik zoiets van: Jammerdebammer en maak ik me er niet heel druk om.

Wel balen van je ramen! Ga je ze nu nog een keer doen??

Bloemm: Hopelijk kunnen ze wat voor je betekenen klinkt niet echt fijn! Sterkte vandaag!

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Neh ik laat die ramen nu maar voor wat ze zijn. De lucht is hier aan het betrekken misschien dat we nog wel een buitje krijgen.
    Komt wel weer een andere keer als ik de kolderheb;)

Oww ppppfff ik ben moe en heb eigenlijk helemaal geen zin in bezoek van s-zus;)
    EN heel hypocriet, maar ik hoop toch zo dat ze dr zoontje (8mnd) thuis houdt bij mn zwager! Geen zin in die drukte en dat alles over hoop wordt getrokken. Erg he;)

5. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nog even een vraag: toen de bevalling begon, waren jullie kids rustiger of hetzelfde? Of misschien wel drukker?

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Palma denk dat dat per kind verschild heb geen idee eigenlijk hihihi..
    Toen ik de keizersnede kreeg lag aiden volop te dansen maarja dat was gewoon normaal he. ..

Ik hoop dat het voor sommige snel begint..

Verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb me geheugen is net een zeef poe..

Owja bloem hoop dat ze er wat aan doen is noet leuk pijn hebben..

Mijn naweeen zijn eindelijk (even afkloppen) gestopt gelukkig..

We gaan aiden in badje doen

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    la palma hier sinds gister een hyperactiefje in mn buik.... jij ook???
    van zoonlief weet ik het niet meer :(

oeh aukje dat is inderdaad een topdag!!!
    enne zal ik een potje voor je gaan zitten brullen :D;)

meimamma vervelend van je ramen maar helaas helaas...
    sterkte en veel plezier met je visite!

net homeopatische mevrouw weer aan de lijn gehad.. na een kruisverhoor moet ik nu een ander spulletje nemen....
    ben benieuwd....

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Aukje, succes vandaag met de strippoging!!

@Meedje, balen dat de laptop stuk is zeg!

@Marjan fijn dat jullie morgen of vrijdag naar huis mogen!

@Meimamma, das inderdaad balen als je je ramen hebt schoongemaakt en vervolgens allemaal strepen ziet!!!

@La palma en Muts, goh meiden jullie zijn er ook zo aan toe om te bevallen.... Ik blijf hopen dat het snel gebeurd!!

@Bloemmm, dus de hele nacht wakker gehouden, maar geen straf om zolang naar jullie prinses te moeten kijken natuurlijk. Maar nu dan lekker je rust pakken zodra het kan. Vervelend van die hechtingen. Ik hoor wel vaker dat ze de oplosbare hechtingen toch los knippen omdat het zo trekt. En succes met de ontlasting dat is echt iets waar ik tegen op zie na de bevalling, ben dan bang dat het ontzettend zeer doet en de boel open kan springen daar beneden!!!

@flower, fijn dat de naweeen zoals het nu lijkt over zijn!!! badderse!!

@Hier, nou die pijn van gisteravond is gelukkig helemaal weg. Dus wat het was geen idee, maar gisteravond is de kleine van 18.30 tot dat we op bed gingen zo rond 23.30 ontzettend actief geweest. Constant dansen en gek doen. Zo lang en zo actief heb ik hem/haar nog niet mee gemaakt!!!

Liefs

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoihoi!

Heb wel bijgelezen, maar m'n mams belt net dat ze even langskomt, dus ik ga ff douchen voordat ze er is.

Tot later!

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Goedemorgen meiden, hier nog steeds rustig geloof ik.

OMO test betekent een negatieve zwangerschapstest. OMO (waspoeder) wast alles toch wit. ;)

Hier vanochtend dus weer een negatieve (zeer gevoelige) en een drastische tempdaling. Dus ik weet eigenlijk nu wel zeker dat deze maand weer niet gelukt is. Dus ongi, kom maar op!

Verder gaan we vanmiddag weg, dus zal vanavond hier denk ik pas weer kunnen kijken als er nieuws is.

Meiden, denk aan jullie!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Palmpje; Hier was Mira gewoon even druk als normaal.. Niet rustiger of drukker.
    @Jomi; Hoop echt dat het snel raak mag zijn voor je...

Mira is net gewogen en is maar een klein beetje afgevallen, perfect!
    Alleen heeft ze niet genoeg aan mijn borstvoeding.. Echt balen want ze drinkt zo goed! Nu moet ze even wat flesvoeding erbij, anders droogt ze uit. Ze plast niet helemaal zoals het moet.
    Dan voel je je wel even flink schuldig, drinkt je kind zo goed maak jij niet genoeg borstvoeding aan..
    Oke, ik ben vandaag erg klagerig.. Schijnt bij de 4de dag te horen..

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @bloemmm voel je niet schuldig. Bij mij begon de melkproductie pas eind dag 4 echt op gang te komen, inmiddels meer dan voldoende aanwezig gelukkig. Gabriƫl kreeg de eerste3 dagen ook bijvoeding. Nog even volhouden.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Monika; Dat is fijn om te horen! Had ik echt even nodig.. Ben je nu gestopt met bijvoeding?

Oh en ik heb tegen de kraamhulp net gezegd dat de verloskundige die Klysma morgen bij dr zelf mag doen, want het is me gelukt! Sorry voor de onsmakelijkheid maar ik ben blijjjjjjjjj! Hahahahahahaha.

14. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Wij gaan zo naar de VK, maar het is hier de afgelopen 2 uur flink gaan rommelen, net gedouched en het zakt niet af... zijn nog niet echt weeen, maar vind het wel hoopvol!

Ben benieuwd, jullie horen straks wel of het strippen is gelukt!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahaahahah bloempje een klysma is noet erg hoor hahahahahha..
    Gewoon een klein tubetje met spul. .
    Maar gelukkig is het je gelukt

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bloemmm, hier krijgt hij idd geen bijvoeding meer ;)

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

S-zus is weer weg. Had wel dr zoontje mee maar die kon zichzelf goed vermaken.
    Samen even paar boodschappen gehaald voor de moederdagbrunch zondag.
    Maar auw auw auw dat was alweer teveel van het goede.
    Ik denk dat ik zo nog maar eens lekekr mn bed in kruip.
    Heb nog best een goede nacht gehad maar ben moe! Zal ook wel verveling zijn.

Ik heb mensen duidelijk laten weten dat ik tussen 12 en 3 nog weleens wil slapen. En als ik na het slapen beneden kom heb ik allerlei oproepen gemist. Bellen ze later terug met de vraag; waar was je? Ja euh slapen! Ben je zo moe dan? JA GEK HE!!

18. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Daar ben ik weer!!

Eerst de gewone controle gedaan, bloed druk was iets aan de hoge kant (88 onderdruk meestal zit ik tussen 70-75). Maar daar maakte ze niet zoveel van. De heerlijke opmerking "Hij moet er gewoon uit" haha. Hartje luisteren was goed.

En toen ging ze kijken of ze kon strippen. Nou dat kon ze want ik heb 3-4 cm ontsluiting! Zo blij!! Het was daar al behoorlijk rijp allemaal. Strippen was heel even pijnlijk maar klaar voordat ik "auw" kon zeggen. Ze denkt dat het vandaag of morgen komt.

Nu rommelt het weer dus ik ga zo even rusten, misschien nog even wat slaap pakken. Ben benieuwd. Moest direct bellen als ik echte weeen heb die ik weg moet puffen.

We zijn net nog even wezen winkelen, en hebben een gebakje gehaald. Hadden wel wat te vieren vond ik!

Ik ga nog even de vaatwasser uitruimen en dan even plat.

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Oh trouwens voor degene die mij op hyves hebben, mondje dicht aub!

20. meedje

meedje Niet meer actief

Spannend Aukje!
    Ik duim voor je!!!

Deel Deze Pagina