@aukje, WAAAAHHHH spannend!!! Nu verlies ik mijn mobiel dus geen seconde meer uit het oog!!! Succes meid ik ben zeer benieuwd wanneer het door zet, maar deze berichten zijn zeer hoopvol.... en gewoon al 3-4 cm ontsluiting das echt super!!! En ik ga je hyves ff opzoeken, want ik heb jou als buddy niet eens op mijn hyves.... whahah! Liefs
Hooooi allemaal! Wel bijgeleZen maar nu misselijk en moe dus ik ga een uurtje tukken nu mijn zoontje ook slaapt! Nog niemand begonnen???
@Monika; Ik heb nu voor het eerst echt stuwing. Dat is een goed teken toch? Oooooh wat ben ik benieuwd wanneer de volgende baby zich meldt!
Bloempje hoe gaaaat het mira al last van krampjes. .. Aiden slaapy de hele dag alleen savonds heeft hij wat onrustige uurtjes
Hoe lief is deze foto Bekijk bijlage 148350 Ik popel trouwens om lekker weg te gaan maar ik kan nog niet ver lopen ga het weeeken toch proberen om iets te gaan ondernemen
Aukje spannend suces en wat goed zeg al a4 cm ontsluiting!! Hier net weer heerlijk 2,5 uur geslapen en daarna nog even heerlijk een poosje blijven liggen. Nu nog beetje duf maar dat trekt wel weer bij
Nog geen last van krampjes FlowertjePowertje (Ooooooh wat mis ik jou reacties zeg!!) Mira slaapt ook overdag heel veel, in de avond en nacht is ze iets onrustiger. Gaat het goed met Romy?
Flower, dat is zeker een hele mooie foto ! Word ook een meimama/indiaantje en lees stiekum al een paar dagen mee bij beide topics . Zo leuk om te lezen dat het bij iedereen rommelt. Zelf krijg ik een geplande KS volgende week maandag, dus weet wanneer ze komt, maar lig sinds zaterdag al in het zkh, dus saaaai!!! Allemaal veel succes en ik blijf lekker meelezen !
Hihihi denk aan jullie allemaal hoor alleen moet nog me ritme krijgen.. Probeer zo veel mogelijk te reageren hihi.. Maar ik slaap als aiden om 21 uur slaapt ook wil graag me slaap pakken anders gaat het niet goed met me humeur hahaahaha.. Heb savonds ook nog soms wat kraamtranen hihi probeer ze een beetje in de hand te houden maar soms.. Hihi romy was vandaag erg druk en dwars beetje brutaal maar het is ook een hele verabdering he zo kleine erbij ze moet erg wennen maar komt wel goed... .. Zoooii spannend wie is de vokgende baby ben zo benieuwd hihi
Spannend meid ik heb ook een geplande ks gehad... Komt helemaal goed echt waar.. Gezellig dat je mee kletst waarvoor lig je nu in het ziekenhuis als ik vragen mag??
Ik moet ook nog mijn ritme vinden hoor Flower. Dat komt allemaal wel goed.. Ben echt een beetje uit balans Maar ik denk ook aan jullie allemaal meiden! @monika; Ze zit vol!! Oh wat ben ik blij zeg.
Komt helemaal goed hoop dat de andere meiden ook snel bevallen zodat we over onze kindjes kunnen praten hoe leukkkk..... We zetten het forum toch wel door he.. Bij bevallen en dan meiindiaantjes 2011 bevallen.. Want kan echt niet zonder de indiaantjes hoor hihi
Owww meiden jullir willen trouwens me boobies niet zien lola ferari is er niks bij hahahahaha alleen ze slinken alweer
mooie foto Flower Meijke welkom spannend dus as ma heb je gewoon je bebe LEUKKKKKK!!! Ik hoop dat Aukje en La palma deze week gaan bevallen Ik mag ook gaan aftellen want de gyn heeft me vandaag toegezegd dat als ik voor volgende week nog niet bevallen ben dan gaan ze me helpen zodat de baby iedergeval voor 19e geboren word dus yayyy voor mij hihih hoop echt dat frummie zelf besluit van de week te komen maar ja het doet me goed dat het gewoon binnen 14 dagen gewoon voorbij is ow wat zal ik genieten van me frummie in huis
We gaan zeker door Flower! Ben echt benieuwd hoe het met jullie kindjes gaat hoor Goed nieuws: Ze heeft haar fles niet gedronken! Dat betekend dat ze vol zit van mijn borstvoeding. Hoop echt dat het zo blijft..