Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Aiden is al aangekomen weer zit nog noet op geboortegewicht maar denk dat hij daar over 2 dagen wel weer op zit hihi..

Heb wondvocht op me wond iehlll dat is vies ik dacht wat ruik ik nou bah

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heh jakkie Flower;)
    Maar mooi dat de kleine man is aangekomen.
    IK hoop ook als de kindjes er allemaal zijn dat we hier lekker over onze kindjes blijven praten met elkaar.

Lekker Bloemmie dat Mira goed vol zit van je bv. Dat doet je als moeder wel goed denk ik;)

Meijke welkom. Vervelend voor je telkens die bloedingen. Maar ja je mag bijna je kleintje bewonderen, ook iets om naar uit te kijken;)

Aukje ik ben benieuwd of het allemala lekekr gaat doorzetten bij jou en wij hier morgen een goed bericht lezen;)

Hier:
    Ik was in de heilige veronderstelling dat de kapster morgen zou komen. Zitten we vanaaf net met bord op schoot amper een hap genomen, ding- ding kapster;)
    Zwangerschapsdementie;) Oepsie. Maar ja wel weer lekekr gekortwiekt.
    Kapster heeft net een dochtertje van 5 weken dus lekker beppen over baby`s!

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower wat een supermooie foto van jou, Romy en Aiden!!!

bloem wat goed dat Mira geen bijvoeding nodig had!

aukje heeeeel veel succes!!!

meijke welkom!

haha meimamma zw.dementie.. heb je daar je hele zw. last van gehad of komt het nu (terug)? merk hier ook steeds vaker dat ik dingen vergeet....

hier een giga k*tdag achter de rug :(.... kga zo lekker op het bankje liggen en kom er niet meer vanaf totdat we naar bed gaan....

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Muts tis meer iets van de laatste tijd geloof ik;)

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    BUDDYBERICHT:

Kreeg net sms van Aukje: Hey VK gebeld komen er zo aan. Heb weeen om de 4-5 min. Groetjes

Ik heb terug gestuurd veel succes en dat we aan haar denken!

Liefs

7. Meijke

Meijke Niet meer actief

Wat goed Flower dat Aiden al weer bijna op geboortegewicht zit!
    Lig in het zkh wegens bloedingen. Sinds week 27 al de 4e opname...maar mocht tot dusver na een paar dagen naar huis. Deze keer houden ze me hier, aangezien de kans steeds groter wordt nu ons meisje zwaarder wordt. Mijn placenta ligt over de baarmoedermond en bij een bloeding is er een scheurtje! Maar nog 5 nachtjes dan komt onze prinses :D!!

Nu even Criminal Minds kijken!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Yes Aukje Bingo!!!

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik kom eventjes welterusten zeggen. Ben supermoe van het zwemmen. Was wel grappig, want ik had het hele bad voor mij alleen! Maar daardoor wat sneller gezwommen dan anders blijkbaar, want ik heb nu best zere liezen (ach, misschien wekt het wel wat op, haha). Ik mocht van de badmeester niet in het grote, koude bad springen (alsof ik dat zou willen) want hij zei: straks komt die kleine van jou van schrik ineens ter wereld en dan kleurt het hele bad rood en moeten we het leegpompen, hahaha. Ik was ook al van het lijstje van zwangerschapszwemmen gehaald omdat m'n datum al voorbij is.

Nou, iedereen een fijne avond/nacht. Ik duim m'n bed in met een boek en ga morgen weer echt reageren!!

Trusten!

10. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Aukje, succes meid. Misschien is de kleine er zelfs al.

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jeej aukje toi toi toi

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    buddy bericht

aukje smste net dat ze om 22.30 is bevallen van een zoon. Bevalling heeft ongeveer 3 uurtjes geduurd. Naam volgt nog want nog niet alle directe familie is op de hoogte. Hij heeft al aan de borst gedronken en weegt 4110 gram en is 51 cm lang. Graag nog niks op hyves er over zeggen is de vraag van aukje.

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Aukje en aukje man en dochter gefeliciteerd met jullie zoon..
    Geniet samen van elkaar. ..

Knuffel

14. meedje

meedje Niet meer actief

Aukje, gefeliciteerd met jullie zoon! Je man en L natuurlijk ook!

Hier vandaag uitgerekend, E. Heeft altijd gezegd dat het vandaag zou komen,dus ik ben benieuwd.
    Nu even kijken of ik nog even kan slapen.

15. Meijke

Meijke Niet meer actief

Aukje en man gefeliciteerd!!!

Meedje, ik hoop het voor je dat het vandaag zover is!

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    aukje, aukjeman en L. gefeliciteerd!!!!

meedje sterkte.. hopelijk is het voor jou vandaag ook "bevrijdingsdag" en gaat E. gelijk krijgen!!!

hier geen nieuws...

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aukje en man Gefeliciteerd met jullie zoon! Mooi gewicht en mooie lengte!!

18. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    aukje; proficiat met jullie zoon!!!!! ben benieuwd hoe hij heet.

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeimorgen!

Hier gisteravond niet in slaap kunnen komen. Heel irritant als je naast een vent ligt die zo moe was dat ie gelijk vertrokken was en maar een oerwoud om ging zagen (snurken dus)
    Ik lag maar heen en weer te draaien en telkens kwam naast me de reactie *zucht, kreun steun* met andere woorden... daar draaid ze weer!! Toen had ik helemaal zoiets van krijg jij ff fijn de ....!

Uiteindelijk was het zon beetje 1 uur toen ben ik in slaap gevallen en vanmorgen ook weer vroeg wakker half 7!
    Hlaf 8 kwam mn vriendlief zo vrolijk als een clini clown naast mn bed staan dat ie zoooo ontzettend lekker had geslapen! Alleen de rooie neus ontbrak nog!

Dus ik heb m ook gezegt dat ie niet moet lopen zeuren als ik omdraai in bed als ik mn draai niet kan vinden, maar ja daar wist meneer natuurlijk niets meer van. Dan weet ik dat voor de volgende keer dan draai ik nog een keer extra;)

Dus jullie merken het ik heb een wereld fijn humeur vanmorgen!
    Dus zo nog maar eens een slaappoging doen!;)

20. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Aukje gefeliciteerd! Dat is snel gegaan!

Ik zeg 5 mei bevrijdingsdag, eens kijken voor wie dat nog zo is ;)

Deel Deze Pagina