Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow trouwens s-monster doet het al vanaf het begin zo binnen vallen... ze vind het helemaal geweldig van zichzelf dat ze eerst aanbelt en dan pas de deur opendoet.... maarja ze vergeet wel dat deze zoon wel een sexleven heeft in tegenstelling tot der andere zoon!!!

ik vind het nu gewoon totaaaaaal niet prettig dat ze maarzo binnen komt zetten omdat ik er geen zin in heb dat ze straks tijdens de weeen binnen kan komen zetten... en ik weet nu al dat dat gaat gebeuren en ze meteen de halve fam op de hoogte gaat brengen....

ze is best wel een roddelkont want ik kon s-zus niet eens zelf vertellen over de medicatie van zoonlief want dat had zij al gedaan :x:x:x

s-zus heeft me al voorbereid op het feit dat ze als de kleine geboren is iedere dag op de stoep staat... nou dat denk ik niet!
    heb mijn opmerking al klaar "fijn dat je interesse hebt maar wil je eerst bellen of het uitkomt dat je langskomt??"

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    marjan sterkte met de telefoontjes en belastingaangifte!!!!
    oeh ik ben nu wel erg benieuwd naar de naam voor je meisje....

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mijn slaappillen zijn op dus vanacht zal ik ook lekker wakker zijn hahahha

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    thanks... heb ik wel nodog :p

Enne ... ja die naam hè :D

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Marjan beval jij eens dan weten we het hahahahhha

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Irritante schoonmonster heb jij toch Muts! Kan me voorstellen dat je dr idd nogal vervelend van wordt. En al helemaal als het zon roddelkont is. Ik zou dr ook helemala geirriteerd van raken.

Marjan ben ook beneiuwd naar de naam:D:D:D:D

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Muts; Daar zou ik dus echt niet van gediend zijn :D Met de sleutel mijn huis binnenstappen? Is ze wel helemaal lekker.. Kan je niet haar sleutel afpakken? Ze kan toch gewoon aanbellen en wachten tot iemand de deur opendoet. Waarvoor die sleutel?! :(
    @Meimamma; Dat is dan een koopje zeg! Veel plezier ermee.

We hebben niets maar dan ook echt niets meer in huis..
    Manlief is 2uur thuis en dan ga ik direct boodschappen doen :D Jippie.

8. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hoi meiden!

Gisteren na 3 uur regelmatige weeen het zh gebeld. Ja kom maar even langs.
    Ik stap in de auto, weeen weg.
    Daar aan de CTG. 4 weeen te zien op 1 uur
    Grrr.
    Ja blijf hier maar vannacht voor de zekerheid.
    Mannetje mocht gelukkig ook blijven.
    Vannacht om half 4 heel pijnlijke weeen weg moeten puffen. Kwamen weer om de 5 minuten. Weer aan de CTG. Zijn de weeen gewoon niet te zien
    Kleintje doet het wel goed. Die was het niet helemaal eens met de CTG en was steeds tegen die pad aan het trappen. Hebben we gefilmd, echt grappig.
    Van half 4 tot 7 weer regelmatig weeen gehad en toen hadden die het weer een beetje voor gezien gehouden.
    Vanmorgen hebben ze met een eendenbek gekeken of ze ontsluiting konden zien. Ze konden niks zien.
    Nu ben ik dan weer thuis in afwachting van nieuwe weeen en tot zaterdag (als ze niet eerder komen) iedere dag voor controle aan de CTG. En dan zal ik zaterdagochtend ingeleid worden.

Is nogal veel gedoe, maar hoop dat het toch door gaat zetten.

9. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    ZATERDAG??? WAAAAAAAAAAAAAAAAAT? Dus als je deze week niet gaat bevallen ga je alsnog zaterdag ingeleid worden?
    Lekker hoor Monika! Of hoop je dat die kleine eerder gaat komen? Weeen wegpuffen voor ' niets ' lijkt mij trouwens echt knudde!

Ik wil ook zo graag bevallen> Zul je net zien dat ik als laatste ben :(

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Palmie hoe is het bij jou in je buikie?
    Heb je ook voorweeen enzo? Of rommeld het nog niet zo heel erg?

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik wil ook bevallen! Morgen is onze missie geslaagd!
    Daarna mag (moet?:p) ze komen.

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Meimammie; helemaal niets hier hoor. Hoewel ik net 1 harde buik ( yesssss ) had. Vorige week was het zwaar aan de rommel. Nu helemaal niets meer :( :( Maar echt niets. Tsja

We zien het wel.

Ik ga even boodschappen doen. Ik wil vanavond lasagna maken, maar ik weet niet hoe. Ik eet het namelijk alleen bij anderen hahahahaha. Nou ja, we zullen het zien!!!
    Fijne dag allemaal. Tot zo

En meimams; ik heb je nagedaan hoor. Wassie gedaan, wassie opgehangen, huiskamer aan kant, vaatwassertje inruimen en uitruimen. En nu even wandelen naar de super! Misschien gaat het erna wel rommelen :(

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Welke bakerpraatjes kennen we voor het opwekken van de bevalling?

Seks
    Ananas ( eet ik al weken, puur omdat ik het heerlijk vind met dit weer, maar nog geen kindje hoor )
    Traplopen
    Veel lopen

WIe vult mij aan?

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Palmpje als je een recept wilt voor Lasagne wil ik je de mijne wel geven. Wij zijn er dol op :p

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik loop al het hele weekend plus gisteren. Uren lang, geen nut :D

16. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.551
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Tonic schijnt ook te helpen.
    Frambozenblad thee geloof ik

Verder weet ik het ook niet.... ja vooral in beweging blijven....
    maar ook hier niets van dat alles hoor.

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zelfs van kilometers afstand is het besmettelijk he dat gepoets hihiih;)

Maar balen joh dat het nog zo rustig is bij je.
    Ik weet zo gauw niet meer bakerpraatjes, maar ik ga vanaf volgende week ook regelamtig op ananas dieet;) hahaha.

Bloemmmie als je toch dat lasagne recept gaat tikken voor Palma zou je m dan ook naar mij willen sturen?:)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga even voor jullie het receptje typen :p

(&wonderolie ofzo? of is dat ergens anders goed voor .. )

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Meimamma & Palmpje; Jullie hebben een PB! Nu ga ik aankleden, manlief is thuis.
    Lekker boodschappen doen :D

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Het gaat bij de ananas om het hart. Daar zit de kinine in, en dat is wee opwekkend. Alleen is de hoeveelheid per ananas veel te laag. Je moet ong. 26 harten opeten... Kinine zit ook in bitterlemon, maar ook dan moet je liters gaan drinken. Alles behalve gezond... Bovendien schijnt het alleen te werken als de bevalling al een beetje op gang is.

Over wonderolie; zou ik niet doen zonder overleg met je VK.. het wekt darmkrampen/ diarree op en die kunnen evt. overgaan in weeen. Maar het vergroot ook de kans dat je kindje poept in het vruchtwater, dus ja.... ook niet handig!

Over Sex: Kan werken, maar werkt het best als de baarmoedermond al een beetje verweekt is. Man moet in je klaarkomen, want de sperma moet ook iets doen, en van klaarkomen kan de baarmoeder gaan samentrekken.

Verder proberen mensen ook wel accupuntuur en voetzoolreflectie. Of een infuusje wee opwekkers!

Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen!

Deel Deze Pagina