Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Aukje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje

Hier even ego: moet nog bijlezen en zit nu op mn mobiel. Gisteren een drukke dag. Op visite geweest van 2 -8 ofzo. Nou, als je hoogzwanger bent is dat gewoon TE veel van het goede. Maar daar kwam ik pas achter toen we thuis kwamen :(
    Verder wel goed geslapen vandaag, maar ik ben stuk!
    Geen activiteiten verder. Het is rustig! Stilte voor de storm? Vandaag een afspraak bij de VK. Plan van aanpak bespreken want zo te zien ga ik over de 40 weken heen :(

Knuf en tot straks

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen!!

Vandaag 37 weken!!! En alsof de duivel er mee speelt begon het zowaar te rommelen vannacht. Ik had buikpijn en onderrugpijn die steeds weer terug kwam. Wist mezelf geen houding te geven en kon ook niet slapen er door. En daarbij nog eens een baby die het heel leuk vond om tussendoor zo te gaan liggen drukken dat het leek alsof hij/zij er uit wou gaan komen. Dat voelde dus niet echt fijn. Uiteindelijk pas tegen 3 uur in slaap gevallen toen het was af gezakt. Nu geen krampen meer gelukkig, maar het rommelt daar beneden wel wat heb ik het idee... Maar ja dat kan wel weken rommelen hahaha!

Liefs

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Aukje, nogmaals gefeliciteerd met jullie zoontje!!

Nou Palma al bijna welkom bij de club van de over-tijd-gangers dan! :D En inderdaad visite en urenlang sociaal doen zegmaar, kan je aardig opbreken. Dat merk ik aan mezelf ook!

Hebben er nog dames leuke (rustige) activiteiten gepland op deze bevrijdingsdag?

Stiekem hoop ik dat het bij mij vandaag losbarst, of anders zaterdag. 7 mei vind ik wel een mooie datum. (stiekem vind ik priemgetallen erg leuk en bij 5-5 en 7-5 zijn het priemgetallen, hihi :D Bij de verjaardagen van vriend en mij ook (23-3 en 17-11))

Vannacht rommelde het wel wat en ik had de hele nacht nog pijn in liezen en rug en af en toe een flinke steek. Maar beeb zit nog lekker waar 'ie zit!

Ik ga ff douchen. Tot later!

4. meedje

meedje Niet meer actief

Hallo dames!

Hier niet meer geslapen sinds 5.00 en dat heeft aardig invloed op mijn humeur...
    Geen gerommel hier en weinig nieuws. wel een rustige baby.Straks even wandelen in het bos en maar weer de tijd uitzitten. E. is nu nog thuis, maar ik zie het nog niet gebeuren dat ik voor zondagavond ga bevallen. Dus nu al stress over zondag als E. weer weg moet.

Ben nu op het punt dat ik denk; laat die hele bevalling maar zitten, heb er geen zin meer in.:(

Knuffel voor alle meiden hier,
    Wie zou er vandaag gaan bevallen?

5. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @meedje, even een hele dikke knuffel voor jou, want die kun je zo te lezen wel even gebruiken. Las vandaag maar even lekker een baaldag in meid!! Dat mag best en kan ik me goed voorstellen. Morgen voel je je misschien weer een stuk beter en zie je het weer wat fleuriger in... en wat betreft ''laat die bevalling maar zitten'' tjah er is nog nooit een baby blijven zitten dus die zal hoe dan ook binnen nu en 2 weken gaan komen, maar dan ben je deze baaldag al lang weer vergeten!!! Hele dikke knuffel in ieder geval!!! Of zoals de reclame dan zegt: ''Komt wel goed schatje''

Liefs

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meedje meis zondag is nog heel lang weg en in tussentijd kan er nog zoveeeeel gebeuren :D:D
    heel erg veel plezier in het bos... lekker even energie opdoen!!!
    enne ik denk hetzelfde als jou over de bevalling: laat maar.. ik heb er helemaal geen zin meer in!

hmm palmpje dat je het nog zo lang hebt volgehouden.. knap hoor!!
    voor jou ook een rustdagje vandaag???

sq gefeliciteerd met je 37 weken!
    enne idd het kan nog weken rommelen... hier rommelt het inmiddels 5 weken :(

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Haaai meiden zie dat het bij vele rommelt spannenddddd hihi..

Hier vandaag kraamzorg voor het laatst en aiden is alweer een week wat gaat het hard he poe...
    Morgen ga ik voor het eerst is even de deur uit gewoon relax maar wil gewoon even lekker weg...

Ben ook bezig met lijnen hihi en ben alweer 2 kilo kwijt dus 12 in totaal..
    Ik woog toen ik zwabger werd 125 ben niks aangekomen tijden zwangerschap en weeg nu 113 hihihi we gaan vechten tegen de kilos tjakkkaaaaa

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mutsyuyyyy knuffelllll
    Wel mij sms als er wat gebeurd he met elke sms vlieg ik naar me foon hahahaahhah

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier na mn ontbijt nog geslapen van 9 tot 12. Wel lekker nu ff aankijken hoe dat de rest vd dag gaat;)

Baby is hier nogal rustig vanmorgen. Vind ik niet zo leuk.

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Aiden is weer aangekomen gisteren 3420 en vandaag 3480 jeej...

En hij is erg lang 54 cm echt een lange dunne ventje hihi

11. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    aukje en gezin gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst

bij mij rommelt er niks althans zou niet weten hoe dat zou moeten aanvoelen

Met levi werd ik wakker door de persweeen en ik hadpijn in me rug maar ja dat zegt me niks heb altijd pijn in me rug :S

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  13. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    oohh leuk nu al een hanekam goed zeg

zoo ben benieuwd naar de haartjes van mijn frummie
    kan nie wachtuuuuhhh

14. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Buddy bericht:

Ik had Aukje even gesmst om te vragen hoe het ging en kreeg de volgende sms terug:

Hey! hier gaat alles goed. Onze zoon heet Jan Rinze roepnaam Jarin. Hij was vanochtend erg misselijk en heeft moeite met drinken en de temperatuur vast houden. Daarom nog even niets laten horen Lyanne vind hem heel lief maar ook wel gek. Liefs.

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wauw Aukje wat een aparte naam. Even wennen maar wel mooi ;) Geniet er lekker van meid!

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mooie naam.aukje hoop dat het snel goed gaat met hem

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Aukje; Gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet ervan! :D

Meiden die over tijd zijn; Echt balen.. Ik duim voor jullie dat het snel doorzet!

Hier gaat alles goed. Ze had wat krampjes vannacht maar gelukkig helpt Infacol heel goed bij haar. Ze ligt nu lekker te slapen :D

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mooie foto Flowerrrrr!

19. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @flower, leuke foto en idd leuk haar :)

Hier is Gabriël vandaag weer gewogen. Hij is weer terug op zijn geboorte gewicht, super!
    Hij doet het goed, al heeft hij regelmatig last van zijn darmpjes. Dat vind ik zo zielig, maar dat geeft wel reden tot een beetje extra knuffelen :)

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik heb een afkick dag. Beebje is vandaag niet zo aanwezig. Heb dr wel gevoeld maar stuk minder als anders. Dat is ff wennen;)

Deel Deze Pagina