Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo iedereen erg druk eghad de afgelopen dagen. Maar hier zit de beeb er ook nog. Aukje gefeliciteerd met jullie zoon Jarin en ik vind het wel een hele mooie naam. Geniet van jullie ventje.

Bloemmm succes met bijvoeden en als ze niet wil alleen maar goed volgens mij.

Flower, Meedje en Muts dikke knuffel en voor alle andere mama's die het nodig hebben.

Ik moet morgen weer op controle vind het weer erg spannend.

xxx Joyce

2. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zo, broertje en schoonzusje rijden net weer terug naar Utrecht. Ze kwamen ineens langs op de thee en zijn blijven eten enzo. Echt supergezellig en een welkome afwisseling tijdens al dat wachten... zucht...

Marjan: fijn dat jullie kleintje het zo goed doet en ben benieuwd hoe de beide dames elkaar vinden!

Aukje: mooie naam voor jullie ventje!

Snieke: ik werk wel in Den Haag, maar woon in Leiden (tegen Voorschoten aan) wel redelijk in de buurt dus.

Flower en Bloemm: gewoon laten gaan die tranen. Lucht vast lekker op!

Meedje en Muts: knuffel!!

Meimamma: heb je je ukje inmiddels al wat meer gevoeld?

Ik ga ff een glas water nemen. Heb ineens flinke koppijn. Voordat de zon onder ging, zaten we in de tuin en ik keek de hele tijd tegen de zon in. Daar zal het wel door komen denk ik.
    Moet nog even een moederdagcadeautje voor m'n mams bedenken... best moeilijk altijd...

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wij hadden een makkie met moederdag. S-moeder wilde dat de kinderen de brunch zouden verzorgen. Nou ja dat is dus easy;) Bos bloemen dr bij, klaar;)

Hier kleine al wel weer wat meer gevoeld. Natuurlijk tijdens het eten;) Dan is het altijd feest in mn buik dus ik ben weer gerustgesteld;)

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Girlysss ik ga slapen ben opperdepop!

Hopelijk weer babynieuws morgen!

Alvast weltrusten xx

5. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Wat is dat nou: GEEN BABY's OP BEVRIJDINGSDAG????
    :D:D haha!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff aiden heeft een ik heb honger nacht zo he hier moet ik weer aan wennen hoop dat hij zo nog wel gaat slapen. ..
    Ben hem nu aan het voeden..

Bloemmmpje ik zie jeeee

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hij drinkt 80 maar drinkt alsof hij al 6 uur niet gehad heeft verder is hij een beetje zagerig denk snot in zijn neusje hij knort....

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier precies hetzelfde probleem gehad vannacht Flower..
    Ze drinkt en drinkt en bleef maar meer willen. Weer 3uur wakker geweest in de nacht. Nu heb ik haar net weer gevoed en slaapt ze als een roosje..
    Deed ze dat 'snachts ook maar :p

Hier komen ze vandaag voor de hielprik.. :(.
    Oh en mijn hechtingen kunnen er helaas niet uit omdat ze van binnen gehecht (ook wel geknoopt genoemd) zijn. Balen, maar 't is niet anders.
    Hoop dat 't snel vanzelf geneest, want soms doet het zo'n pijn dat heel mijn been letterlijk trilt!

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Lukt het zonder kraamzorg Flower? Gaat alles goed?

10. meedje

meedje Niet meer actief

Helemaal geen baby's gisteren? Wat jammer!
    Hier een goede nacht gehad en dan ziet de dag er ook gelijk een stuk beter uit. Vandaag weinig op het programma. Vanmiddag komt mijn moeder helpen met poetsen en ik ga verder met de was wegwerken.

Bloem, fijn dat je meisje het zo goed doet, wel jammer van de nachten. Hopelijk mogen we het gauw zelf gaan ervaren.
    Flower, jullie mannetje ook 's nachts in de weer met voeding? Hoe gaat het zonder kraamhulp? R ook nog thuis?

Sorry, via telefoon is wat lastiger reageren op iedereen. Dikke knuffel voor jullie! Hopelijk zijn alle kleintjes er gauw!

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meedje; Hoop dat het snel doorzet voor jullie allemaal.. Wachten is erg vervelend! Het komt allemaal helemaal goed. Geniet er nog wel even van hoor, ik mis het soms best wel.. Die buik, haar getrappel.. Maar dit is natuurlijk veel leuker, dus;
    Alle baby's het is genoeg geweest, jullie mogen jullie melden bij jullie ouders!

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tot nu toe gaat het goed dit was alleen een kort nachtje gaaaaaap hij heeft ook echt keuteltjes poep grrr hij heeft net eten gehad en hij wilt weer hallo waar laat je het kleine bink hihiju..

Maar we gaan opstaan want grote zus is ook wakker we gaan vandaag even naar de markt en. Verder rustig aan doen want als ik te veel doe dan ga ik weer erger bloeden. ...

Ik hoop vanacht weer wat beter te slapen maar je weet nooit he..
    Ro is nog vrij maar 16 mei moet hij weer werken en ik zeg je eerlijk gaat zo snel en vind het best eng straks zo alleen maar ja gaat me lukken

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Dit is zeker leuker als je baby eruit is maar geniet ook nog even van jezelf en je vent en je slaap hahahahhahah

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb net een foto gemaakt van me lichaam hahaahaha..
    Oordeel zelf heb nog wel een buik hoor
    Bekijk bijlage 148830

15. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Flower, ziet er goed uit meid. Je buik kan ook nooit zo snel al weg zijn meid... Ja sommige hebben dat geluk wel, maar kom op he je ventje is nog maar 1 week oud!

In het andere topic zijn waarschijnlijk de vliezen van Bloem1978 gebroken. Ze verliest nou steeds plasjes vruchtwater. Ze heeft nog geen duidelijke weeen en de VK komt om 13.00 weer bij haar kijken.

En Vagans is vandaag naar het ziekenhuis gegaan om te kijken of ze haar in kunnen leiden. Ze is even ver als mij, maar ze hebben haar deze keuze gegeven omdat haar schoonmoeder terminaal ligt en de uitgerekende datum waarschijnlijk niet zal halen. Nou hebben ze net gekeken en blijkt dat ze gewoon al 3 cm ontsluiting heeft dus ze gaan haar vandaag inleiden!

Zo dit waren de berichtjes uit het andere topic.

@hier echt ruk geslapen.... Ik heb vannacht constant korte hazeslaapjes gehad omdat ik steeds wakker werd van de menstruatiekrampen in mijn buik en rug.... Kon daardoor haast niet in slaap komen. Om 5 uur maar uit bed gegaan om een broodje te eten en toen hielden de krampen op. Om 5.30 weer op bed gegaan en na een half uur dan toch eindelijk in slaap gevallen en heb nog tot 10.00 geslapen. Ik hoop niet dat dit vanaf nu elke nacht zo gaat wezen.... Zet dan door of gewoon helemaal niet... Ik kan me echt zo goed voorstellen dat jullie dames die hier al weken mee rond lopen (muts o.a.) dat jullie hier gek van worden!!! Dit is mijn 2e nacht en heb nu al de balen in....

Liefs

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    ♥ mei 2011 indiaantjes ♥

(¯`’•.¸*♫♪♥(✿◠‿◠)♥♫♪*¸.•’´¯)

28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv
    28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv
    28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv
    02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv
    05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv
    07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv
    07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv)
    07 mei - Sunnie - 1e kindje - thuis - meisje - bv
    08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv
    13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv
    18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv
    20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv
    21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv
    22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv
    23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv
    26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv

♥Buddylijst♥

Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei)
    Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei)
    Marjan (28 april) - Meedje (05 mei)
    Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei)
    La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei)
    Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei)
    Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei)
    Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei)
    Meedje (05 mei) - Sunnyqueen21 (26 mei)

♥Afsprakenlijst♥

06-05 Bas1759 Controle gyn
    09-05 Meedje controle gyn
    10-05 Sunnyqueen21 controle klinisch VK
    13-05 Bas1759 Controle gyn

♥VERLOF♥
    17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie :D )
    18-03 Aukje83
    25-03 La Palma
    11-04 Meimamma
    15-04 Sunnyqueen21
    19-04 Bas1759

(¯`’•.¸*♫♪♥(✿◠‿◠)♥♫♪*¸.•’´¯)

٩(-̮̮̃•̃)۶ Geboren!!
    13-04-2011 - 37w - Senna999 - Dochtertje Dewi (2550gr)
    20-04-2011 - 37w2d - Lilo88 - Dochtertje Maelynn (3095gr)
    24-04-2011 - 38w1d - Sunnie - Dochtertje Enora (3250gr)
    27-04-2011 - 36w4d - Monika - Zoontje Gabriël (3150gr)
    28-04-2011 - 39w2d - Flowertje - Zoontje Aiden (3540gr)
    29-04-2011 - 39w - Magickwings - Zoontje Dion Gabriël (3400gr)
    01-05-2011 - 37w4d - Bloemmm - Dochtertje Mira Naz (2940gr)
    03-05-2011 - 40w5d - Hopmarjanneke - Dochtertje Dominique (4120gr)
    04-05-2011 - 40w6d - Aukje83 - Zoontje Jan Rinze (Jarin) (4110gr)

5 meisjes
    4 jongens

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden. Een dag niet gereageerd. Geen zin om de laptop te pakken en op mijn mobiel vind ik zo'n gedoe.

Nou even een update. Gisteren bij de verloskundige geweest. Kindje heeft nog zat ruimte. Morgen ben ik 40 weken. Met 41,2 wekenw word ik gestript. Mocht dat niet baten, met 41.4 weken weer. Als die kleine er dan nog niet uit is :(:(:(:(:(:(:(:(:( moet ik worden overgedragen aan de gyn! Dan ben ik 42 weken. Ik hoop echt dat die kleine zich eerder aan dient. Mijn vk zei ook dat ze vorige keer tijdens het toucheren al wel wat ontsluiting had gevoeld, maarja het zet dus niet door! PFffffffffffffffffffffffffffffffff. En dan wordt het ook weer zo warm buiten. Ik ben nog in mijn bed. Het is hier lekker koel.

Nou, nu ga ik reageren op alles ( hopelijk ) van de afgelopen 2 dagen! Knuffff

Ikw il echt niet zeikerig over komen enzo. Ik ben super blij met het kindje in mijn buik. Maar ik wil dat hij eruit komt :p. Al die valse signalen. Daar word ik moe van.. Steeds krijg je weer hoop en dan stopt het gewoon. Nou ja, ik ben gelukkig ( helaas ) niet de enige die dit mee maakt nu

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zo gaan we dan :

Monika; hoe gaat het met jou en je kleine man?

Flowertje: Geweldige foto van Aiden en Romy. Heerlijk zeg. Hoe is het met je kraamtraantjes? Het hoort er gewoon bij toch? Lekker laten gaan meis

Meijke; welkom. Een geplande keizersnede. Is daar een speciale reden voor? ( vast wel ) Succes in ieder geval en klets lekker mee hier

Bloemiepoemie: hoe gaat het met je prinses en met jou? En je man? Wat geweldig dat je je kleintje hebt ontmoet. Blijf je uren naar haar kijken? :D Fijn dat je zelf kon poepen :p en dat je meisje goed drinkt

Chaartje: we maken er grapjes over, maar ik vrees inderdaad dat jij misschien nog eerder bent bevallen dan ik hahahahahah :( Maar ik gun het je. Je weet het :)

Meimamma; gelukkig was je thuis, anders was je kapper voor niets geweest . Dat zou pas lullig zijn hahahahah

Mutsie: JIj ligt zeker ook nog niet te werpen he?:( Heb je gisteren een leukere dag gehad dan de dag ervoor?

Sunnyqueen; jij bent al goed aan het rommelen. Zet het al iets door of ben je nog steeds aan het wachten? ( join the club )

Sanny: ZO te zien ben jij ook nog niet bevallen? Misschien had je het al verteld, maar wat is jouw plan van aanpak met de vlos/ gyn?

Meedje: Hoe voel jij je nu? Rommelt er al iets? Of heb je al een uitzicht op een naderende bevalling?

Aukje; nogmaals gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon :D
    Hopelijk gaat het nu goed met zijn temp en drinken. Knuff voor jou en je gezin

INFACOL?
    Wat is dat? Moet ik dat nu ook vast aanschaffen?

Kraamtranen? Hoe lang duurt dit? hihih. Knuf voor jullie meissies

Meedje; ik snap heel goed hoe jij je voelt. Wanneer ik snachts naar de wc ga en ik kom terug vraag mijn man ; hoe voel jij je? uuh. goed helaas :( Als ik even omdraai op de bank vraagt mijn man; gaat het lieffie? Ja, helaas wel. Dus we hebben nu afgesproken dat ik wel aan de bel trek als er iets is. Tegen mij zei iedereen : ik denk dat de baby eerder word geboren. Dus toen ik de 37 weken had gehaald was ik SUPER blij en vanaf dat moment had ik zoiets van ; laat nu maar komen. Maarja, als hij dan niet komt.. lijkt het wachten nog langer
    Knuffel meis

Snieke; Hoe gaat het met jou? Ja, samen overtijd. Hahahha. de 13e. Grappig dat je dat zegt. Volgens mij eigen berekening ben ik de 13e uitgerekend. Maar volgens de vlos dus de 7e. We zullen het zien. Ik vind alle data prima hoor. Maar ik heb ook veel andere kindjes in mijn fam die jarig zijn in mei. Dus kinderen van zussen enzo
    Ik kom niet uit DH maar ik ga morgen of vanavond wel even naar scheveningen denk ik :p

Bas; jij vandaag controle. Hoe gaat het/ Hoe is het gegaan?

Bloem; hoe is de hielprik gegaan? Moest Mira huilen? Of jij ?

Vreemd. ik heb ineens steken in mijn buik. Ik moest even stoppen met typen. Zou het, zou het?

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Palma Infacol werkt tegen krampjes bij de kleintjes. Ik heb het al wel in huis gehaald...

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier net gezellig met vriendin en dochter naar het park geweest met kinderboerderij en theehuis. Gezellig gedronken en appeltaart gesnoept jammie jammie jammie!
    Nu ga ik zo mn bedje nog maar even opzoeken. Tis nogal aan het rommelen hier en die steekjes zijn ook niet erg prettig.

Deel Deze Pagina