Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Gefeliciteerd meiden die bevallen zijn. ..

Nu lekker genieten dames van jullie wondertjes. ..

Zo hier net gegeten ga vanaaf vroeg in bedje liggen in ieder geval rusten...

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Gefeliciteerd bevallen meiden!

Nog geen bericht van Palma.. Ben zo benieuwd naar haar!!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik hou me echt met moeite in om Palmpje niet te pingen :p

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahahaa bloempjeeeee even geduld mop je kan haar pingen maar als ze niet reageerd dan weet je het hahahahaa

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja hier ook benieuwd naar Palma!
    Hoop gauw op goed bericht!
    Na 3 meiden mag er ook wel een jongen bij komen vandaag hihihi

6. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hey Meiden !
    Even een korte update. Woensdag is onze zoon Jarin dus geboren, hij is 51 cm en bij de geboorte 4110 gram. Hij is een heel lief mannetje!
    De bevalling is heel vlot verlopen, om half 8 s avonds twijfelde ik of het nu gewoon rommelde of dat dit echte weeen waren. Om 8 uur, na de twee minuten stilte besloot ik om de VK te bellen want er was geen twijfel meer het ging los! Maar toen ging de deurbel, mijn vader die kwam de auto's omruilen.... Terwijl mijn vader hier was (mijn man was zo slim om hem koffie aan te bieden) kwamen de weeen steeds vaker. Man man wat was het lastig om die te verbergen maar gelukkig had hij niets door. Ik wou absoluut niet dat mijn ouders zouden weten dat ik bezig was. Op een gegeven moment heb ik mijn man gesmst: Zorg dat hij hier weg gaat, ik heb pittige weeen. Om half 9 de VK gebeld die zou er aan komen, ik had toen ong. om de 6 minuten weeen. Inmiddels was mijn man weer in huis en toen ging het los, plots kwamen ze om de 2-3 min. VK nogmaals gebeld dat het nu supersnel ging. Ze was er om 21 uur. Toen had ik dik 7 cm. De weeen gingen door, flink pittig maar nog wel op te vangen. Om 22.15 hield ik het niet meer en gingen ze opnieuw kijken hoever het was: 10 cm! Vliezen werden gebroken en ik kreeg meteen persdrang, na 4 min. persen is Jarin geboren.

Jarin had wel een paar kleine opstartprobleempjes, hij is er misselijk geweest van de bevalling. Ook valt hij teveel af en heeft hij op dit moment nog niet genoeg aan mijn BV. Daarom krijgt hij een beetje bijvoeding. Ik moet hem om de 2,5 uur aanleggen en daarnaast kolven om de BV goed opgang te laten komen en dat vind ik best pittig.

Vandaag heb ik "down under" een kleine reconstructie gehad van het was niet goed gehecht (er was nog een los flapje...) dus vandaag weer wat meer last daarvan. Ook heb ik nu links flinke kloven. Dus doen we het allemaal maar lekker rustig aan.
    Lyanne vind hem heel lief. Gister was ze wel een beetje over de rooie, maar dat is niet zo gek: Je komt beneden en daar ligt een jongetje dat is je broertje, vreemde vrouw in huis (KV) en je moeder kan plots niet zoveel, plus de visite... Vandaag ging het beter, was ze weer een engeltje. Ze liet Jarin zien wat ze allemaal heeft gekregen qua kado's op haar verjaardag; zo schattig!

Later meer en minder ego!

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Jammer, nog geen nieuws van Palma....

Leuk om jouw verslag te lezen Aukje. Zielig dat Jarin wat opstartprobleempjes had, hopelijk gaan ze snel over! Schattig dat je dochtertje hem al haar cadeautjes ging laten zien :)

Hier verder weinig nieuws, dus nog geen smsjes Monika, hihi.
    We gaan nog maar even een filmpje kijken en dan slapen.

Alvast welterusten!!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier ga ik ook naar dromeland!
    Hopelijk morgen babynieuws van Palma!!!!

Trusten meiden!!

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Aiden net flesje gehad wij gaan oogjes toe doen hopend op een rustig nachtje. ..

Knuffffff

10. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    #1090 chaartje79, 6 mei 2011
    Laatst bewerkt: 6 mei 2011
    HOERAAAAAA
    La Palma is bevallen van een jochie

Samuel Eli David

GEFELICITEERD

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Huh! Ik heb niets gehoord van Palmpje!

Maar GEFELICITEERD lieve lieve Palma!!!

12. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    la palma en ik kennen elkaar ook in het echie dus vandaar dat ik het al wist

en ik kon me snuit niet houden mijn excuses:)

13. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    La Palma en man, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Samuel Eli Davi. Mooie namen en nu maar lekker genieten van jullie gezinnetje.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Haar pings kwamen niet bij me aan. Het gaat goed met Palmpje en Samuel.
    Ze moet alleen nog even gehecht worden.

Ooooooh wat ben ik blij voor haar!!!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Geeft niets hoor Chaartje, ik dacht alleen dat ik mn telefoon niet had gehoord ofzo.
    Hahahahahaha!!
    Want ik keek steeds bij 't voeden van Mira :p

16. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    brrr dat hechten he
    oef dat staat me echt tegen
    ben echt een bangerd voor knip of uitscheuren

17. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Chaartje lieverd heel veel succes met de laatste loodjes. Ben blij dat je het dit keer mee maakt en straks heb je een kleine frummel en broertje voor Levi* in jouw armen! Denk regelmatig terug aan jullie schatten, knuffs!! (ik ben sept. mama maar naam is veranderd ;))

(sorry voor de 2e inbraak *bloos*)

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Gefeliciteerd lieven palma en palma man mooie naam nu lekker genieten knuffellllsssss

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Chaartje; Ik kreeg het doodsbenauwd bij de gedachtte aan een knip of hechting. Maar ik heb er niets van gevoeld. Ik heb echt een 3laags geknoopte hechting (van binnen en van buiten, dus geloof niet dat 't erger kan) en zelfs dat viel mee.. Ik loop alleen alsof ik in elkaar geslagen ben, meer niet :p

En ik was op de een of andere manier heel koel toen de bevalling begon. Heel kalm.. Ben geen seconde bang geweest voor iets, blijkbaar bereidt je lichaam zich daar dus echt wel op voor 9maanden lang.

Ach, je moet maar zo denken; Miljoenen vrouwen zijn jullie voor geweest, dus jullie kunnen het ook allemaal.

Zo, genoeg opgepept! Hahaha.
    Prinsesje heeft haar voeding gehad, nu nog even slapen! Ze heeft voor het eerst een nacht doorgeslapen zonder wakker te blijven. Alleen voor haar voeding om de 3/4uur is ze wakker geworden. Ben helemaal trots op haar!!

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Yeah Palmpje gefeliciteerd meid geniet van jullie zoon En wat een lieve naam.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina