Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goed van haar bloem hoelaat kreeg ze voor het laatst voeding? ??...

aiden heeft net weer gehad dus we gaan nog evrn dutten als hij dat toelaat en romy niet wakker wordt nog

2. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Jeeee palma gefeliciteerd! Mooie naam, hopelijk is de bevalling vlot verlopen!

Chaartje ik had een knip en een scheur (de Vk had het over een mooi breiwerkje :( ) en ik heb er weinig last van gehad, valt echt mee vond ik!

Ik word trouwens wel echt moedeloos van al die snelle bevallingsverhalen van jullie! Ben gewoon bang dat de mijne weer zo lang gaat duren... Maar goed dan ga ik voor de ruggenprik :)

Wil er trouwens iemand mijn buddy worden? Nog altijd niks van Denise gehoord...

Goh volgens mij staat er vandaag niks op de planning behalve bevallen haha :D

3. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen,
    Moet nog steeds reageren vanaf telefoon. Dus geen lange reactie.
    Palma gefeliciteerd met jullie zoon!
    Andere dames ook gefeliciteerd!
    Hier een korte nacht gehad. Duik er zo nog even in denk ik.
    Het rommelt in buik, maar dat doet het al weken, dus we gaan er maar vanuit dat ik de afspraak maandag met de gynaecoloog gewoon haal. Helaas.

Ik duik er nog even in dames. Tot later

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Ja goed he!! :D Ze heeft om 23.00, 02.00 en 05.30 gedronken. Dus perfect!
    Ben helemaal blij. Nu is ze wakker en speelt met haar papa op bed. Haha!

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Palmpje en palmpjeman gefeliciteerd met jullie zoon
    hopelijk is de bevalling goed gegaan en gaat het goed met jullie!!!

ik kwam ff snel spieken over palmpje...
    kom straks terug!

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    aukje wat is je bevalling lekker vlot gegaan!!
    en handig van je man dat ie koffie gaat aanbieden....

chaartje ik ben ook ingeknipt (beide kanten) en heb er vrij weinig last van gehad... iedere dag met je onderkantje in een badje van Badedas Classic helpt!!

snieke hoe lang heb je over de vorige gedaan???
    ik bijna 24 uur en zie wel wat nu gebeurd... heb nu ook een totaaaaal andere zw..... enne bloemmie heeft er 27 uur over gedaan dus zo snel is dat niet ;)

flower en bloemmie wat goed dat jullie beebjes zo goed drinken!
    gaat met jullie verder ook alles goed???

meedje wat vervelend dat het niet doorzet.... gaat E. morgen wel werken dan???

hier een heel erg gespannen buik met krampjes... erg veel pijn in de rug... maar eens ff kijken wat de dag gaat brengen behalve veel zon!!

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Palmpje en man gefeliciteerd met jullie zoon! Geweldige namen hebben jullie hem gegeven!!

Hier een goede nacht gehad alleen toen ik gisteravond in bed lag dacht ik dat het feest ging beginnen.
    Kleine was erg druk, steeds een drukken gevoel in mn buik, ongi krampjes en steekjes. Niet eerder zo "erg" gehad als gisteravond. Ik dacht echt even van het feest gaat beginnen. Maar ja op een gegeven moment in slaap gevallen en vanmorgen alleen nog wat krampjes.
    Wordt warm vandaag pppfff zo maar eens zien of we nog wat luchtigs in de kast hebebn liggen;)
    Vanaaf lekker BBQ&!!

8. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft

wil wel je buddy zijn hoor Snieke83 gezellie ( stuur je wel een pb)

Met La Palma gaat het goed ze mocht na de bevalling weer naar huis
    Dus vanochtend vroeg hadden we ff gepingd en nu is de kraamzorg er

ben benieuwd wie de volgende is hoor

9. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    La Palma: gefeliciteeeeeeeeeeeeerd! Hopelijk gaat het goed met jullie en jullie mannetje! Hopelijk gauw een update van jouzelf!

Alle anderen: goeie morgen!
    Hier maar weer even in het krat met leenkleren gedoken en een luchtig wit bloesje gevonden en een kort rokje. Prima om deze waarschijnlijk benauwde dag mee in de tuin te hangen, hihi.
    7 mei vind ik een erg mooie datum, dus ik ben al de hele tijd tegen de kleine aant zeggen dat het tijd wordt om eruit te komen, hahaha.

Ik ga even m'n antagel innemen, want ik voel alweer een zuuraanval aankomen, grrr...

Groetjes!

10. meedje

meedje Niet meer actief

Gisteren nog een berichtje gehad van marjan. D doet het goed. M. Vind haar zusje erg leuk, maar is wel wat van slag. Ze hopen vandaag weer naar huis te mogen. Marjan is goedgekeurd en D hopelijk vandaag door de kinderarts.

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heerlijk he Sanny die zuuraanvallen!
    Hier ook steeds meer de laatste weken.
    Of ik nou water drink of een appel eet alles zorgt voor zuur.
    De Rennies zzijn niet aan te slepen, maar helpen ook niet altijd meer.;)

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @La palma en man, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!!!

13. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    @PALMA; GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON!!! Geniet er van!

14. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Chaartje dankjewel ik heb je een berichtje teruggestuurd!

Muts nee inderdaad 24 en 27 u is ook lang zat. Hier duurde het 48 uur vanaf het moment dat ik krachtige rug weeën om de 5 minuten had. Ik kreeg maar geen ontsluiting, Vk heeft me uiteindelijk ( te laat) doorgestuurd maar ziekenhuis wilde niks doen, dus dat was nogal een drama. Het zit hier wel in de familie, ben uiteindelijk de enige vrouw aan mijn moeders kant die een natuurlijke bevalling heeft gehad, voor de rest bijna allemaal keiZersnedes. Nu loop ik gelukkig bij de Gyn, en hebben we afgesproken dat ik een ruggenprik krijg zodra het feest begonnen is, en mogelijk weeenopwekkers als het niet opschiet :)

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wat is het rustig dames allemaal van het lekkere weer aan het genieten...!!??..

16. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    ik krijg echt zin in ijs van dit weer!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje wat is het rustig hier zeg!

Wij zijn vandaag voor het eerst naar buiten gegaan. Even een blokje om alleen, want lopen gaat nog erg moeilijk door de hechtingen.
    Maar het was erg leuk! Heerlijk als gezinnetje met zijn drietjes :D

Mevrouwtje ligt nu op de borst van manlief te slapen, zo schattig!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben benieuwd naar Palmpje haar bevalling!! :D

19. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    La Palma: Gefeliciteerd met jullie zoontje! Mooie naam!

Hoe gaat het met iedereen? Houden de zwangeren het nog wat vol met het warme weer? Ik hoop voor jullie dat je allemaal niet meer lang hoeven wachten!

Bloemm: Heerlijk jullie eerste wandelingetje!

Hier is vandaag de stuwing begonnen, Jarin heeft een paar keer goed gedronken dus we hopen dat hij morgen gelijk is gebleven qua gewicht of heel misschien iets gegroeid. Hij krijgt nog wel steeds bijvoeding, maar de BV wordt beter.
    Verder is het een schatje! Mijn man is bezig met foto's op de computer zetten, ik ga proberen om morgen hier ook eens een kiekje van onze man te plaatsen!

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    FOTO!!!

aukje wat fijn dat Jarin goed drinkt!!

zooo snieke das ook lekker dat je te laat bent doorgestuurd!!!
    wel fijn dat de gyn je nu zo onder controle houdt!!!

hoe is het met de nog-niet-bevallen dames???
    hier weer het spulletje ingenomen en een kwartier later heftige harde buiken die een half uurtje aanhouden en spontaan stoppen...
    pfff wordt er zooo moe van....
    en dan lees ik net ook nog dat een vriendin die as vrijdag pas was uitgerekend een stortbevalling van 1,5 uur heeft gehad...

hier vanmorgen lekker thuis aan het rommelen geweest...
    daarna ff met manlief op pad en thuisgekomen was mn lampje bijna uit dus lekker op bed gaan liggen met poeslief..
    vanmiddag ff s-moeder op visite gehad en daarna gegeten..
    nu tv kijken...

Deel Deze Pagina