Hai meiden! Ik hoefde niet veel bij te lezen rustige bedoeling hier Maar hier iedereen nog wel in zn goeie doen? Vandaag hier beetje in de tuin aan het freubelen geweest. Nog even gelegen omdat het hier nogal rommelde. Zojuist lekker gebbqt en nu ik hou van holland kijken.
Gefeliciteerd yjc met jullie zoon. .. Muts hoest met jou...??? Hier liggen we knock out hele.dag bij me zus geweest romy heeft de hele dag gespeelt gezwommen dus die is echt kapot aiden ligt oik in bedje hopelijk slaapt hij vanacht goed want ben best moe. .....
flowert hier gaat het wel.. ben het spuugzat.... heb wel iedere keer harde buiken maar het zet niet door lekker hoor dat de kids slapen altijd leuk om de kids te zien spetteren met water! sterkte voor vannacht.. hopelijk slaapt Aiden door!
Pffff morgen alweer 40 weken jij jeetje hopelijk komt hij snel kom op baby laat je eens zien hup hup.. Ik begin zelfs benieuwd te worden hahahahahahh zelfs zenuwachtig. ... Pfff is best warm hier op de kamer heb aiden lekker in een tshirt liggen in bedje
Ik ga zo maar eens douchen. Hebben jullie ook zon lekker klef gevoel na een avondje buiten zitten? Dat slaapt echt voor geen meter
YJC gefeliciteerd met jullie zoon! Hoe heet 'ie? Hopelijk is het niet te benauwd vannacht en zullen alle nieuwe beebs lekker doorslapen (en de nieuwe mama's dus ook een beetje, hihi) Hier net even een traantje gelaten. Was al emo door een film die we gekeken hadden en toen kon ik ook even uiten dat ik het best wel zat aan het worden ben... Vriend was gelukkig heel lief en nu gaat het wel weer, maar beeeeheeeeeb... kom er nou eens uit!!
Lekker koude douch nemen meimama maar kan het geloven hoor dat je het erg warm hebt ik heb in ieder geval geen buik meer hihihi maar leef met je mee
Sanny, ik denk dat je het volgende maar eens aan je kleintje voor moet lezen: [FONT="]DWANGBEVEL, in naam der koningin: Betreffende: Uw tijdelijke huurcontract van 9 maanden Adres: Baarmoeder Plaats: Buik van Mama Geachte heer.mevrouw ....., Zoals u misschien niet ontgaan is, is de datum van uw huurcontract verlopen. U wordt dan ook gesommeerd het pand zo spoedig mogelijk te verlaten. Wij raden u aan dat vrijwillig te doen, de sleutels in te leveren bij vertrek, en het pand netjes en schoon achter te laten voor eventuele volgende bewoners. Bent u binnen afzienbare tijd niet vertrokken, dan zijn wij genoodzaakt over te gaan tot dwangmaatregelen, zoals bijvoorbeeld ontruiming van het pand en afknippen van de energietoevoer. Met vriendelijke groet, Mama en Papa[/FONT]
hihi Nou, ik heb 'm voorgelezen hoor! Ik ga zo maar tandjes poetsen en met een boek m'n bed in. Wie weet heeft de beeb geluisterd en gaat er vannacht wat gebeuren. Hope so!! Trusten allemaal!
Ugh mede-indiaantjes!!!! Wij zijn weer THUISSSSSSSS!!!!!! Dominique en ik mochten vanmorgen gelukkig naar huis toe gaan. Alles gaat prima hier. Voeding is goed op gang en ze doet t superdeluxe. Mariëlla is nog wat van slag door alles wat er de afgelopen drie weken is gebeurd, maar je merkt dat ze al wat rustiger wordt. Wel was ze vanavond ineens enorm verdrietig. Dominique lag te huilen in dr wiegje, zat een boertje dwars. En daarom heeft ze zooooo gehuild, ze was zo diepbedroefd, diepe diepe snikken Alles van de afgelopen drie weken kwam er uit. Heb nog niet bijgelezen, weet ook niet of ik dat wel ga redden van een hele week Maar voor alle dames die nog "Moeten", Go for it!!! En voor de dames die inmiddels zijn bevallen.... Van harte gelukgewenst met jullie mooie wondertjes!!!!
LOL dat dwangbevel! Ik heb hem ook even voorgelezen misschien helpt het De kleintjes niet teveel last van het warme weer?
Eindelijk een nacht doorgeslapen! Joehoe! Ze is alleen voor haar voedingen wakker geworden en heeft voor de rest gewoon geslapen. Ik ben ook weer helemaal bijgetankt . Alle mamma's en bijna-mamma's een fijne moederdag! Wat is het mooi om mamma te zijn.. Dikke knuffel voor iedereen! Alle baby's die nog in de buik van hun moeder zitten mogen nu wel komen. Ik duim voor jullie meiden!
ja ik vind dat het vandaag een mooie dag is voor alle babys om eruit te gaan komen! dames die zijn bevallen; super gefeliciteerd met jullie dochter/zoon! voor degene die al bevallen zijn; wat trekken jullie de kleine aan met dit weer?? korte mouwtjes vind ik toch wel wat fris omdat ze de hele tijd stil liggen. durf haar ook nog niet echt lang buiten te zetten in de kinderwagen, staat toch een windje en ben bang dat ze kou vat. ze heeft nml de hele tijd snot in dr neus zitten of heeft dat niets te maken met een verkoudheidje??