Aiden heegt korte mouwen aan. .. Ligt in fe bak.in zijn box wel klein dekentje op zich.. Aiden heeft ook snot maar ze zeggen dat de neushaartjes van een baby alle bacterie en stof eruit niezen.. Hij niest dus ook veel.. Hier vanacht goed geslapen.. 23 uur fles daarna pas om 03:30 en daarna 07;00 Snacht laat ik hem namelijk zelf komen maak hen er niet wakker voor.. Hoeveel drinken jullie kindjes al aiden lust al wel 100. Maar geef hem.nog 90 snacht drinkt hij wel eens 100 klein hobgerlapje is het
heb dewi nu romper zonder mouwen aan, een dun broekje en een shirtje waarvan ik de mouwen wat heb omgeslagen,zal wel goed zijn denk ik... hier wordt er ook wat afgeniesd, is grappig om te zien. dewi drinkt nu meestal rond de 70ml en soms de hele fles en dat is 100ml. maar dat is meer sporadisch hoor. tis nog niet zoveel voor ruim 3 weken maarja ze weegt ook pas net 3kg.. en ze komt goed aan. fijn dat aiden zo goed drinkt en de tijden snachts hebben wij ook. wel zetten wij nog de wekker maar meestal hoor ik haar ook tegen die tijd.
Oke hebben julkie kibdjes ook onrustige uurtjes aiden heeft hem.nu.. Huilen en niet weten wst hij wilt... Troosten helpt niet krampjes zijn het niet maar wat dan wel grrrr
hier hetzelfde, heb om 10.30 de fles gegeven en ligt nu nog wakker te jengelen. vaak is het dat ze na de fles of tijdens al in slaap valt, houd je haar zo vast dan slaapt ze gewoon door maar als je haar in de wieg/bed/box legt dan huppakee wakker en ze gaat niet slapen!! ga ook niet de hele tijd rondlopen en haar vasthouden. heb nu maar de speen erin gedaan en muziekje aan, hopen dat het helpt.
Hier ook hoor ga hem.niet de hele tijd op me arm te houden.. Dus hij ligt nu in de box en laat hem.dan even jengelen nu is hij stil en ligt dan rond te kijken als ik zijn deken op doe begint hij weer maar laat hem.lekker liggen hij huilt niet exstreem hard het is meer jengelen...
Mira heeft een kort mouw rompertje aan met een gewoon truitje erboven. De kraamhulp zegt dat ze met dit weer makkelijk een kort mouwtje aankunnen hoor. Dan waren we ongeveer om dezelfde tijden aan 't voeden Flower Hier om 22.30, 03.50 en 6.30 Haha! Ik wacht ook tot ze zelf wakker wordt en gevoed wilt worden. Ze is net gewogen en ze zit bijna op haar geboortegewicht, nog even! @Senna; Hier ook een kleintje hoor van net geen 3kg.
Ze is al een stukje rustiger gelukkig... Heb alleen nu een zoon die echt ze draai vandaag niet kan vinden huilt steeds.... Nu ligt romy in bed en wij ook ben moe en een beetje sjaggo...
Ik heb vast bij de mama's een topic geopend zodat als we allemaal bevallen zijn daar verder kunnen praten. .. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/274538-de-mei-indiaantjes-2011-mamas.html#post9863933
Nou hier nog steeds niets, vandaag even op een strandje wezen wandelen. Volgens mij komt de baby niet uit zichzelf meer... Wel wat gerommel, maar niets dat doorzet. Ga zo nog even dutje doen denk ik. Meiden met baby's, lekker genieten van het mooie weer. Bloem, succes zonder kraamhulp, lijkt me ook wel lekker, het huis weer van jullie zelf. Dikke knuffel voor de nog niet bevallen dames,
Getsiederrie, tik ik een heel bericht, issie weg! Nou ja, volgende poging (verkorte versie, ik hoor mijn zoon wakker worden) Marjan, La Palma en Aukje: Van harte gefeliciteerd met jullie wondertjes! Alle nog zwangere meiden, ik denk aan jullie hoor! Vooral met dit weer is die dikke buik wat minder prettig. Verder gaat hier alles hartstikke goed. Dion is een heerlijkheidje! Ik ben echt helemaal verliefd op hem, hij is zo lief en tevreden. Hij slaapt nu ook aardig wat in zijn wiegje, dus ik heb mijn handen letterlijk een beetje vrijer. Alleen hij heeft echt een ***hekel aan badderen, haha! Alsof je hem ik-weet-niet-wat aan het aandoen bent. Maar het is wel druk met een kleutermeisje, peuterbinkie en een spiksplinternieuw babietje, ik kom bijna niet aan de laptop toe. Hopenlijk snel een beetje een ritme gevonden (Dianthe heeft nu ook vakantie, dus dat is ook weer anders volgende week) en dan zal ik weer wat vaker online zijn. Liefs Diana
Buddddyyyyyy nieuws.... Om 2 uur zijn wij trotse ouders van kyaro. Geworden. .. Mutsy is bevallen dames
Zit via mob dus kan geen kleurtje doennn.. Mutsssyyy mutsyman en grote broer gefeliciteerd met jullie zoontje...
Jeeeeej babynieuws!! Muts, wat superfijn dattie geboren is! Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje Kyaro!! Ben heel benieuwd naar je verhaal en naar foto's! Ben weer weg. Net thuis van mijn ouders en geuw even was ophangen en dan naar schoonouders. Tot vanaaf denk ik!!
Joepie Mutsy eindelijk daar issie dan!!! Gefeliciteerd met jullie zoon!!!!!! Wat een mooi moederdag cadeau meis!!! Eindelijk van al dat gedonder af