En of je gelijk hebt! Hier een rustig dagje. Mijn man is vrij en brengt de kleine Hare Majesteit naar school. Raf is vandaag supervrolijk en lief en Dion slaapt alsof hij er een hele werkweek op heeft zitten. Dus, mama kan zomaar steeds eventjes achter de laptop (al ben ik wel al aan mijn derde was bezig vandaag, mijn hemel, dat vermenigvuldigd zich razendsnel!)
Sanny en Meedje HEEL VEEL succes!! Wij zijn even naar buiten geweest met Mira. Heerlijk! Heb haar net gevoed en nu slaapt ze. Ze heeft zoveel gedronken, denk dat ze wel een paar uurtjes weg is Nu even uitrusten op de bank en daarna koken.
Heerlijk Bloemmie dat de kleine meid het zo goed doet!! Magic de kleine Hare majesteit is het zon klein prinsjesje Of de koningin in huis hihiihih. Ik ben een beetje sjaggie denk door de warmte en moeheid. Misschien zo toch maar lekker een uurtje met de ogen dicht denk ik... Ben ook wel beneiuwd naar Palma en Muts!
oehhh spannend hoor sanny! en voor jou ook meedje, begin is gemaakt. hier heeft dewi een huildagje pfff, dacht ook net nog ff de babydoos van de plus op te halen, dus dewi in de maxicosi en krijg ik dat stom ding toch niet in de auto. elke keer ging de gordel op 'slot' en kreeg ik hem niet meer verder eruit. is een of ander beveiligingsmechanisme. dan moet heel de gordel weer terug en dan kun je hem weer uittrekken. ik had haast de neiging om de gordel eruit te trekken. kreeg trouwens de maxicosi ook niet ontkoppeld van de kinderwagenadapter, dan moet je 2 knoppen induwen en tegelijk omhoog trekken maar dat is veel te zwaar voor mij. al met al dus flink de balen en ben maar naar binnen gegaan waar mevr een krijsbui kreeg van hier tot ginder en ik heb er naast ff zitten huilen.... damn zeg. nu is ze gelukkig stil
Heh bah Senna dat is ook even een opeenstapeling van vervelende dingen. Dan mag best even een traantjje laten. Verder oko niemand meer wat van Denise gehoord????
@Senna; Gewoon even huilen en het eruit gooien hoor! Dat zijn inderdaad wel erg veel vervelende dingen bij elkaar. @Meimamma; Ja, dar ben ik ook benieuwd naar! Niemand iets van Denise gehoord?! Ik hoop dat het goed gaat en ze het gewoon druk heeft met de kleine ofzo.. Met Palmpje gaat 't goed hoor! Ze zal wel komen als ze de tijd ervoor vindt . En ja Mutssssssss; Waar ben jeeeee?! Nou ik dacht dat Mira sliep, niet dus. Nog geen 2min nadat ik hier schreef werd ze wakker en wou weer aan de borst. Nu heb ik haar weer neergelegd en is ze weer wakker geworden.. Gaat lekker .
Hai ladies, Ook maar even "tussendoor" dan Ook al drie draaien weggewerkt. Het droogt als een tierelier hier buiten, het is hier volgens mij wel 25 graden ofzo, maar het waait ook behoorlijk. Dus de was is met een uurtje of anderhalf al bijna droog Nou ja, door mijn verblijf in het ziekenhuis was het wel een beetje "opgelopen" qua was, in ieder geval qua opruimen. E heeft wel wassen gedraaid en gedroogd. Dus er ligt hier nu nog een klein stapeltje strijk en nog wat op te vouwen. Wat nu hangt is eigenlijk een kwestie van opvouwen/opruimen. Dominique doet t super, ze komt zo iedere drie uurtjes uit zichzelf. Jammer genoeg 's avonds redelijk wat last van krampjes, maar daarvoor hebben we een druivenpitkussentje (zelfde als "hittepit" maar dan met kleine korreltjes ) en een homeopatisch spulletje wat binnen 10 minuten werkt. Helaas raakt Mariëlla daar dus helemaal overstuur van, al twee avonden huilt ze dikke, dikke tranen en is ze diepbedroefd als Dominique huilt van de buikpijn Met een paar extra knuffels en wat uitleg, gaat het al beter. maar hoop wel dat dit met een paar dagen ook "over" is, het is zooooo zielig *huilende smiley nodig* Heb besloten geen kraamzorg meer te vragen. Ik bedoel zou alleen nog vandaag en morgen krijgen en ben dus vergeten te bellen in t weekend. Voel me verder erg goed, E is uiteraard thuis.... dus dat zit wel snor.
@Sanny & Meedje heel veel succes!!! Meedje: heb de foon bij de hand hoor!!!! Hoop dat t strippen werkt voor je en dat je geen inleiding meer nodig zult hebben!
Daar ben ik weer even... Het leek vanmorgen echt goed op gang te komen, maar is helaas weer afgezakt... De vk is om een uurtje of 10 langsgeweest en heeft alles gecheckt. Was allemaal prima. Nu heb ik steeds best heftige weeën die dan snel achter elkaar komen (om de 4 minuten bijvoorbeeld) maar na een half uurtje of 3 kwartier zwakt het helaas weer af Ze zijn nog wel aardig op te vangen (buikweeën beter dan rugweeën die er af en toe ook tussen zitten) en vriend vult de kruik steeds weer warm bij, haha. Heb ook al een paar keer onder de douche gestaan en probeer nog wat dutjes te doen, want vannacht heb ik na dat de vliezen braken eigenlijk niet echt meer geslapen. Nou, dat was het even. Meedje: ik hoop dat het bij jou al wat beter doorzet!!
Ow Sanny wat balen, ik hoop toch dat het door gaat zetten en niet nog een paar dagen duurt. Langer als 72 uur kan iig niet. Dus binnen nu en 2 dagen moet je de kleine toch wel hebben zou je zeggen. Succes! xxx Joyce
@Sanny, balen dat het niet doorzet. Als het zover is mag je me 's nachts ook een sms sturen hoor. Hier zijn de nachten toch al opgebroken
Ow Sanny wat balen!! Hoop voor je dat het heel gauw gaat doorzetten!! Hier ook nog geen weeen, weet niet binnen hoeveel uur strippen effect moet hebben.... Het rommelt wel meer, maar ook dat zegt niets. Heb met vriendin een weddenschapje gedaan, zij zegt dat ik binnen 24 uur ga bevallen(dus binnen nu en morgen 17.00) Als dat zo is trakteer ik haar op een dagje sauna, als dat niet zo is trakteert zij mij Dikke kans dat ik getrakteerd wordt, en anders is het ook niet erg, want dan hebben wij ons kindje eindelijk in onze armen!! Nu zo even eten en lekker met de beentjes omhoog op de bank @ Marjan, wat sneu voor M, dat zij ook zo verdrietig wordt als D. moet huilen. Dikke knuffel voor jullie!! Hoop ook dat inleiden niet nodig is, we hebben nog een paar dagen En ik sms zodra ik iets weet! Dikke knuffel Senna, vervelend dat de cosi niet meewerkte! zou verboden moeten worden!! Fijne avond meiden!
Even gescrold vanaf 2 mei op zoek naar nieuw geboren baby's La Palma, GEFELICITEERD met Samuel! Muts, GEFELICITEERD met Kyaro!
@Sanny; Balen dat het niet doorzet! Hoop voor je dat het snel begint @Meedje; Ook voor jou hoop ik dat je de kleine snel in je armen hebt. @Marjan; Fijn dat D. het zo goed doet zeg! Mutsjeeeeeeeeeeeee, Waar ben je nou
Heb muts net even gesmst denk dat ze het druk heeft dus weet niet of ze reageerd... Wil haar ook niet lastig vallen..