Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Alle respect hoor Flower;)
    Maar idd het is hier rustig.
    Maar ja de dames zijn natuurlijk druk met alle beebjes:D

2. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Hè leuk dat Denise weer terug is!

Hier ook nieuws, ben in het ziekenhuis. Heb buikweeen, wat zijn die fijn vergeleken met rugweeen! Heb al 3 cm ontsluiting.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Snieke succses meiddd

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Snieke, fijn dat je buikweeën hebt. Heel veel succes!

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Go Sniekie!! Ben beneiuwd hoe het na vannacht is!

6. meedje

meedje Niet meer actief

Succes snieke! Hoop dat je je kleine al in je armen hebt!
    Hier gisteren welgeteld 3 weeen gehad. En toen waren ze weg. Ook slijmprop verloren gisteren, ook dat zegt niets. Hij komt vast niet uit zichzelf.

7. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Snieke succes en meedje ook nogmaals succes.

xx Joyce

8. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    go snieke go snieke!!

9. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @aukje; mooie foto;s hoor, lekker bolle wangetjes en dat halve lachje is echt schattig!

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meiden ik heb een vraag.
    Gabriël heeft inmiddels geen regelmaat in het voeden meer.
    Ik voed op aanvraag, maar de ene keer komt hij na 3 a 4 uur, maar de laatste tijd ook vaker rond de 2 uur. Dan drinkt hij ook niet volledig alles op. Maar hem laten krijsen omdat hij honger heeft kan ik dan ook niet.
    Hoe kan ik dit nu het beste aanpakken?

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Meimama je kan het rustig vragen alleen weet ik nu uit ervaring van gister dat het een uur daarna bij mij meteen begon te rommelen en heaas nu weer gestopt is.
    @Snieke hopelijk zet het door ! succes !

Meiden waren jullie ook zo zenuwachtig voor de bevalling, bijde eerste had ik dat helemaal niet en nu ben ik al nerveus voor de pijn van morgen.

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

@Denise Ik denk dat bij jou de spanning ook groot is omdat jij weet dat het morgen gaat gebeuren.
    Als het "spontaan" op gang komt denk ik dat je misschien minder met die spanning bezig bent;)

Maar ben je nu thuis of nog in het zh?

13. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Geboren! Vanmorgen om 5.20 u onze zoon Axel! 3805 g en 53 cm Voorspoedige bevalling met ruggenprik, heerlijk :) klein scheurtje met 1 hechting!

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Snieke en sniekeman van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Axel!!

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @meimama ik ben bij mijn ouders thuis, en probeer zo veel mogelijk mijn gedachte te verzetten maar het lukt gewoon niet....denk alleen aan wat me morgen te wachten staat....schaam me er gewoon voor dat ik er zo tegenop zie, terwijl ik superblij zal zijn als ik die kleine eenmaal vast heb en bij mijn dochter ben ik ook ingeleid en liet ik het gewoon over me heen komen.

@Snieke VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON !!!!

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Snieke gefeli met jullie zoon.
    Leuke naam en een flink ventje! Geniet van jullie geluk

@Denise Je hoeft je er niet voor te schamen hoor. Tis ook allemaal niet niks! Denk dat er maar weinig zijn die denken van joepie wat lekker ik mag bevallen wat een voelt dat als een feestje. (wel dat je daarna je kindje hebt maar ik bedoel gezien de pijn enzo;))
    En voor jou zit er nog een bepaalde lading bij.
    Maar ja denk dat je het op je af moet laten komen.
    Maar we denken wel aan je morgen hoor!

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb geen buddy en zou het toch wel leuk vinden om iemand van het forum een sms te sturen als de kleine man geboren is, want denk dat we voorlopig nog wel in het ziekenhuis moeten verblijven

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Snieke; Gefeliciteerd met jullie zoon!!
    @Denise; Ik denk aan je morgen, het gaat allemaal helemaal goed komen!

Mira heeft heel goed geslapen vannacht. Dus ik heb ook lekker mn rust kunnen pakken :D. Vandaag gaan we voor 't eerst even de stad in. Manlief is nog vrij tot 18mei, echt fijn! Het is zo leuk met zn drietjes.

Jullie ook allemaal een fijne dag meiden!!

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Snieke en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon AXEL!!! Lekker genieten van elkaar!!!

GOEDEMORGEN dames,

Het wordt weer een mooie warme dag zo te zien. Vriendlief en ik hebben gisteravond besloten dat mocht de kleine zich voor volgend weekend (21 en 22 mei) niet aandienen dan wordt dat ons weekend. Dan gaan we lekker even uit eten en naar de bioscoop en beschouwen we dat als ''waarschijnlijk'' ons ''laatste'' weekend samen!! Vriendlief heeft namelijk elk weekend wel wat, maar gisteren heb ik hem gevraagd of we dat weekend alsjeblieft met zijn 2-en kunnen door brengen en gelukkig vond hij dat ook een heel goed plan. Nu kijken of de baby daar ook nog aan mee wil werken. Het is mij om het even!! Als de baby wel eerder komt vind ik het ook prima, want dan spenderen we dat weekend lekker aan de kleine en is het eindelijk zover! En als de kleine niet komt het ik nog een fijn weekend in het vooruitzicht en daarna ben ik al gauw 40 weken! Dus ik vond dit wel een fijn besluit eigenlijk!

Liefs

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @SQ goed vooruitzicht, of smaapjes een weekend of met zijn drietjes...

Deel Deze Pagina