Ik heb hier echt moordneigingen. Wordt gek van dat geluid en me kind ligt bet in bed nu heb ik geen moeilijk kind hoor maar tochhh.. Ze weten dat ik een kleine heb dan stop je roch rond half 7 of zie ik dat verkeerd... Hoor het de hele dag al... Maar ik loop ook echt op me tenen hoor kan weinig hebben ik hb een hekel aan dit geluid.. En dan hebben de @/@&@&@_&~/ katten van de buren ook weer in me tuin gescheten echt hoor haak ze zo met hun kontgat op een stokje (is een grapje hoor) voordat het verkeer opgevat wordt hahahaha.. Als ik iets vies vind is katten pies en schijt en vooral als me kind er mee aankomt. ... Grrrrr... En owjaaaa ik heb jeukkkkkkkkkkkkkkkkk wordt er gek van komt door het zweten dus zo maaar even douchen denk ik.... Zo sorry hoor voor het ego doen maar doe ook vaak genoeg gezwellig toch hihihihihi...
Snap dat je nu even ego bent Houdt ajb wel die kramp boven in je buik in de gaten en kaart het morgen bij je controle even aan!!!! Kramp bovenin de buik kan evt ook zwangerschapsvergiftiging wijzen!!! Sterkte er mee!!!!
Pffff Flower ja kan me voorstellen dat je gek wordt van dat soort geluiden... maar ja, ze mogen in principe tot een uurtje of 10 doorgaan Pfff.... klote belastingaangifte nog steeds niet gedaan... kwam steeds van alles tussendoor. Nu even "ontspannen" bij ZP en dan hopenlijk vanavond nog even aan de "puzzel" beginnen. E. pruttelde ook al dat hij vanavond nog achter de pjoeter wilde.
Ja en daarom ga ik ook niet langs.. Adem in adem uit hahaha ow ik kan niet zitten kleine ligt heel diep onderin auw
@ flower, Heerlijk zulke buren. Maar zou er na 20.00 wel wat van zeggen hoor!! @ marjan, succes met de aangifte! Hier is het onrustig in mijn buik, drukke baby, 7 harde buiken per uur, steken onderin en ongesteldheidsgevoel. Daarnaast echt een lam gevoel in mijn bovenbenen. Wordt er moe van. Zo maar lekker douchen en kijken wat er gebeurd(en vroeg slapen) (heb zin in chocola!!!!!(maar geen zin om naar de winkel te gaan))
Net even een "brok-in-keel-momentje" E.elke mag graag gitaar spelen en speelde net "Papa" van Stef Bos. Komt M.ariëlla de slaapkamer ingerend "Memmie komme". Moest mee doen muziek maken. Begint ze het refrein te zingen "Papa..... JOUOUOUOU" samen met E.... heerlijk!!!! Ook "Halelujah" is hier een favo liedje... "lujaaaa..... luuuujjjaaaaa"
Ik hou mijn benen nog wel even bij elkaar(standaard reactie van mijn buurman, dat had je 9 maanden geleden moeten doen....) Ik doe mijn best om jou voor te laten gaan ok?
Nee hoor hoeft echt niet!!! als het komt dan komt het!!!!! Dan helpt het ook niet om je knietjes bij elkaar te houden Alleen wel lastig wanneer het nu echt doorzet, dat je man dan zo ver weg is.
Ach dit zet nog niet door denk ik hoor, zit totaal geen regelmaat in. Man kan terugkomen, maar hoop dat ik toch wel minimaal 5 uur over de bevalling doe...Dan heeft hij beetje tijd om deze kant op te komen. Baby mag donderdag wel komen, dan is hij thuis(hoezo eisen stellen)
Hahaha ja zo zou ik er ook over denken hoor.... mag nog even twee dagen blijven zitten want dan is papa er om je op te vangen! Zo vent en dochter staan onder de douche. Ik "mag" straks de honden even doen, vent heeft veel pijn aan zn heup/rug en loopt gewoon krom, ondanks ibuprofen. Naja, is ook een kwestie van de deur open doen, 50 meter met ze lopen... poepen/plassen, rondje rennen en dan hobbelen we weer 50 meter terug en dat keer 2
Dan gaan we hard hopen dat de baby donderdag of iniedergeval vanaf donderdag aanstalte maakt Meedje hihihi Wat heerlijk zon zingend vader kind koor. Kan het me al levendig voorstelen Flower ik zou er ook totaal niet tegen kunnen al die irritante geluidjes op dit moment. Ben ook heel licht ontvlambaar met vanalles op t moment. Monika ik ben echt beneiuwd hoe dat nou verloopt bij jou je bent zoo aan het rommelen!! Luiers: 2 van die maatje 1 gratis verpakkingen van kruitvat plus nog een stuk of 12 losse. En dan nog 2 pakken van maat 2 kruitvat, die wat grotere pakken. Net met vriendlief boodschappen gedaan. Maar das echt niet leuk meer! Heb me nu een pijn!!! Rug heupen/ bekken, liezen voeten zeur zeur zeur ik weet het maar doet echt auwww!!! En dan heb ik alleen maar gelopen en mn vriend verder alles gedaan! Maar ja wel weer een mooi voorraadje aangelegd hier, dus de oorlog kan uitbreken. Zo ff douchen en dan ff warme straal op mn buikie.
Ik verlies weer stukken van mijn slijmprop, heel vies! Dus ik dacht even de douche in en voelde echt een plop daar onder.. Leek net alsof er iets knapte! Maar er kwam voor de rest niets. Dus het zal wel Nu languit op de bank met een bakje fruit. Heerlijk even niets doen! @Meedje; Hoop dat de kleine tot donderdag blijft zitten voor je!
de rest is wel lekker, maar het hart is zo droog en raar. even doorbijten... is beter dan chocolade bitterlemon...hmmm met dat warme weer wel lekker.... aankomend weekend maar doen
Marjan: Heel veel succes morgen in het ziekenhuis, als ze een datum plannen ga je die hier dan ook vertellen?? Succes nog met de BD. Flowertje: Pff ja die schoenen zijn soms echt giga duur! Ik heb vorige week dr. Visser (of is het nou vischer..) schoenen gekocht bij Scapino. Daar zat toen 60% kassa korting op, en had ik ze voor 12 euro. Maar schapino heeft dus dr. Visser en die zijn goed, en van Haren heeft Elefanten en die zijn ook goed en niet heel duur. En ik snap de frustratie van de katten... ik heb L.yanne haar schoentjes gister ook moeten schoonmaken, onderkant vol met kattenstront... Mutsevluts: Nu dus een leukere VK dan de opperheks! Ik heb wel eens gehoord dat strippen bij een tweede minder succesvol is als bij de eerste. En vaak alleen maar resulteerd in voorwerk... Ik wou het stiekem ook vragen morgen, maar nu ik dit weet heb ik ook zoiets van laat maar spontaan beginnen. Meimamma: Het hamsteren is je dus wel een beetje opgebroken! Even lekker douchen idd! Meedje: Inderdaad laat het dan nog maar even twee dagen zitten, dat overleef je dan ook wel weer. Maar het rommelt dus al wel aardig! Pampers: Ik heb hier nu twee keer maat 2, en 1 keer maat 1. Anders moet mannetje maar even naar de winkel. Monika: Probeer idd zoveel mogelijk je rust te pakken, houd je taai! Ik hoop dat het doorzet voor je! Voor de rest weet ik het niet meer... Mijn man moet de nacht door, ze zijn op zijn vroegst 01.00 uur klaar maar kan ook veel later worden. En hij vertelde vandaag ook even dat hij vrijdag in Amsterdam werkt, nou prima maar bij de eerste beste wee moet ie naar de auto sprinten! Vandaag ook de uitslagen gehad van de onderzoeken van schoonvader. En die waren niet goed, de uitzaaingen in de botten zijn veel erger geworden en ook de bloedwaardes zijn niet goed. Ze gaan nu bestralen maar dat is pijnbestrijding, dus om het nog wat makkelijker te maken. Ook hebben ze er goed op aangedrongen dat hij meer moet eten en drinken en als hij dat niet doet dat hij dan regelmatig opgenomen moet worden om aan te sterken. Hopelijk gaat hij het nu ook eens doen... Hij denkt zelf dat hij nog maar een paar weken heeft te gaan, en is helemaal van de kaart. Ik hoop dat ukkie snel komt en dat hem dat nog even een keer een boost geeft. Morgen trouwens weer naar de VK, ben benieuwd hoe alles ervoor staat.
Ja denk wel dat ik het hier ga vertellen, dan zijn jullie in ieder geval op de hoogte... is er ook niet direct stress wanneer ik me niet op tijd aanmeld Oeffff da's niet echt fijn nieuws inderdaad. Maar ook bij een "paar weken"-verwachting zal hij goed moeten blijven eten toch? Anders wordt het alleen maar lastiger. Sterkte er mee.... en vervelend dat je man in A'dam zit de komende dagen.
@flower: hier ook een kind met een moeilijk voetje, hoge wreef, komen dus nu al tot de ontdekking dat we bij sandaaltjes oid, liefst schoentjes moeten nemen met twee gespjes of bandjes ipv eentje. Bij eentje krijgen we de voet er gewoon niet in. Heb nu ook een paar Dr Vischers van afgelopen winter in gebruik... gekocht in de eerste betalen, tweede gratis... dus had schoentjes voor 12 euro oid. Daar loopt ze heel fijn op... maar die worden a/te krap en b/winterschoenen, dus te warm.