Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    LaPalma: Ja pff die naweeen! Heb ik behoorlijk last van gehad, bij Lyanne toen helemaal niet, dus die had ik niet ingecalculeerd!

Bij Lyanne was dat beurse gevoel na een week ongeveer wel verdwenen. Nu bij mij nog niet, maar dat komt natuurlijk omdat er in beurs weefsel opnieuw is gehecht en geprutst, ook is er nog een klein stukje open.

En over die volgende.... die komt er hier waarschijnlijk toch wel! Tijdens het hechten hadden we het al over een eventuele derde. Maar nu even niet... bij het idee van sex wordt ik nu al moe, haha.

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik duim voor je!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meedje Ik zal mn duimen blauw draaien voor je meid;)

4. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meedje, duimduimduim.

Verder geen babynieuws, dan maar tot morgen meiden.

5. chaartje79

chaartje79 Bekend lid

4 jan 2008
    515
    60
    28
    Horeca medewerkster
    Assendelft
    ik duim ook voor meedje

heb zonet de fuppie voor frummel uit gekookt
    heb de fuppies van bibi de disney collectie kado gekregen
    ZOOOOO LEUK alleen de winney the pooh is dan voor 12 maanden maar teigetje en knorretje zijn voor vanaf dag 1
    heb het teigetje fuppie uitgekookt want als frummie naar huis mag dan krijgt hij zij een teigetje outfit aan
    SJOOOOO LEUKKK

voor de rest is de vluchttas klaar en ik ook heb alleen zo een jeuk rond me navel heb gewoon een hele glimmende plek rondom me navel net het kale hoofd van me vader hahaahah
    :)

enne geen dank hoor La palma vind het heerlijk om te horen hoe goed Samuel het doet

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hier 1 week naweeen gehad en heeeeeeeel erg bizar gewoon ...

7. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen,
    Na een korte en onrustige nacht over 10 minuten op weg naar het ziekenhuis. Ben een beetje in mineur. Ik hou er maar rekening mee dat er niets veranderd is, maar kan daar nu al over in tranen uitbarsten. Baby is nu al eigenwijs.

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Even ego ..

Aiden wou van half 5 niet meer slapen alleen maar huilen pffffffff ik ben moe..

Hij huilt nu nog steeds

9. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Arme meedje! Zet hem op meid!

10. meedje

meedje Niet meer actief

Mag me morgen om 7 uur melden. Gaan vandaag rustig aan doen en genieten met z'n 2en. Morgen of overmorgen met z'n 3 en

11. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ik ben al enige tijd in het zhuis, ze hebben bij mij mijn vliezen nog niet gebroken, heb de laagste dosering gel gekregen omdat ze niet te veel risico willen nemen en liever iets meer ontsluiting willen, op de planning staat dat ze rond 12.00 mijn vliezen gaan breken en daarna afwachten.
    Rommelt beetje rug weeen wisselen zich af met buikweeen is nog goed te doen.

Meedje succes vandaag, hoop voor je dat je ingeleid kan worden of dat het spontaan komt, denk aan je !!
    hou jullie op de hoogte

12. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @denise en meedje; spannend hoor!

voor het weekend zijn jullie met 1persoontje meer.

hier net de fles erin zitten. en helemaal op jaja, het lukt haar soms wel.
    alleen ik vind dat ze zo weinig poept, is dat normaal? eens per 4 dagen en dan is het zo drapperig. is dat bij jullie ook voor degene die fv geven?

vind het wel fijn dat ze snachts niet spookt, ze drinkt de fles, leg haar terug en na 15 minuten gebrabbel is ze toch wel in slaap. heerlijk.

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

denise Heeeeellll veel succes vandaag meid we denken aan je!!!

meedje Nou hopelijk heeft je kind een last minute plan en komt ie vandaag uiteindelijk nog spontaan.
    Mn zusje had het ook dat ze op een maandag om 8 uur in het zh moest zijn om ingeleidt te worden en uiteindelijk begon het de avond van te voren alsnog spontaan. Dus het is mogenlijk;)

Flower Wat vervelend dat Aiden zo aan het huilen is. Hopelijk trekt ie de rest vd dag beetje bij;)

Hier:
    Redelijk geslapen maar werd om 6 uur wakker van een zeer druk draaiend kind. Ik werd er gewoon misselijk van zo lag het in de weg.
    Dus toen maar naar beneden gegaan en wat gegeten, maar de kleine lag zo in de weg dat mn ontbijt er ook zo weer uit kwam!
    Verder niet beroerd geweest ofzo. Dus weer terug naar bed gegaan en nog even 1,5 uur geslapen. Net weer wat gegeten en nu blijft het er allemaal in zitten;)
    Over een kwartiertje gaan we richting zh. Weer controle bij de vk;)

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Denise heel veel succes.
    Meedje ik hoop dat de kleine zichzelf nog meld vandaag!

Senna, hier poept de kleine toch meerdere keren per dag.
    Hij krijgt nog 100cc BV en de rest is FV.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meedje en Denise heel veel succes! Ik duim voor jullie!

@Flower; Wat vervelend dat Aiden zo huilt.. Hoop dat het nu wat minder is?
    @Meimamma; Succes bij je controle straks.. Ik vind het zo gek dat ik niet meer zwanger ben en geen controles heb :p Zwanger zijn was best leuk Haha!
    @Senna; Mira poept wel 4 a 5x op een dag.. Maar ze krijgt alleen borstvoeding..
    @Monika; Moest Gabriël alsnog bijgevoed worden?

Mira heeft goed geslapen vannacht, dus ik heb ook een beetje mn rust kunnen pakken.
    Alleen ben ik in de avond rond 9uur al gelijk zo moe!

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @bloemmm, helaas heb ik een enorme terugloop in BV. Denk dat ik met een paar dagen niks meer heb....helaas. Baal er best wel van, maar niks aan te doen.

Denk dat het erfelijk is. Mijn moeder had met 2 weken ook al niks meer....:(

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @meedje en denise, heel veel succes!!!

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Sorry meiden het voelt of.ik jullie verwaarloos sorry sorry maar heb het ecen.zo druk...
    Aiden poept ook niks elke dag...
    Heb ook het gevoel dat aiden met 100cc niet tevreden is dus heb jhoannes broodpitmeel gehaalt dat is voor spugers maar ook voor babys die niet tevreden zijn na een flesje dus ga het zo proberen om nog meer te geven is niet zo goed idee hihi..

Meiden die moeten.bevallen.succses denk aan.jullie echt waar...
    Maar het is zo druk met romy en.die kleine ..

Knufffies

19. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou even een onsmakelijk verhaal.... Gisteravond op bed was ik me toch een partij misselijk ineens. Ik schoot overeind en zat op de rand van het bed zodat het wat af zakte. Krijg ik ineens dikke steken in mijn buik dus ik roep AUW AUW AUW. Vriendlief zegt dat is toch geen wee wel?? Dus ik zeg dat ik geen flauw idee heb. Vervolgens ga ik naar beneden naar de wc en serieus mijn darmen hebben zich volgens mij van top tot teen geleegd in de substantie Diarreee..... Dus die steken in mijn buik waren mijn darmen, maar ik liep echt volledig leeg.... Is dat normaal zo op het einde in je zwangerschap?

Liefs

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Denise: Heel veel succes vandaag (en misschien morgen..)!

Meedje: Fijn dat het einde nu echt in zicht is meid! Heel veel succes, ik denk aan je!

SQ: Het kan een voorbode zijn! Maar moet wel eerlijk bekennen dat ik de laatste twee weken van mijn zwangerschap constant in de dunne was!

Hier liggen de twee kindjes plat dus ik ga ook even snel bij tukken!

Deel Deze Pagina