Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Monika; Dat is echt balen.. Maar je hebt het in ieder geval geprobeerd! Dat is toch al heel wat.
    Dikke knuffel hoor..

Ik ga maar eens wat aan het huis doen nu Mira slaapt :D
    Het is een bende!

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @meimama: zwangerschap van stiefje loopt prima! Ze is nu net 11 weken en gisteren hadden ze een hele mooie echo. Frummel van hun bewoog zich prima, had nog even gezwaaid naar ze :D Over twee weken laten ze een DVD maken. Nieuwe service in Heerlen, voor 2 euro kun je dan een DVD laten maken van de echo.
    Ze zijn al druk bezig, hebben al een begin gemaakt met het uitruimen van het kamertje en willen al gaan schilderen enzo. Over 2 maanden komt het kamertje al. Ik zal de wiegbekleding gaan maken.

@AC cq sex.... naahhhhh doe nog maar even rustig aan. Niet zozeer dat mn hechtingen pijn doen... maar heb een paar fikse aambeien :$ aan de bevalling overgehouden, dus mn onderkantje zit er geloof ik niet echt apetijtelijk uit. Gelukkig doen ze niet meer pijn, dat scheelt al een stuk.
    Hier binnenkort ook maar eens even gaan vragen over de AC

@aukje: M vind het erg spannend en leuk. Ze wil "beebieie" vaak kusjes geven en "kroepe", soms moeten we haar een beetje afremmen omdat ze in haar enthousiasme uiteraard een beetje lomp kan doen :p Wel twee avonden dat ze intens verdrietig is geweest omdat D dan huilde van de krampjes. Dat snapte ze dan nog niet.
    Oi, balen dat het hechten niet goed is gegaan en dat je dan over een paar maanden nogmaals mag "genieten" :( van hechtingen.
    Fijn dat het Jarin goed gaat en ook met je kloven.

@LaPalma: jij was ook een vlotte zeg qua bevallen.

@naweëen, niet extreem, vooral bij het voeden wel wat, maar eigenlijk alleen de eerste twee dagen. Voelde meer als stevige ongipijn.

@derde: E is er wel klaar mee... maar ja die heeft nu al drie meiden :D Zelf weet ik t nog niet, maar ja je moet die beslissing met zn tweetjes nemen hè. Wel is het zo dat hij zich dan wil laten "helpen", zodat ik dan straks niet meer met AC hoef te zitten.

@chaartje: zoooo leuk hè die voorbereidingen.

@meedje: fijn dat er nu toch eindelijk iets staat te gebeuren en dat ze je niet nog een week laten rondhobbelen. Heb morgen mn mobieltje bij de hand hoor :D

@Denise: oh voor jou is het nu dan ook bijna zover, je hebt er lang op moeten wachten. Hoop dat alles toch vlot en goed mag gaan! Hoop dat je frutsel toch nog wat meer is aangekomen dan tot nu toe steeds is aangenomen!

@senna: oei, dat weet ik eigenlijk niet meer. Ik meen dat BV-kindjes over het algemeen minder poepluiers hebben tov FV kindjes, maar vooralsnog heb ik hier nog een poepmachine die iedere voeding een vieze luier heeft :D
    Wel fijn dat ze al lekker doorslaapt snachts!

@meimama: balen dat die kleine je zo misselijk heeft gemaakt. Hoe was de controle?

@monika: mbt de terugloop van BV: drink je wel voldoende? En ja het bijflessen heeft helaas ook zn nadelige werking op je productie. MIsschien dat je het kunt opkrikken door Gabriël ieder uur alsnog aan te leggen. Door het zuigen zal/kan de produktie ook weer oplopen.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @SQ: hier ook een week of twee van te voren behoorlijk vloeibare ontlasting gehad. Je lichaam begint wel alvast met de grote schoonmaak, maar het wil helaas niet direct iets zeggen over een daadwerkelijke start.

Dominique heeft trouwens vannacht aardig doorgeslapen. Om half 12 de borst gehad, is daarna op E's borst in slaap gevallen ivm krampjes en pas om half 6 vanmorgen was ze er weer!!!!! En daarna om half negen.

4. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ach jah vaak kan je ook pas na de bevalling zeggen: Ow dan was dat dus een voorbode hahaha! Dus ik pin me nergens aan vast hahaha

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hallo dames!
    sorry maar alleen ff ego om jullie te laten weten dat alles goed gaat!!
    met K. gaat alles goed, hij doet het hartstikke goed!!
    ben zelf ook lekker te pas.. mn onderkant geneest goed, heb geen last van naweeen en de stuwing was na 1,5 dag al bijna voorbij...
    M. vind zn kleine broertje geweldig maar is nog wel een beetje jaloers.. we moeten gewoon allemaal ff ons plekje vinden!!!

dikke knuffel en zodra ik meer tijd heb ben ik weer van de partij!!!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    knufff mutsy

7. Snieke83

Snieke83 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.234
    0
    36
    Sq dat kan best een teken zijn hoor! Ik moet normaal niet zo vaak naar de wc en de dag dat het begon 4x dus :)

Ik ben echt verbaasd over hoe mooi zo'n klein mensje weer is, echt geweldig! :D

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hier nog geen verandering net bijna 2 uur aan ctg gelegen, weeenactiviteit, voorlopig alleen nog in mijn buik, weet hoe pijnlijk ze zijn in mijn rug hoop op een beetje mazzel dat me dat bespaart blijft. Afwachten wat de gyn zo zegt, is bevalling bezig dus moet wachten.

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Denise jammer dat het niet doorzet nog.

SQ he jakkie wat vervelend van je diaree:(

Mutsy fijn dat het met jou en de kleine man goed gaat;)

Flower een schepje rijstebloem vult vaak ook wel zeggen ze??Of is dat alleen voor de nacht??

Marjan wat fijn dat bij stiefje alles goed gaat!!!
    En leuk dat de grote zus zo enthousiast is;)

Andere meiden zwaai zwaai:D:D;)

Hier:
    Controle was goed vanmorgen. Vk was lovend en praatte niet meer als positieve woorden.
    Ze heeft niet gevoeld of inwendig wat gedaan want als ik nou al iets van ontsluiting zou hebben deden ze er toch niets mee. Maar wat ik nu voelde enzo klonk veel belovend.
    Nog echo gehad en de kleine doet het super!!!!

10. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Meimamma; rijstebloem mag pas met 4 maanden. Die valt onder de catagorie 'pap'. ;)
    Fijn dat alles bij de vk goed was! Je bracht me wel op een idee om te vragen of ze willen kijken maar ik geloof dat ze dat dus niet 'zomaar' doen. ;) wie weet hoe ik me morgen voel.

11. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Ieuw morgen vrijdag de 13de. Ik zeg; binnenhouden al die beebjes!!

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aaah ok;) Das duidelijk:D

Nee ze gaan nergens naar kijken inwendig. Pas vanaf 41 weken:(
    Vond ik best jammer had gehoopt dat het hint zou geven aan beeb:p

13. meedje

meedje Niet meer actief

Wij geloven er niet in. Kans is heel groot dat het morgen komt.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dan ben ik volgens mij een van de weinigen die helemaal geen naweeën heeft gehad. Maar dat mag ook wel na een bevalling van 27uur :p

@SQ; Ik had ook een paar dagen voor mijn bevalling last van dunne ontlasting!
    @Muts; Fijn dat alles goed gaat! Het is even wennen he voor iedereen..
    @Meimamma; Wat fijn dat alles goed was bij de controle. Ben benieuwd wanneer je gaat bevallen :p
    @Meedje; Hoop dat het snel doorzet!
    @Denise; Ik duim voor je..

Ik had juist rug en been weeën en vond het goed te doen. Heb het op kunnen vangen in ieder geval. Alleen hoor en lees ik van iedereen dat niemand rugweeën wilt. De gynecaeloog vroeg ook of het wel te doen was omdat die combinatie niet veel voor komt en als het voorkomt vrouwen het niet goed aankunnen.. Ik moet er juist niet aan denken dat ik buikweeën zou hebben.. Als ik ongesteld ben heb ik ook altijd pijn in mijn rug en bovenbenen.. Mijn buik lijkt me veel erger!

We hebben met manlief het hele huis lekker opgeruimd. Heerlijk om weer van alles te kunnen doen :D Mn hechtingen zijn ook niet meer gevoelig en voel me een stuk beter!
    Alleen nog erg moe, maar dat komt wel goed :D

Mira is wakker! Tot later meiden.

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Monika je kunt gewoon kolven tussendoor om het op gang te houden dat helpt echt. Bijvoorbeeld voor of na zijn flesje.

Spannend zeg Meedje en Denise de kleintjes laten lekker op zich wachten.

Hier wat last van mijn buik/weet het alleen niet zo goed te plaatsen. Verder erg druk geweest ik denk dat het daarvan komt. Morgen op controle vind het wel weer spannend.

xxx Joyce

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik kolf iedere keer voor zijn flesje, maar het gaat echt rap achteruit.
    Ik heb me er al bij neer gelegd. De belangrijkste melk heeft hij in ieder geval gehad. Dat wat ik nog heb krijgt hij en ik zie wel wanneer het op is.

17. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Jammer voor je. Maargoed meer als proberen kun je niet he. Jeeh is Gabriel al twee weken wat gaat de tijd snel zeg.
    Ik moet nog bevallen de eerste zijn echt al oud hihi.

xxx Joyce

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ja de tijd gaat echt snel hoor ;)

19. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi dames!

Hier komt even een ego-bericht van mij :D
    De laptop staat maar erg weinig aan, want moet nog volledige bedrust houden.

Zondag en maandag twee heftige nachten achter elkaar gehad, waarbij dus de eerste nacht om 3.45 m'n vliezen braken (daarna kon ik geen goede lighouding meer vinden, want elke keer gutste er weer meer uit, bleh...) En dus eerst een veelbelovende start van de weeën maar die zette niet door. Uiteindelijk Na een hoop gerommel die dag, werden ze rond 19.30 wel heftiger en constateerde de vk dat ik 3 cm ontsluiting had. Om 22u zou ze weer terugkomen,maar we hebben haar eerder gebeld, want de weeën werden echt mega-pijnlijk. Helaas bleek er maar 1 cm bijgekomen te zijn, maar we besloten toch naar het ziekenhuis te gaan, zodat ik een pethidineprik kon krijgen.

De autorit vond ik echt een hel en voordat ik de auto instapte stond ik nog een wee weg te puffen. Ik zag allemaal gezichten van de buren voor de ramen, erg fijn... maar goed, op dat moment kon het me niks schelen.

In het ziekenhuis moest ik eerst een half uur aan het ctg-apparaat, want ze moesten eerst de conditie van de beeb checken voordat ik die prik mocht krijgen. Helaas moest de ctg na dat halve uur weer opnieuw, omdat het apparaat mijn hartslag telkens oppikte i.p.v. die van Steven, grrr.... Maar goed, uiteindelijk kreeg ik die prik.

Ik heb niet echt gemerkt dat de pijn erg veel minder werd, maar tussen de weeën door was ik in een soort roesje. Dat was wel fijn. Ik werd wel superduizelig en keek vreselijk scheel. Even naar de wc tussendoor was ook echt een hele opgave. Uiteindelijk zijn pas om kwart voor 4 de persweeën begonnen. Gelukkig had ik genoeg ontsluiting. De vk moest alleen nog een randje wegmasseren (?)
    Na een uur en een kwartier persen (wat een hel!!!) kwam onze Steven ter wereld. Pffff..... Ik vond het echt heftig hoor! Terwijl sommigen van jullie vast veel naardere bevallingen hebben gehad!

Toen 'ie eenmaal op m'n buik lag, was ik in een adrenalinerush die de rest van de dag aanhield. Gelukkig wel braaf in bed gelegen. Gisteren o-ver-al spierpijn natuurlijk en ik heb erge last van m'n hechtingen. Vandaag gaat het alweer ietsje beter.

Ik moet nog wel heel erg aan het idee wennen dat Steven echt ONS kindje is. Herkent iemand dit? Ik schaam me er bijna voor :(
    Dan ligt 'ie bij me te drinken (wat gelukkig best goed gaat) en dan heb ik het idee dat het een oppaskindje is ofzo. Ik weet niet. Kvind het moeilijk te omschrijven. Vandaag werd ik ook al redelijk emo als ik de foto's van net na de bevalling zag, dus morgen zullen de echte kraamtranen zich wel aan gaan dienen.

De nachten gaan redelijk. Steven was de 1e twee dagen heel erg misselijk een gaf grote hoeveelheden vies slijm op, maar dat is nu over gelukkig, dus dan lig je zelf ook rustiger naast het wiegje te slapen :)

Nou, sorry hoor, dat ik het echt alleen maar even ego hou. Hopelijk ben ik morgen weer wat meer op de buitenwereld gericht. Ik herken mezelf haast niet terug momenteel, bleh...

Veel liefs!

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Rijstebloem is pap ja...

Meiden kan broodpitmail kwaad want twijfel een beetje ..

Deel Deze Pagina