Marjan leuk kaartje!! Ik zou voor zilver/zwart-wit gaan. Vind ik persoonlijk mooier. Flower leuke foto van je kids! Is romy al wat beter te handelen? Hier geen gordel problemen in de auto
@Meedje; Ik hoop dat het nu echt is begonnen! Duim voor jeee. @Marjan; Heel leuk kaartje @Flower; Prachtige foto, wat schattig zijn ze zo samen.. Hier gaat alles goed, zit lekker met Mira op me schoot op de bank.
Hoi meiden. Hoe gaat het hier? Even proberen te reageren op het een en ander De kraamzorg is trouwens al afgelopen hier. Ik vond het echt geweldig. Toppertje had ik in huis. Vandaag zijn we met zn 3en buiten geweest. Ik denk dat het ( ook al was het kort ) misschien iets te veel van het goede was voor Samuel want hij is een tiniebeetje uit zijn doen. Hijslaapt nu bij papa op de arm, straks gaat hij weer in zijn wiegje Best gek. Vorige week rond deze tijd was ik in het ziekenhuis bezig met weeen wegpuffen. En nu zitten we hier met onze 1 week oude zoon. @Senna; Samuel poept ongeveer 4 of 5 keer per dag. Maar hij krijgt bv. @Bloem; ik zie dat je vaak moe bent savonds. Ik ook. Ik kan rond een uur of 7 echt even niets meer hebben. Gewoon naar de tv staren en thats it hihihih. Misschien dat ik volgende week weer meer kan hebben @Monika; wat erg dat je geen bv meer hebt. Vervelend en jammer want je wil het zo graag ( als ik dat goed begrijp ) @hopmarjanneke: Fijn dat die kleine goed door slaapt. Heerlijk die rust snachts Muts: Echt leuk dat je ook al bevallen bent. Als het wat rustiger is even bij kletsen Sorry . ik heb 2 blz gelezen en ik ben er al klaar mee. Mijn hoofd is even vol hoor.. pfffff
Marjan, wauw, mooi kaartje zeg! Ik zou hier ook voor zwart-wit gaan denk ik. Gordelverkleiners, ik heb dat probleem ook. Ik moet mijn maxi cosi onderhand met grof geweld (nah jah, beeeetje overdreven) in mijn achterbank duwen voordat de gordel er omheen kan. (ik hen eeb Daewoo Matiz) Maar de gordelverlengers worden eigenlijk afgeraden had ik toendertijd begrepen, het zou toch minder veilig zijn (ivm losschieten bij een ongeluk ofzo...) Maar irritant is het wel. Ow jee kraam visite, be back later!
Buddybericht van MEEDJE: Pittige weëen. Handje baby boven hoofd. Mogelijks keizersnede, nog even afwachten. Drie uur geleden 3 cm. Heftige rugweëen met bijna geen pauzes. Dus da's behoorlijk heftig daar!
Dat klinkt niet echt prettig voor Meedje.. Veel succes!! @Palmpje; Ja de 2de week ging het wel wat beter qua moeheid. Gisteren kon ik zelfs opblijven tot 23.00. Dat vind ik heel wat voor mezelf nu Vandaag ben ik ook niet moe! Mira heeft krampjes en ligt bij papa op zijn borst.. Arm kind..
Hier online ook een gordelverlenger gevonden. Staat heel duidelijk bij: Heeft geen E-keur, mag niet gebruikt worden voor kinderzitjes. Nou zijn we klaar mee dan....klagen bij de fabrikanten is het enige wat er dan nog op zit
Heb hier een kleintje met buikpijn zo maar even een hittepitje gaan klaarmaken. Heb dr al in een grote handdoek gewikkeld.... kan mn eigen wikkeldoeken nl nog niet vinden Heb zelfs net de kachel al aangezet.... t is koud hier.
WAUW : Dat klinkt heftig daar bij meedje We denken aan je meis Bloemiepoemie van me: Mooi dan kijk ik uit naar volgende week. Hij slaapt trouwens altijd lang. Ik moet hem soms wakker maken om te eten. Met een nat washandje anders slaapt hij door hahahahah! Ik drink tegen de krampjes trouwens venkelthee en straks geef ik hem als extra infancol omdat ik te gekruid heb gegeten ben ik bang. @HOpmarjanneke; wat is een hittepitje?
Mira wilt ineens steeds drinken.... Ze slaapt, wordt 20min later huilend wakker en wilt weer drinken.. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet doen. @Palmpje; Hier werkt de Infacol heel goed!
Hittepit: is zo'n kersenpitkussen. Ik heb dan een druivenpitkussen, is dus wat fijner qua korrel.... werkt goed tegen de krampjes door de warmte.
Dat valt best mee meid. Dikke knuffel! Kan clusteren zijn, doen ze vaker in de avond. Of een regeldagje, maar die zou je in principe al gehad moeten hebben (7-10 dagen) Ik kreeg de tip: wanneer ze vaker dan eens per uur komen dan mag je water of wat thee geven, zodra het uur om is, gewoon weer aanleggen. Je borsten/tepels gaan anders helemaal kapot. Of toch tussendoor proberen te "stillen" met een speentje.
Sorry dames ik zat even te lezen hier, vriendin van me is namelijk bijna uitgerekend sunnyqueen... @bloemmm ik las je bericht van het in slaap vallen. M'n zoontje kreeg vanaf begin de fles maar viel op de helft ook in slaap. Wat bij hem hielp was op de helft. Verschonen dan is die weer wakker en dan weer de fles en dan sliep die als die hem op had en dan kon ik hem zo weer in bedje leggen. Ook heb je last van de zogenoemde regeldagen met dat ze meer melk willen. Leg dan zo vaak mogelijk aan dan krijg je meer productie. Neem anders een lactatie vpk in de arm. Ik breek weer uit. Sorry jullie zullen wel denken gek wijf haha!