Dankjulliewel meiden voor jullie advies. Regeldagen had ze gisteren en eergisteren. Maar dan kwam ze echt om het uur en nu was het om de 20min. Vandaar dat ik even niet wist wat ik moest doen.. Ze slaapt nu! Dus hoop dat het zo blijft. Ik leg haar wel elke keer dat ze wilt aan. Gelukkig werken mn tepels mee! Ik ga ook slapen en kijken wanneer ze weer komt. Ik hoop gewoon over 3uur, net als normaal. Bedankt voor jullie tips!
Heb gister zo vaak willen reageren en danhad ik alles opgestart en gedaan en klaar om ZP te lezen en hup meneertje was wakker of vroeg aandacht of ikhad naweeen. Op zich gaat het nu goed, gister wilde hij helemaal niet drinken, sinds gisteravond gaat het weer goed en heeft hij zelfs al uit de borst gedronken. Zag vanmorgen dat hij geel aan het worden is, klopt ook wel isde derde dag, heb het aan de verpleegster gevraagd die durfde er niets over te zeggen.Kinderarts gaat waarschijnlijk billy prikken (zo schijnt dat te heten, tegen geelzucht) en afhankelijkk daarvan mogen we naar huis. Kan niet wachten..... @muts hoe gaat het met jullie ? @Bas Spannend, je loopt echt op je laatste loodjes !! @meimamma blijf versteld staan hoeveel je nog doet, met bijna 39 weken. @marjan mooi kaartje ! @flower, wat een leive foto.....aaaaaaaaaaaa. De eerste keer dat mijn kleine meid kwam om naar Kai te kijken mocht iedereen hem vasthouden behalve ik, maar naar mate ze meer op bezoek kwam werd ze steeds liever naar hem toe, ben benieuwd hoe dat straks thuis gaat ze is ook net 2,5 dus. even spammen, kids met papa Bekijk bijlage 150814
Mooie foto Denies! Je dochter is ook een erg mooie meid om te ziien zeg Spannend of je naar huis mag! Ik denk dat ik maar eens (eindelijk!) mmoet gaan minderen met alles wat ik nog doe. Nadat ik gister gebroken thuis kwam van boodschappen doen is het hier al onrustig. Ben zachtjes aan mn mening van overtijd gaan al aan het bijstellen. Amper geslapen vanwege het gerommel en ook nu rommelt het door. Naar gevoel maar ja je krijgt ze niet voor niets. Vriend ook slaecht geslapen. Die heb ik maar even laten liggen anders heb ik een sjagotyp hier de rest van de dag Heb al een was draaien kan hij die mooi ophangen als ie uit de veren is Verder geen plannen vandaag. Maar eens afwachten hoelang dit gerommel aanhoudt...
Blegh!!! voel me zo naar!!!! Ben helemaal niet lekker... Heb wat lichte hoofdpijn en beetje naar gevoel in mijn maag.... Dus reageer even ego hoor!
Hier hebben we de nacht overleefd. Mira is maar 2keer wakker geworden (om 3.00 en 6.00) om te voeden! Heerlijk dus Vandaag komt er veel visite, dus ik ga me maar klaarmaken nu mn kleine meid slaapt. @Denise; Wat een mooie foto! @meimamma; Doe lekker even rustig aan.. Ik ben ook precies net als jou en kan genieten van een schoon huis, maar je moet wel rusten hoor. @SQ; Knuffel! Een fijne dag allemaal meiden!
Ja sollie, had vannacht al een berichtje gekregen. Las het in de loop van de ochtend... Hebamme kwam nog langs, onverwacht nog een andere koffiedrinker, een dorstige jongedochter..... BUDDYBERICHT van MEEDJE: Om 22.12 is Tijs geboren. Hij is 4024 gram en echt een lekker ding. Het is ks geworden omdat zijn arm er al uit was en hij dus op deze manier niet geboren kon worden. Ze wilden het nog wel proberen, dus heb maximaal aan de wee-opwekkers gelegen die alleen maar verschrikkelijke rugweëen tot gevolg hadden. Na 12 uur weëen is besloten voor een ks, ik vond allang alles best. Het is een heerlijk mannetje dat al goed gedronken heeft. Ben bek af en ga nu slapen. Groetjes. (14-05-2011 00:45 uur) Marieke en E. van harte gelukgewenst met jullie mooie zoon Tijs!!! Ga lekker genieten en een voorspoedig herstel toegewenst! Dikke knuffel van je buddy
@meedje en man, Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Tijs. Heftige bevalling zo te lezen, maar hopenlijk kun je dan nu gaan genieten!
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 07 mei - Sunnie - 1e kindje - thuis - meisje - bv 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) Meedje (05 mei) - Sunnyqueen21 (26 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 18-05 Sunnyqueen21 controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! 13-04-2011 - 37w - Senna999 - Dochtertje Dewi (2550gr) 20-04-2011 - 37w2d - Lilo88 - Dochtertje Maelynn (3095gr) 24-04-2011 - 38w1d - Sunnie - Dochtertje Enora (3250gr) 27-04-2011 - 36w4d - Monika - Zoontje Gabriël (3150gr) 28-04-2011 - 39w2d - Flowertje - Zoontje Aiden (3540gr) 29-04-2011 - 39w - Magickwings - Zoontje Dion Gabriël (3400gr) 01-05-2011 - 37w4d - Bloemmm - Dochtertje Mira Naz (2940gr) 03-05-2011 - 40w5d - Hopmarjanneke - Dochtertje Dominique (4120gr) 04-05-2011 - 40w6d - Aukje83 - Zoontje Jan Rinze (Jarin) (4110gr) 06-05-2011 - 37 w - Meijke - Dochtertje Nienke (2650gr) 06-05-2011 - 39w6d - La Palma - Samuel Eli David 08-05-2011 - 40w - Mutsevluts - Kyaro 10-05-2011 - 41w1d - Sanny76 - Steven (3875gr) 11-05-2011 - 40w4d - Snieke83 - Axel (3805gr) 12-05-2011 - 39w1d - Denise1976 - Kai (2570gr) 13-05-2011 - 41w1d - Meedje - Tijs (4024gr) 6 meisjes 10 jongens [/QUOTE]
Meedje! Gefeliciteerd met jullie zoon Tijs!! Was een zware bevalling zo te lezen, nu lekker uitrusten en genieten van jullie mannetje!
Meedje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thijs. Nu lekker genieten van jullie nieuwe spruit!
meedje; proficiat met jullie zoontje tijs! hier is net mijn vriendinnetje ook bevallen, dan schelen onze ukkies een maand, harstikke gezellig. kan niet wachten om haar kleine te zien.
Bekijk bijlage 150954 Zoooo dan ga ik ook nog maar even spammen Deze is van afgelopen dinsdag (8 dagen oud), fijn bij opa op schoot.
Bekijk bijlage 150956 Deze is van vanmorgen.... ik ga denk ik deze bewerken voor op t geboortekaartje.
Bekijk bijlage 150957 3 uurtjes oud.... mama inmiddels weer lekker opgefrist en klaar om van verloskamers naar de "ziekenkamer" te worden gebracht. Of hoe je dat ook maar moet noemen. Ziek ben je in feite niet. De bevallen dames worden in Duitsland ook "Wöchnerinnen" genoemd, omdat ze meestal een kleine week blijven.
Even klagen hoor!! Zooooooooo!!! dat hebben we ook weer overleefd.... Ik heb echt een hele lieve schoonmoeder. Het is werkelijk een schat van een vrouw en ze wil van alles voor ons doen en ons met van alles helpen, maar vandaag was vriendlief weg te voetballen vanaf 13.00 en ik heb mijn schoonmoeder dus de hele dag om me heen gehad vandaag. En dat is me dan toch te veel van het goede. Eerst ging het nog wel, want ze was de deur van de babykamer aan het schilderen en de trap. Maar op een gegeven moment is ze daar dus klaar mee en krijgt ze dus poetsdrang. Want mijn schoonmoeder is een echte poetsjuffrouw en ook nog eens pietje precies. Dus die wil het liefst ons hele huis door om af te stoffen en schoon te maken. Nou heb ik haar gisteren al haar gang laten gaan in de huiskamer, maar ik heb dus zelf gisterenavond nog in de andere kamers de stofzuiger ter hand genomen en daarbij dus ook het hele plafond gezogen. Nou stond ze in de keuken begint ze de afvalbak helemaal schoon te poetsen. Nou prima dan hoef ik dat niet meer te doen, maar vervolgens zegt ze dus: ''Ik moet alles altijd helemaal schoon hebben hoor'' ''Heb jij dat nou niet?'' Oftewel ik maak niet goed genoeg schoon. Vervolgens zegt ze: ''weet je waar ik me aan erger..." Nou ik ben benieuwd.... '' aan dat rooster daar boven in de hoek die is zo smerig...'' Ik zeg daarop: ''Nou die heb ik gisteren ander nog helemaal schoon gezogen met de stofzuiger.'' Zegt mijn schoonmoeder weer: '' zal ik hem even ontvetten?'' Ik was al gesloopt dus zei nou laat maar hoor het is al laat en etenstijd je moet zelf ook eten natuurlijk! Vroeg ze nog of ik me niet aan dat ding ergerde...? Nou nee want ik sta niet de godganse dag in de keuken naar dat hoekje te staren, bovendien ik kan er niet bij om dat ding schoon te maken, want dan moet ik via een stoel op het aanrecht en dat ding zit dus boven een keukenkastje, nou echt niet dat ik dat ga doen met mijn dikke buik.... Nou goed toen stond ze in de gang met een sopje... heeft ze de hele radiator af genomen... Echt helemaal.... Nou ja prima daar heb ik verder ook geen last van, maar voel me zo bezwaard als een ander mijn huis loopt schoon te maken. Vervolgens gaat ze buiten onze stoep aanvegen, heel lief en dat meen ik, maar vervolgens gaat ze naar huis en zegt ze: ''Ik wil best eens langs komen om het huishouden te doen hoor!!'' Nou die kwam even verkeerd aan... Ik weet dat ze het goed bedoeld, maar het voelt zo als een verwijt dat ik niet goed genoeg schoonmaak.... Ze vind het ook verschrikkelijk dat we 2 katten in huis hebben nu er straks een baby komt, omdat dat volgens haar niet hygienisch is.... Nou ja we moeten zelf weten zegt ze dan ook, maar zij vind het maar niks... Echt waar net of is het hier zo'n teringbende, nou ik kan je verzekeren dat dat niet zo is. Tuurlijk katten verharen nog al, maar ja dan stofzuig ik weer even en dan is het weer netjes. En ik doe echt mijn huishouden wel, maar ben niet zo'n pietje precies die elk hoekje en gaatje elke keer mee neemt. En onze kattenbakken staan in de bijkeuken en die moeten nodig verschoond worden. Vriendlief is er door de drukte nog niet aan toe gekomen... Ze heeft verschillende keren aangegeven dat dat ding toch wel erg stonk en nodig schoon moest... (nou heeft ze niks met katten dus de kattenbak schoonmaken gaat ze niet doen en dat vraag ik ook niet van haar) maar goed ik zei ook ja sorry ik mag het gewoon niet doen... En dan denk ik, waarom verontschuldig ik me eigenlijk... het is ons huis en ons huishouden... Wist ze ook nog even leuk te zeggen: ''jullie hebben maar een klein huis, moet je nagaan wat ik elke dag moet schoonmaken'' Zij wonen namelijk op een boerderij.... Ik weet dat ik me er eigenlijk niks van aan moet trekken, maar dat wil gewoon nu even niet en ik voel me er echt niet lekker onder... Net of maak ik niet goed genoeg schoon ofzo... Nou ja heb dus tegen haar gezegd dat ze hier niet voor het huishouden hoeft te komen, want dan voel ik me zo ongemakkelijk... Ik denk dan heb ik het tenminste eerlijk gezegd. Want ik voel me er echt ongemakkelijk bij als een ander hier schoonmaakt en ik zit toe te kijken.... Zo dit moest ik echt even kwijt hoor!!! Liefs
Och wat een leuke foto flower je dochter met d'r broertje. Marjan mooie meid hoor. Tja denise idd. De laatste loodjes gaan nu echt in. Mooie foto zeg. Ik zie dat ik nu officieel de volgende in rij ben. Ik ben benieuwd of ik de volgende ook daadwerkelijk ben. O ja en meiden mijn banner klopt niet helemaal die loopt 3 dagen voor, omdat ik van mening ben dat ik eerder uitgeteld was. xxx joyce