Meedje gefeliciteerd met Tijs! Waah met zijn arm eerst? Marjanneke wat een mooie foto's, lijkt me mooi op het kaartje. Sq ik vind het knap hoe je het uitgehouden hebt! Wat kan ze overdreven doen die schoonmoeder, en zeker op zulke momenten heb je daar echt geen zin in! Nou meiden wij gaan morgen naar huis! Ik heb er zo'n zin in! We hadden namelijk net de sleutel van dit nieuwe huis, hebben er een paar weken in geklust en toen ben ik met mijn zoontje naar mijn schoonouders in België gegaan omdat wij daar graag wilden bevallen. Maar nu dus eindelijk lekker in ons eigen huis met ons hele gezin! Het gaat goed met Axel, hij krijgt hypo allergeen voeding en dat gaat prima! Mijn man heeft koemelkallergie dus dat was even spannend. Hij drinkt heel gulzig maar hebben nu andere flessen, àvent, en die gaan goed. Hij is heel rustig en we hebben al veel bezoek gehad hier in het ziekenhuis. Trouwens weer hier iemand hoeveel uur je nog recht op kraamzorg hebt als je in het ziekenhuis bent verbleven?
Als ik het goed heb heb je bij een aanvullende verzekering normaal recht op 49 uur over 8 dagen. En de dagen dat je in het zh hebt gelegen wordt van die 8 dagen afgetrokken. Maar hoe dat met de uren zit???? Goede vraag voor bijv...Flower
Bij mij werden de dagen van het zh afgetrokken van de kraamzorg. De dagen in het zh telden voor 8 uur bij mij.
De dagen worden.er dus afgehaald ik verbleef 4 fagen in het ziekenhuis en kreeg nog 4 dagen kraamzorg van 6 uur per dag.. Even ego denk nog steeds aan jullie maar ben zo moe ben de heele dag al in de weer pffffffff kan geen boe of bah zeggen meer vergeet alles bah.. Ook voel ik me niet lwkker erg duizelig. Val steeds om ook niet of er iets met me evenwichtorgaan aan de hand is ofzk ik duik me bed i. K.uffff.
@ flower ; rustig aan hoor! En geen excuses, je hebt het ook druk met twee kinderen!!! @ Joyce, ik dacht al dat je banner ineens veel verder was maar dacht zal wel aan mij liggen. Je lag wat dichter bij mijn due date vandaar. Niet dat ik je stalk ofzo haha @all; wisten jullie trouwens dat Joyce en ik gewoon klasgenoten van vroeger waren? En dat we de vorige zwangerschap ook in hetzelfde forum zaten? Dat we dat niet meteen wisten omdat we nu 150 km uit elkaar wonen?! Grappig he Ik ga slapen ben gesloopt na weer een dag met de kleine man.
Jaaa ik ken jullie nog inderdaad Christiaan en Maxime zijn op dezelfde dag geboren! Flower meid dat geeft toch niks! Ik moet ook eens kijken hoe dat vanaf morgen gaat! Twee koters en ontzwangeren.
Trouwens Meedje ik ben helemaal vergeten volgens mij om je met je zoon TIJS te feliciteren. Geniet van jullie flinke bink. Esmee het is toch wel toevallig he en idd we wonen echt ver uit elkaar ik woon in het uiterste zuiden zo ongeveer. Zo zie je maar dat iedereen overal en nergens terecht komt hihi. We wisten niet eens dat we oudklasgenoten waren in het begin dat heeft echt lang geduurd. Ja Snieke jij bent ook van het oude groepje. Ik zag trouwens gisteren op hyves dat verschillende meimamma's 2009 vandaag een meeting met elkaar hebben, zijn jullie daar toen ooit bij geweest? Ik niet omdat ik dus zo ver weg woon hihi. Vandaag vieren we de verjaardag van Bas, hij is komende dinsdag jarig. Hij heeft zijn versierde stoel al helemaal ontsierd hihihi. Dus dat belooft nog wat met het uitpakken van de cadeaus hihi. xxx Joyce
Joyce alvast gefeli met Bas en een gezellige dag gewenst! Snieke je mag lekker naar huis vandaag!!!! Flower geeft niks meid. Alle begrip! Hier: Goed geslapen tussen het plassen door Of het kan weet ik niet, maar werd om 04.55 uur wakker met ik denk een wee. Ik moest echt even puffen om het af te laten zakken. Tijdens het plassen en weer naar bed ook nog. Toen in bed gaan liggen en in slaap gevallen. Nu daar geen last meer van. Best vaag.
Kijk naar Mutsy die heeft een maand en een week met voorweeen gelopen. Dus wat ik nou heb kan ook nog wel even duren
Goedemiddag! Even een teken van leven. Hier gaat alles goed, herstel gaat goed,alleen is Tijs wat teveel afgevallen op alleen bv. Dus na de voeding krijgt hij nog een flesje bijvoeding. Hopelijk is hij vandaag weer aangekomen. Verder 's avonds erg onrustig. Maar nu hij extra voeding krijgt is het een heel tevreden mannetje. Zelf ben ik nog heel moe, was toch wel een uitputtingsslag vrijdag. Nu tot rust komen en morgen of dinsdag weer lekker naar huis. Denk aan jullie hoor dames. En sterkte voor de dames die nog gaan bevallen!
Hai meiden.. Mira heeft Spruw. Echt zo sneu . En ik maar denken waarom laat ze steeds de borst los en doet ze zo gek als ze moet drinken.. Ze zette zich de hele tijd van mijn borst af. Net naar de huisartsenpost geweest en we hebben medicijnen gekregen. Ik moet het ook gebruiken omdat ik het anders ook krijg en het dan aan haar weer doorgeef. Ik zie soms gewoon dat ze pijn heeft in haar mondje en vind het zo erg.. Wou dat ik al die pijn kon overnemen. Hoop dat het snel over is.
meedje en meedjeman gefeliciteerd met jullie zoon Tijs!!! snieke ik had gemist dat jij inmiddels ook bent bevallen: gefeliciteerd!! marjan wat een mooie foto's en kaartje!! denise wat een leuke foto!! schatje van een dochter heb je... bloemmie arm meisje van je! beterschapjes!! meimammie hoe is het met jou??? doe je wel rustig aan... lees dat je inmiddels ook last het van voorweeen spannend hoor!!! flower wat een schatjes van kids heb je toch succes vanaf morgen als Ro weer aan het werk is!! sorry rest weet ik niet meer..... ego: K. doet het goed, is gisteravond en vannacht wel aan het overgeven geweest maar toch nog goed aangekomen.. zn erg droge huidje is ook bijna voorbij (hij is net een slangetje die aan het vervellen is)... M. is een hele trotse grote broer maar moet nog wel ff zn plekje zien te vinden (die heeft ie bijna gevonden ) vanmorgen laatste ochtend kraamhulp gehad... damn wat een geweldige meid zeg!! heeeel erg lief, erg goed hoe ze ons geholpen heeft met alles (want er is toch best wel heeeeel erg veel veranderd!) en erg gezellig morgen moet manlief nog ff werken en dan is ie di, woe en do vrij
Haai meiden even ego sinds gisteren ben.ik heel dizzy val steeds om verder kom ik niet goed uit mw woorden ben moe.. Even in de gaten.houden anders naar de dokter denk dat ik iets teveel aan.het doen ben dat zeggen.de menswn om me heen ook ik ren van hot naar her heb ook geen pijn meer maar me lichaam lijkt een.beetje op te zijn can dit...
Goedenavond dames, Rustige zondag zo te zien! Vriendlief heeft vandaag de laatste puntjes op de i gezet en de babykamer is dus nu helemaal klaar. In principe was hij klaar voor de kleine om in te slapen, maar nu zijn ook alle afwerkdingetjes klaar en alle schilderijtjes hangen nu en ik heb de wandplank nu ingericht. Dus nu kan de kleine zeker weten wel komen van vriendlief. (dat kon wat mij betreft al maar goed) Heerlijk gevoel dat het af is! Schutting is ook bijna klaar. Nog een paar planken en dan de deur er nog in. Dan is onze tuin ook in orde. Zal mij benieuwen wanneer de kleine ook nieuwsgierig wordt naar de buitenwereld! Liefs
We zaten net te eten bij de Mac en toen had ik me een voorweeen! Ik dacht ff van niet hier en nu in een bomvolle Mac!!!! Maar ja natuurlijk zakte het weer af!!! Wel spannend hoor dat gerommel iedere keer! Ben iederee keer in afwachting van zet het nu door of niet????
Hai dames, hier ben ik weer even. Heb een beetje bijgelezen en zag superlieve foto's voorbij komen! Het begint hier inmiddels gelukkig een beetje in een ritme te komen. De borstvoeding is lekker op gang en Steven groeit goed. Een klein beetje last van stuwing, maar nog niet superpijnlijk. We hebben al wel een kool in huis om de bladeren er eventueel vannacht op te leggen Ik ben een beetje energieker én ik heb een veel beter humeur, want vanmiddag heeft de vk m'n trekkende hechtingen doorgeknipt! Pffff.... dat was zo'n opluchting! Ze deden vannacht zelfs zeer als ik gewoon op m'n rug lag en als ik anders moest liggen/zitten om te gaan voeden, wist ik echt niet goed waar ik het zoeken moest. Ik voel me echt een ander mens nu! Gisteravond waren m'n broers en schoonzusje er om de kaartjes te brengen. Was echt supergezellig! Steven was ook echt heel lief. Hij had net gedronken toen ze kwamen, maar begon toch wat te jengelen (en later ook flink te krijsen) maar toen ik 'm op m'n pink liet zuigen, werd 'ie na een minuut of 10 gelukkig weer rustig en slaperig en heeft íe nog heerlijk bij z'n ooms en tante in de armen gelegen. 's nachts heeft hij tussen twaalf en drie een lange huilperiode. Da's wel pittig steeds. M'n vriend neemt 'm dan mee naar beneden en probeert van alles om 'm stil te krijgen, zodat ik toch wat kan slapen (met oordoppen in) Maar ik heb al gezegd dat we dat vanavond omdraaien, want hij moet morgen werken en ik heb morgen weer een chille dag met de kraamverzorgster én ik heb vandaag 2 heel goede slaapmomenten gehad. Steven laat ons nu het tweede deel van de nacht al twee keer doorslapen (lief ven hem!) Zodat we dan toch iets van 3 à 4 uur achter elkaar pakken (ik niet helemaal, want moet vaak plassen, hahaha) Nou, het is weer een erg ego-bericht geworden. Het gaat echt een keer beter worden hoor, met dat reageren van mij, maar nu zit ik ook weer even snel snel tussendoor op de laptop en het eten is alweer klaar. (ik zit aan tafel te typen tussen 5 bossen bloemen en een heeeeleboel kaartjes en cadeautjes, echt leuk ) Nou meiden, sterkte als alles nog niet zo lekker loopt, of als je nog moet bevallen en geniet ervan als je al wat meer je draai hebt gevonden! Knuffel!!
HI all, hier ook een lekker dagje gehad.... M kwam vannacht al om half 4 bij ons in bed, vervolgens werd D ook wakker voor de voeding. Bleek ze kleddernat te zijn, dus D compleet verschoond plus dr bedje Volgens E heeft M tot een uur of zes rondgespookt, toen wilde ze voor de tv... waar ze kennelijk twee uur voor heeft gezeten. Zelf werd ik pas rond kwart over 8 wakker. Hebamme was hier om half elf, D lekker gebadderd en gemasseerd en lekker social talk gehouden onder t voeden Mn zusje belde in de tussentijd hoe laat ze welkom waren.... die waren er al om half twee, eerst lekker soep met broodjes gehad. Daarna met zn allen naar de speeltuin gewandeld, zodat M zich even kon uitleven. D vond het allemaal minder geslaagd die heeft alleen maar gehuild in de wagen. Ja wanneer ze op de arm lag was het wel goed Thuis maar weer verschoond en nogmaals gevoed, ze had kennelijk nog honger. Vanavond had ze weer behoorlijk krampjes, dus na wat Lycopodium (homeopathisch middeltje tegen krampjes) en een pittenkussentjes is ze bij papa in slaap gevallen. Papa heeft weer behoorlijk last van zn lijf.... dus mama mag zometeen de honden nog eventjes doen. Dus daarom alleen maar even ego