Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morguuuuuh meiden...
    Zo dit is mijn.eerste dag alleen met me twee kids pfff vond het wel eng maar tot nu toe gaat het goed...
    Alleen boodschallen.doen durf ik nog niet echt aan..
    Maar ga me er morgen wel aan wagen want anders komt het niet goed...

Hoe is het verder hier dames..?
    Hoe gaat het net de andere pas geboren kindjes..

Met aiden gaat het goed slaapt de hele dag en meestal savobds een.uurtje huil en daarna weer slapen..
    Snachts komt hij om de 4a5 uur..
    Dus ook lekker..
    Om 23 uur laatste fles gehad kwam hij om 2 uur en daarna om 6 uur dus heb best geslapen alleen voel me.niet zo lekker dus gaa vanmiddag dutje doen als aiden en romy het toelaat romy zal geen probleem zijn die slaapt wel hahahahahahaha..

Verder vabaf vandaag streng aan de lijn ben get helemaal zat die vieze kilos daar gaan we wat aan doen hopelijk hou ik het ook vol hihi..

Knuffiesss dames

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Goedemorgen

Hier gaat het wel redelijk. Gabriƫl komt standaard om de 3 uur, ook 's nachts. Hij heeft veel last van darmkrampjes dus krijgt hij Infacol. Hoewel hij af en toe flink loopt te persen om te kunnen poepen, heeft hij soms flinke spuitluiers vol.
    Wat kan ik daar het beste tegen doen?
    Vind het zo sneu dat hij knalrood wordt van het persen.

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier weer even een druk uurtje aan mn huishouden besteed. Nu is het weer lekekr schoon;) Had vrijdag al veel gedaan dus nu alleen even met een sopje en de stofzuiger in de rondte.

Vandaag 39 weken. Ben beneiuwd of ik volgende week maandag hier nog ga zeggen dat ik op mn uitgerekende datum zit of dat de kleine van de week komt;)

Moet vanmiddag naar de tandarts. Zoooon hekel aan. Ook echt geen zin in bah!

4. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Net toch maar even de ha gebeld want Gabriƫl is echt ontroostbaar aan het krijsen steeds. Had net wel de luier weer gevuld, maar ik denk dat er toch iets niet klopt want ook nu tussendoor nog krijsen :(

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Dit wordt ook mijn 1e dag alleen! Manlief gaat om half 3 naar werk. Vind het ook wel spannend hoor :D
    @Monika; Wat vervelend voor Gabriƫl! Hoop dat de huisarts iets ervoor weet..
    @meimamma; Gefeliciteerd met je nieuwe week! :D

We zijn net terug van het consultatiebureau om Mira te laten wegen. En yesssssssssss; Ze weegt 3060. Dat was vorige week zondag nog 2760! Dus ik ben helemaal blij! Dat heeft ze gedaan zonder bijvoeding! Ik was al bang dat ze afgevallen zou zijn en had al met mezelf afgesproken dat ik dan zou stoppen met borstvoeding, dus ik ben blij blij blij :D

Nu even ontbijten!

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wow Bloemmm Mira is goed aangekomen zeg!
    Hardstikke toppie joh!

7. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Bloemmm wat super dat Mira het zo goed doet!

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @monika, meid verstnadig dat je even hebt gebeld met de huisarts misschien kan die heel snel zien wat er aan de hand is en wat er voor oplossingen zijn. Lijkt me vreselijk als je ziet dat je kleintje zo'n verdriet heeft.

@Flower, spannend hoor 1e dag alleen met de kids, maar komt helemaal goed schatje!!!

@Bloemmm, voor jou hetzelfde meid komt helemaal goed schatje!! Fijn dat Mira zo goed gegroeid is zeg. Dan krijg je ook weer de motivatie om toch door te gaan met borstvoeding!

@Meimamma, ja dat ga ik vandaag ook even doen. Even stofzuigen en de afwas. Vrijdag en zaterdag heeft het huis al een grote beurt gekregen dus hoef het alleen maar bij te houden vandaag. Gefeliciteerd met je 39 weken. Zelf hoop ik die dag niet meer te halen en gewoon voor die tijd die kleine al vast te houden, maar dat zal wel niet. HEt is allemaal zo rustig de afgelopen dagen!

Nou we hebben eindelijk weer eens goed regen gehad. Niet dat ik nou gek ben op regen, maar het is voor onze tuin wel eens even goed hahaah! Vanmiddag met vriendjelief even boodschappen doen. De koelkast is namelijk helemaal leeg. Kon nog net een half glas melk in schenken toen was het pak leeg... Dus we moeten nodig boodschappen doen! Nu de babykamer trouwens klaar is loop ik daar dus steeds heel verliefd naar binnen. Kan niet wachten tot onze prins/prinses daar ligt! Wat een heerlijk gevoel is dat als dat allemaal klaar is... Geeft een heel stuk rust!

Liefs

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    g'middag!
    nou hier ook iemand die het vanaf vandaag alleen moet doen!!
    1e ochtend hebben we gered :D

flower meis als je het boodschappen doen niet durft moet je het niet doen!! en wat lekker dat aiden het zo goed doet!!

net als mira die doet het ook al zo goed... hoeveel was haar geboortegewicht??

monika heb je een afspraak met de ha? ik kreeg van mn kraamhulp de tip om 2 theelepels afgekoeld gekookt water te geven voordat K. de fles krijgt... misschien dat dat helpt?

meimamma gefeliciteerd met je 39 weken... spannend hoor.. vooral ook omdat het al rommelt!!
    hopelijk is het bij jou een snelle voorbode!!

sq wat lekker dat het kamertje nu helemaal af is :D
    enne sterkte met de boodschappen... als alles op is dan is het bij ons drama met de winkel doorkomen :( uit elk pad moet je dan wel iets hebben en wij hebben altijd het geluk dat er mensen staan te kletsen)

ego: gister voor het eerst naar buiten geweest... mn vader woont om de hoek en daar zijn we ff koffie wezen drinken :D hij vond het een superleuk verrassingsbezoekje :D
    K. ligt lekker in zn bedje.. helaas gaat het drinken niet echt denderend.. hij heeft zaterdagavond en gisteravond een deel van de avondfles eruit gegooid en net wilde hij maar 40cc van de 90cc.. maar ff aankijken van hoe en wat..
    een echt huiluurtje heeft ie niet.. hij heeft vorige week 3 halve nachten lopen spoken.. en is meestal de avonden half wakker dus liggen we lekker te knuffelen...
    zelf voel ik me goed :D heb bijna geen last meer van de knip, naweeen? wat zijn dat (sorry maar daar heb ik er hooguit 10 van gehad in 2 dagen tijd), stuwing? hmm 2 dagen last van gehad.. en de spuit die ik tegen het heftige nabloeden heb gehad is nog wel pijnlijk bij het opstaan maar verder nergens last van :D:D

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Mutsssyyyyyy knufffieeeee..

Pfff aiden is erg verkoude bah..
    Ow we zijn allemaal tegelijk alleen hihihi we houden elkaar op de been he meiden...

Hier al flink lopen soppen en.nu aiden flesje ..

Ro is onderweg naar huis jeej kunnen we samen boodschappen doen..
    Is ook maar 1 malig zo vroeg want het is rustig op het werk...

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hallo ladies, wat is het hier momenteel rustig :p Ben er zelf ook schuldig aan hoor :)

@flower: boodschappen doen met zn 2-en cq 4-en is immers veel leuker. En zeker wanneer jij dat nog niet echt ziet zitten, dan moet je dat ook niet alleen gaan doen. Ik heb zaterdagmiddag nog wat laatste boodschapjes gehaald (incl luiers nr 2 omdat de NewBorns te krap waren) en had M mee.... had dus bij thuiskomst wel mooi "buikpijn".
    Enne.... niet te streng lijnen hĆØ, je bent ook nog aan het herstellen van een fikse operatie en van negen maanden hard werken :p
    Ben je nog steeds zo duizelig?

@muts: ha meissie was je dr ook weer.... toch wel spannend hĆØ net als bij Flower, zo'n eerste dagje alleen.

@Bloemmm: fijn dat Mira zo goed groeit!

@SQ: idd zo'n gestage regenbui kan de tuin echt wel goed hebben. Mn bessenstruiken hebben zelfs al verdroogde besjes.... en ik had nu eindelijk een goede oogst verwacht :( (struikjes staan nu 2 jaar) De boeren om ons heen stonden bij wijze van spreken ook al te dansen ;)

@meimama: sterkte bij de tandarts.

@Monika: wat vervelend zeg dat Gabriel zo'n buikpijn heeft. Dominique heeft ook al de hele ochtend last gehad en ipv met dr beentjes te trekken heeft ze nu wat nieuws uitgevonden :( overstrekken.

@Sanny: lastig wanneer Steven zn ritme nog ondersteboven heeft, lijkt me idd geen pretje wanneer hij drie uur achter elkaar zoveel huilt.

@meedje: weet je al wanneer je naar huis mag?

@mezelf: vanochtend even een pijnlijk moment... Dominique had gisteravond om 19 uur voeding gehad en vannacht rond 12 uur.... daarna heeft ze doorgeslapen tot ongeveer 7 uur vanochtend en omdat ik per voeding 1 borst geef.....was mijn linkerborst extreem gespannen na 12 uur :$ productie. Oi dat heb ik wel geweten zeg, heb een partijtje zitten huilen!!!! Mocht het weer voorkomen, dan eerst maar even een beetje kolven voordat ik D aanleg.
    Vervolgens heeft D zo ongeveer de halve ochtend krampjes gehad, toen om 10 uur weer voeding, daarna badje en om 11 uur wilde ze al weer..... wederom veel buikpijn en pas na nog een voeding om 1 uur is ze rustig in slaap gevallen.

Straks eerst maar eens even wat was wegwerken.... oftewel strijken. Het opvouwen is al grotendeels gebeurt, maar het strijken moet nu echt wel, want het wordt alweer een aardige berg :)

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @muts, vanmiddag heb ik idd een afspraak staan. Gelukkig is hij nu rustig na de voeding.
    Na de afgelopen voeding is hij nog 2 uur klaar wakker geweest en heeft flink liggen krijsen, of hij nu in de box, in bed of bij mij lag.

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ai heb last van mn 'achterkant' :) Heb nl fikse aambeien opgelopen van de bevalling en moest daarstraks voor een grote boodschap.... en heb toch weer flink moeten persen :(.... dus ik vermoed dat die krengen weer lekker zijn opgezwollen :$
    Zometeen maar weer even met het zalfje in de weer denk ik.

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier net terug van de tandarts. Ik wist dat ik gaatjes had maar daar wilde ze het liefst gelijk wat aan doen. Maar ik wil die verdoving niet nu ik zwanger ben. Dus ze wacht maar mooi. Ik heb dr geen lastr van.
    Maar onder het mom van gezonde caries en bacterien die je over brengt op je kind stuurde ze me wel ff een kamertje verder naar de mondhygieniste om mn mond schoon te laten maken. Grrrrr!!
    Vriendlief netzo. Ook naar de MH. Maar die heeft verder zon geweldig gebit die heeft nooit wat!

Maar goed om het leed te verzachten en mn tanden weer blij te maken heb ik maar een bakje Dorito`s chips en een glas limo staan;)

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @SQ; Wat fijn dat de babykamer klaar is! Heerlijk gevoel is dat. Ik liep er ook dagelijks in :D
    @Muts; Wat vervelend dat K. zijn melk uitspuugd, maar wel fijn dat het voor de rest helemaal goed gaat :D
    @Flower; Arme Arme Aiden, nu al verkouden? :(
    @Marjan; Pff, ja dat is erg pijnlijk als je borsten helemaal vol zitten.. Daar weet ik alles van.

Ja ik ben zo blij dat ze goed gegroeit is! Nu hopen dat die spruw snel over gaat en dat ze snel weer goed (beter) drinkt. Ik ga haar zo lekker in badje doen want dat hebben we nog niet kunnen doen doordat we naar het CB gingen vanochtend.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1