Het kan zijn dat er wat ruggemergvocht is gelekt. Je had het toch ook over vergeetachtigheid enzo.... herken ik wel van mn vriend na zn knie-operatie.
@flower; rustig aan , en toch maar eens navragen bij de ha ofzo.lijkt me toch niet helemaal goed. @marjan; haha, multitasker. ik kreeg dat vanmiddag niet voor elkaar, met 1 hand typen. heb dewi toen op een kussen gelegd en die op mn schoot zodat ik 2 handen vrij had, maarja toen hoefde ik haar niet te voeden, alleen maar de speen erin te houden.
hoe doen jullie het trouwens met anticonceptie? ga van de week ff condooms halen en als ik deze week niet ongesteld wordt ga ik denk ik weer met de pil starten, heb geen zin om te wachten tot ik ongesteld wordt, kan goed nog een aantal weken duren en dan de hele tijd met rubbers daar hebben we geen zin in.
Ik kan het niet laten en wil Gabriël ook nog even spammen hier Gekke bekken trekken: Ik was het niet, heb niks gedaan!: Eindelijk een lachje op de foto: Bij papa op schoot: Lekker bij papa liggen: Oh ik hoor de camera, even kijken waar die is:
Mooie fotos monika wat een schatje.... Senna ik neem de nuvaring en heb vandaag condooms gehaald hihihi
ahhh wat een schattige foto;s zie ik weer voorbij komen van die kleine hummeltjes. echt zo geweldig dat we dat in negen maanden kunnen maken he! ongelooflijk.
@Monika; Wat een mooie foto's! Hij is echt heel schattig! @Anticonceptie; Ik neem de minipil denk ik.. Van de week een afspraak meken bij de huisarts. Straks krijg ik huisbezoek van het CB, dus maar even opschieten Sta nog in pyjama!
@monika, wat hebben jullie een prachtig lekker ventje gekregen zeg!!! @Senna, ja ik blijf het wonderlijk vinden dat ons lichaam dat in 9 maanden fabriceren kan uit een eitje en een zaadje!
Dank jullie wel meiden Iedereen zegt dat hij schattig en erg mooi is. Wordt er iedere keer weer verlegen van
Ja daar mag je best verlegen om worden, dat hoort er bij toch. Maar je kan met recht trots zijn op die mooie creatie van jullie, maar dat zijn jullie vast en zeker!
Ik ga zo een poging doen om de laatste treden van de trap te verven. We hebben namelijk voor ROOD gekozen (heel gewaagd ik weet het) en de eerste laag viel tegen het donkerroze uit. Dus 2e potje gehaald maar dan met een extra laag rood er door heen zodat hij iets donkerder uitvalt. Vriendlief heeft gister de ene helft al voor de 2e keer geverfd en ik probeer straks de andere helft te doen, dan is het vanavond nog droog en kan de trappenlak er op. Dat moet er op omdat het anders levensgevaarlijk is op de trap vanwege het slipgevaar! Ben benieuwd of ik het op red met mijn dikke buik! Liefs
Jemig SQ lefbol met je dikke buik en dat slipgevaar! Wij hebben vorig jaar de trappen van zolder naar beneden en de muren ook helemaal opgeknapt. Maar wat een (&^%&^^*) werk was dat. En we hadden er eerst vloerbedekking op liggen wat er af moest.
JA nou ik hoef gelukkig maar de helft van de treden te doen en ik ga van boven naar beneden toe dus ik glij niet meteen uit omdat ik er bij zit. En ik houd me goed vast aan de leuning. Ik hoef ook alleen het gedeelte van de treden waar je op staat aangezien vriendlief de rest al heeft gedaan dus het valt mee! Ik zit er meer over in dat mijn buik in de weg zit hahaha en ik moet even oude kleding vinden wat ik nog aan kan met die buik hahaha! Liefs
Die oude kleding vinden met zon buik is haast nog een lastigere opdracht als de trap schilderen ahahhaha. Maar scheelt dat je alleen het looptvlak hoeft te doen. Das weer aardig van je vriend
Ja vriendlief zei dat ik het ook wel in mijn blote toko kon doen hahaha Nou mij niet gezien hahaha. Ik denk dat ik gewoon een oud t-shirt aan doe (ook al is die dan wat kort en strak) en dan in mijn onderbroek ofzo hihihi! Liefs
Haha SQ succes met verven! Hier zijn wij net voor het eerst echt lang buiten geweest. Haha wat een planning! En de kinderwagen in elkaar zetten, uitklappen, uit elkaar halen etc. vreet ook van je tijd! Maar we hebben het overleefd en Mira is heel lief geweest. Heb nog wat kleertjes voor haar gekocht en slofjes. Nog wat boodschappen voor thuis gedaan, hadden niets lekkers meer en nu bijkomen op de bank! Vanavond eten we makkelijk patatjes en hamburgers. Hoop dat Mira nog even slaapt, kan ik uitrusten
Alleen wilt Mira om de uur, anderhalf uur drinken.. Denk niet dat dat zo goed is. Naar mijn gevoel drinkt ze goed.. Weet het even echt niet meer met die borstvoeding.