Mei - 2011 - Indiaantjes Deel 2.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Bloemmm, 25 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Meimama, knuff voor jou!

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik ga nog even de vaatwasser uitruimen en dan op bed... Ik heb vandaag veels te veel gedaan (ramen beneden, de badkamer, toilet, boven alles gezuigd en gestoft, beneden verdieping helemaal grondig gestoft, en gezogen en twee wasjes gedraaid) Dus ik hoop dat ik het vannacht niet bezuur.... Maar morgen is L. de hele dag weg en dan hoef ik alleen twee wasje op te ruimen en de beneden verdieping te dweilen.

Trusten meiden!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Trusten ladies.... ga ook nog ff douchen en dan horizontaal met een goed boek van Tess Gerritsen.

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Thanks voor knuf Jomi!

Ik ga ook plat met een p-molletje
    Hopelijk goed nieuws van Monika morgen.

Weltrusten!!

5. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Wow meiden nu wordt het echt weer spannend zeg. Zet hem op iedereen en nu Monika huphuphup. Succes meiden.

xxx joyce

6. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Meiden, ik kom ook even welterusten zeggen.
    Geen smsjes meer van Monika gekregen, dus ik hoop dat ze echt aan het puffen is en over een paar uur haar uk in haar armen mag houden!

Slaap lekker allemaal!

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Meimamma; Die dipjes komen hier soms ook voor hoor! Ik hoop dat je nu lekker aan het slapen bent.. *knuf*
    @Jomi; Wat lief en leuk dat je zo met ons meeleeft! Ik hoop echt met heel mijn hart dat je snel zwanger bent..
    @Aukje; Pfff, jij hebt veel gedaan! :D Dat ga ik vandaag allemaal doen.
    @Monika; Zet 'm oppppp! Misschien ben je nu al wel Mama ?!

Manlief is naar werk, vandaar dat ik weer wakker lig! Haha
    Maar vandaag vind ik niets erg! Want we hebben week 37 gehaald!
    Wie had dat nou gedacht.. Zelfs de gynaecologen zeiden dat we dat hoogstwaarschijnlijk niet zouden halen en dat ze al blij zouden zijn als ik in week 35 of 36 zou bevallen!
    Wat ben ik trots op mezelf en de kleine zeg.. Hebben we weer mooi voor elkaar :D
    Morgen heb ik nog een controle bij de gynaecoloog en dan mag ik lekker terug naar mn verloskundige.

Nu weer proberen te slapen :D

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Bloemmmmmpjeeeeeeeee

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    En ik zie meedje hihiji joehoeee ik ben klaar wakker bleghhhh

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha Flower! Ga snel slapen!
    Oké, nu ga ik echt proberen te slapen (na 2 broodjes te hebben gegeten om deze tijd!?)
    Anders ben ik de rest van de dag niet te genieten :p

Doeidoeiiiiiiiii

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik kan echt niet meer slapen hooor er zitten een beetje zenuwen in me oepsssssieeeee... Hahhahahahahaha

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    En ventje is naar zijn werk al een half uur grrrrrrrrr ben daarom ook wakker geworden. ...
    En heb overal jeukkkkkk grrrr.. Hahahahahaahaa

13. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen.
    Nog meer meiden die niet kunnen slapen... lig nu al een half uur wakker en zit er aan te denken om onder de douche te stappen.word ik meestal wel slaperig van. Maar heb ook geen zin om uit bed te gaan. 's nachts hier geen last van onrustige buik, eigenlijk alleen overdag, dus op zich zou ik moeten kunnen slapen.
    Bloem, wat doet je vriend dat hij zo vroeg weggaat?
    Flower, ook al niet zo'n fijne nacht? Zenuwachtig voor ks en ruggenprik? Volhouden meis, gaat helemaal goed komen.

Ben er nog steeds niet over uit of ik ga douchen...

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik wil niemand voor zijn maar er is babynieuws.....

Vannacht om 00.45 uur zijn Monika en man trotse ouders geworden van zoon Gabriel! Hij is 3150 gr en 50cm!

Ik heb gister voor het slapen gaan 1,5 p-molletje genomen en 2 keer moeten plassen verder best lekker geslapen (gelukkig). Wel pijnlijk met draaien maar lang niet zo erg als de afgelope nachten.
    Ik zou vanmiddag met een vriendin naar de kermis gaan, maar die ga ik afbellen straks denk niet dat ik dat ga trekken. Maar ff een dagje kalm aan doen.
    Moet alleen weer stofzuigen boven!! Had alle ramen gister tegen elkaar los gezet en nu is er op de badkamer en babykamer een hele zooi bloesem naar binnen gewaaid, heel fijn! Verder heb ik mn huis gister helemaal spik en span gemaakt dus vandaag weinig omkijken na;)

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Gf monika leuke naam meid lekker genieten mooi gewicht voor je termijn hoor...

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Volgens mij ga ik de zwaarste baby op de wereld zeyten van ons topic hihihi

17. meedje

meedje Niet meer actief

Monika en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!!!

18. meimamma

meimamma Fanatiek lid

De gyn had tegen ons ook gezegt dat het een dikkertje zou worden. Maar ja hoop niet allejekes zwaar het moet allemal door dat kleine gaatje he;) hahahah

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Las net op de hyves het bericht van Monika: Van harte gelukgewenst met jullie mooie manneke Gabriël! Mooi gewicht voor 36 weken hoor!!!! Ga lekker genieten Monika en Monikaman.

Hier wederom geen veranderingen.... dus ben benieuwd wat ze vandaag zeggen. In het ZH... nog een goed half uurtje en dan stappen we maar eens in de auto :)

Bloemmmmm: Gefeliciteerd met je 37 weken meid, en idd wie had dat nu gedacht dat je nog met een dikke buik zou rondlopen!!!

Meedje: heb je nog kunnen slapen of ben je nog gaan douchen?

@Meimama: doe je wel rustigaan.... ik bedoel je hebt die pcm-metjes gisteren ook niet voor niks genomen. Als het niet gaat, dan gaat het niet en laat dan je ventje lekker de stofzuiger even hanteren :p Krijg hier al op mn donder als ik alleen maar naar dat ding kijk ;)

Flower: * komt wel goed sgatjuh*

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hier weer een bagger nacht... 1 troost: er kunnen nog slechts 14 volgen met de baby in de buik :cool:.
    Vanmiddag weer naar de VK, ben benieuwd hoe snel ik dit keer weer buiten sta. Al wil ik dit keer wel even vragen wat precies het beleid is bij overtijd gaan. Daar heb ik tot nog toe niet over na willen denken, maar nu kom ik er denk ik niet meer onderuit....

Flowertje: Snap dat je gespannen bent! Je kunt nu in uurtjes af gaan tellen! Stiekem ben ik wel een beetje jaloers, niet op de KS maar puur op het feit dat jij weet wanneer je je kleine in je armen hebt!

Hopmarjanneke: Ben benieuwd naar jou controle. De laaste keer was de urine nog niet goed toch?

Meedje: Nog kunnen slapen?

Meimamma: Rustig aan, maar dat heb ik in het andere topic ook al gezegd, haha.

Deel Deze Pagina