Ik moest altijd erna kolven, anders heb je kans dat er voor Mira te weinig in zit en ze honger blijft houden.
Hiiii allemaal. Hoe is het hier ik lees positieve berichten van goed slapen. Nou, ik heb niet zo goed geslapen. Samuel was 3 uur !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wakker vannacht. Pfff maar nu slaat hij weer. HIj zal zo wel komen voor zijn eten. KOLVEN: Ik heb een hand en een electrische kolf. Ik ga het met die handkolf proberen. Ik hoop niet dat ik te veel doe want zoals ( hopmarjanneke zei ) kan je lichaam dan denken dat er meer melk moet worden aangemaakt. Maarja ik vraag me af hoeveel ik moet kolven voor een hele dag.. Of voor 1 voeding. Hoe bouw je zoiets op/? TROETEL: Spannend nieuws hoor. Hopelijk beval je snel ...
Goede vraag bloem. En inderdaad erna ga ik proberen. Ik had die tijd van mijn stuwing geprobeerd te kolven gewoon om mijn borst te ontlasten. Zegt mijn man ; doe eens een koe na.. Nou, die kon ik wel even schieten toen. Nu kan ik erom lachen.
Ik dacht er gewoon aan om tot volgende week elke dag wat te kolven zodat er voor die dag genoeg in de vriezer is.. Ik weet ook echt niet wat genoeg is voor een dag en hoe je zoiets opbouwt Haha zo frustrerend!
kolven; geen idee hoe het moet, kun je geen vraag stellen hier aan de lactatiedeskundige? paranormaal; heb er niks mee en vind het allemaal eng dus ik praat er ook liever niet over. sq; balen dat er ook nog niks aan de 'gang' is. @troetel; je was mn buddy, hoop dat het doorzet en dat je nu aan het puffen bent! @snotjes; ik probeer die er met mn vinger uit te pulken of anders met het uiteinde van een lucifer (als ze slaapt) heel voorzichtig en meestal krijg ik ze er wel uit. gister ben ik naar een vriendin geweest en dat was 1uur rijden. de heenweg ging wel maar terug heb ik een aantal keer langs de A2 stilgestaan op een parking omdat dewi helemaal overstuur was, huilen, snikken etc.. moest haar echt uit de maxicosi pakken om te troosten. nu gaan we zondag naar mijn moeder en dat is 45min. rijden, hoop dat ze het dan beter doet. dit heeft ze nml nog nooit zo gedaan in de auto. misschien paniek dat ze mij niet zag toen ze wakker werd en begon te huilen? vond het zo zielig voor dr. en dan duurt het natuurlijk weer lang voordat je een benzinepomp tegenkomt en zij maar huilen. arme uk. spugen; dewi begint hier steeds meer te spugen, eerst alleen een beetje na de voeding en nu komt het soms met golven eruit of een beetje na een uur en dan na 2 uur nog wat met stukjes en na 3 uur nog wat.. wat zou dat kunnen zijn?
Even mijn kind showen hoor! @ Bloem. inderdada frustrerend. Maarja, alles is nog zoeken enzo. Geef het nog een maandje en je bent ineens voedingsdeskundige! Wat een weer trouwens zeg. Blegh. Het waait volgens mij superhard. Zo komt mijn din en dit is de eerste keer sinds een week dat Samuel en ik thuis blijven.
bloemm; dewi krijgt per dag 6 voedingen van 100 ml. vanaf 3.5kg mag ze 5 voedingen van 135 dus ergens tussen de 600ml en 675ml zal toch wel genoeg zijn? zit mira ook nog in maatje 50?
He wat naar. Maar het is ook best lang rijden voor zo'n klein kindje. Die kleine van mij was ook overstuur nadat we 2 uur ( 1 uur heen , 1 uur terug ) hadden gereden, maar hij was pas savonds voor het slapen gaan heeeeel verdrietig. Dat spugen weet ik niet. Kan ik je niet mee helpen. En dat neuspompje vind ik persoonlijk niet heel goed werken maar hij heeft eigenlijk ook nauwelijks snot gehad.
@Palmaaa; Wat een poppetje toch! @Dewi; Ja ze zit precies in maat 50 nu.. Ze heeft nu net haar voeding gehad dus ik ga straks proberen te kolven.
Flower; Aiden is ook echt lieffffff! @Dewi; Hier was Mira ook even helemaal overstuur gisteren in de winkel. Hahaha! Moest haar ook echt uit de wagen pakken. Arme kindjes! Ik ga ook showen zo!
Wat een poppie bloem en wat heeft ze al spekjes zeg Heerlijk. Samuelletje wordt ook steeds dikker. I love it. Hij ligt trouwens ook altijd op het voedingskussen vindt hij zo lekker. Grappig om te zien dat Mira dat ook doet. FLower; wat knap dat Aiden al kan lachen hier alleen in zijn slaap tijdens het dromen
Wow wat een schatjes zijn het toch allemaal! Hier lacht Gabriƫl ook alleen met ongecontroleerde bewegingen. Scheel kijken kan hij ook goed ja
Oke nog even over het kolven ( bloos ) Dussseee ik ga zo voeden en daarna met de handpomp de rest afkolven. Moet ik het dan open laten en laten afkoelen voor het in de vriezer gaat? of moet ik het gelijk in de vriezer doen? Thanks