♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 08 Mei Mutsevluts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 09 mei Lilo88 1e kindje kraamhotel meisje bv 20 mei Miek74 2e kindje ziekenhuis jongen bv 23 mei Meimamma 1e kindje ziekenhuis verrassing bv ♥Buddylijst♥ Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei Meimamma 23 mei / Binna Lilo88 09 mei / Binna ♥Afsprakenlijst♥ 09-02 flowertje controle gyn 15-02 Lilo88 controle VK 22-02 mutsevluts controle vk 22-02 Lilo88 Pretecho 3d/4d 24-02 flowetje 4D echo 02-03 flowertje controle gyn 23-03 Meimamma controle gyn 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn
@ Flowertje: Die van mijn is ook echt een druktemaker. Tijdens de echo zat ze allemaal tegen dat ding aan te schoppen. Maar hoop dus dat ze over 2 weken ook wat meer omhoog gekropen is. Wanneer moet het kindje trouwens de vaste ligging hebben aangenomen??
Pffff weet ik noet meer lag ze al met haar hoofd naar benee meestal moeten ze rond dw 30 weken naar benee liggen hahahaahaha
jammer dat de foto's ook niet duidelijk zijn... maarja je hebt wel een aandenken!!! haha geweldig is dat schoppen tegen dat apparaat... ik kreeg met de 20-weken echo een inwendige echo ivm een test die ze doen (opmeten baarmoedermond ivm vroeggeboorte)... haha je zag die kleine met zn hand door beeld heen gaan (en ik voelde het) dat ie dat ding niet bij m in de buurt wilde "wegwezen is mijn plekje" haha geen idee wanneer een kindje vast moet liggen.. ik dacht vanaf 34 of 36 weken toch? maar geeeeen idee hoor!!! nee flower hier geen pretecho... wij hebben gekozen voor de vroege geslachtsbepaling met 17 weken...
@ muts .. jaa ben ik weer in de minderheid haha vond het wel grappig dat de baby er tegen aan schopte .. alleen dat echo vrouwke was beetje chago omdat ik dus geplast had van te voren.
ja dan had ze bij het maken van de afspraak moeten aangeven dat je niet moest plassen voor de tijd!!!! ik had met de 20-weken echo geplast en daarna een glas water gedronken voordat we weggingen... was toch niet genoeg maarja als ik om half 9 al de afspraak heb kan ik niet mn nacht-urine ophouden!!!
nej inderdaad! Ag vond het ook een stom mens niets wat ik zei was goed! Maarja pech voor hun kan ik weer gratis terug komen Ga effe tukkie doen op de bank tot later xx
tot vanavond!! flower ik denk dat lilo en ik de beeb laag hebben zitten... waardoor we moeilijker te echo-en zijn..... zo en nu gaan we de auto's wassen owja check me www op hyves
Hier ligt de baby ook erg laag maar soms wip ik hem omhoog gewoon even naar boven leiden hahahahahaahha
Whaaaa ik heb zo'n hoofdpijn vandaag. Ik ga maar even liggen en uitrusten! Gelukkig is het huis schoon
Maak.een foto als hij af is oke hihihi eerst laag zit erop maar me zus haar man schildert hem bij hem thuis ik moet trouwens zilvere letters hebben voor op het bedje wil ik romy zetten waar koop je die??
Ben benieuwd Flower! Mn vader is net gekomen dus ik ben er niet zoveel meer vandaag. Een fijne avond allemaal! x