mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb weer even buikfototjes geplaatst :D

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    mooie fotos bloempje ik gaateven tukken

kleine man drukt zo overal auw auw

weet niet wat hij aan het doen is maar is niet echt grappig hahahahahhahhah

deze dame gaat even tukken ...

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Slaap lekker Flowertje!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    wow ik heb nog ...(vul zelf in:p) dagen te gaan oepsieeeee

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dat is zo voorbij! Zelfs ik krijg de zenuwen door jou. Hahaha!
    Het aftellen is nu echt voor je begonnen FlowerPower!!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    hahahaahah erg he :p:p tel maar gezellig met mij mee:p kan de steun wel gebruiken ben zoooo panische voor die ruggenrpik maar gaat goed komen weet het zeker heb jullie toch :p

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij helpen je er wel doorheen! We kunnen het met zn alle! Laat de kindjes maar komen (Oke, niet nu natuurlijk.. Ze moeten nog even blijven zitten :p)

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Muts fijn dat je er weer bent en dat alles vooralsnog goed lijkt met jouw en de kleine. Houden zo!!!

Goedemiddag dames,

Sorry ik doe even ego vandaag, want heb van 10.00 tot 13.00 3 uurtjes therapeutisch gewerkt en de puf is er nu wel even uit. Ik moet wel zeggen dat het heel fijn was om mijn collega's weer te zien en ze zijn allemaal zo meelevend en zeggen ook als het niet gaat dan gaat het niet. Dit is wel fijn om te horen van ze. Ik vind het wel fijn dat ik tot mijn verlof zolang het goed gaat natuurlijk op deze manier nog even onder de mensen ben. Ik heb namelijk wel hele fijne collega's en ga ze ook echt wel missen in mijn verlofperiode!

Nou ben ik ook weer even op de hoogte wat er zoal gaande is en heb vandaag wel een vreselijk bericht over een collega van mij gehoord. Ik zal het even aan jullie uitleggen. Van al mijn collega's (allemaal vrouwen) zijn er 2 dames die al jaren bezig zijn om kinderen te krijgen. Dit met de nodige hormoonbehandelingen en ICSI pogingen. Zonder resultaat tot nog toe. Nou vertelde ik laatst al eens dat 1 van die collega's spontaan zwanger is geworden. Inmiddels heeft ze al 2 echo's gehad en is ze bijna 9 weken zwanger. Hartje klopt mooi en het ziet er allemaal goed uit. Na zoveel jaren hadden ze het op gegeven en vervolgens zijn ze spontaan zwanger! Wat een wonder. Die andere collega zou in april/mei weer met hormoonbehandelingen beginnen. Nou hoor ik vandaag dat zij na al die jaren bezig te zijn met hormoonbehandelingen ook spontaan zwanger was. Ik zeg was, want tijdens een echo blijkt dat het een leeg vruchtzakje is. Vorige week heeft ze een curretage gehad!!! Wat is de wereld dan hard zeg. Beide al jaren bezig, beide rond dezelfde tijd ''spontaan'' zwanger en bij de 1 is alles goed en bij de ander wordt het wonder wreed af gepakt. Dit maakt voor die andere collega de drempel nog hoger om haar blijde nieuws te vertellen natuurlijk. Daar wacht ze dus ook nog even mee tot ze ongeveer 13 weken is, maar dit is wel heel confronterend voor die andere collega. Ik besef me op zulke momenten nog eens even extra hoe gezegend wij zijn met dit wondertje in onze buik. Ik ben er even helemaal af door dit verhaal. Ik vind het zo vreselijk voor hun en gun hun zo ontzettend graag ook zo'n hummeltje in de buik. Ik moest dit gewoon even met jullie delen! Echt de tranen stonden in mijn ogen toen ik dit hoorde en toen ik klaar was met werken begon mijn collega die dus nu 9 weken zwanger is en die straalt van top tot teen natuurlijk. En ik ben zo blij voor hun dat het bij hun wel goed gaat.

Liefs

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Jeetje wat naar Sunny.. Begrijp dat je er even van slag door bent! Ik besef ook elke dag weer hoe gezegend wij zijn. Het lukt bij zoveel stellen gewoon niet.. Elke dag weer wordt ik wakker en ben ik zo blij met een nieuwe dag met ons meisje gezond in mijn buik. Ik gun het iedereen..

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden, ik heb hele vreemde steken daar onderin.. Maar dan echt erin!
    Wat kan dit zijn....

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Duwen tegen je onderkantje meid kleine gaaat en kan gaan indalen heb ik ook als je het niet vertrouwd bel je de vk maar denk dat het niks raars is zolang je geen buikpijn heb if bloedverlies

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee heb geen buikpijn en gelukkig ook geen bloedverlies. Het is nu wel minder, dus wacht het even af. Ik voel haar ook goed dus zal wel gewoon de baby zijn die drukt ofzo :D.

13. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    bloem dat is de kleine! mn vk vroeg of ik last had van messteken: ja! nou dat is dus de kleine.....

oeoeoeoeoeh flower ik tel .. dagen met je af!! spannend hoor!!

he getver sunny wat een narigheid voor je collega... en wat geweldig voor je andere collega!!

ego: vanmiddag heerlijk met de buurvrouw en buurman voor de deur in het zonnetje gezeten met koppie thee erbij :D:D heerlijk!!!
    de geboortekaartjes besteld bij de drukker.. meteen zoveel mogelijk gegevens ingevuld zodat we vrijdag een proefdruk en enveloppen op kunnen halen.. normaal besteld hij alleen op dinsdag de kaarten maar omdat hij zag dat we mei niet gingen halen doet ie het nu al zodat hij iig de kaarten klaar heeft liggen en meteen kan drukken!!
    daarna ff kwantum, leen bakker en jysk gedaan voor mandjes en iets leuks aan de muur en gordijnen maar helaas alleen mandjes gevonden....

enne.... DE NAAM IS BEKEND!!! we twijfelen alleen ff over de schrijfwijze (2 keuzes).. maar dat gaat ook wel goedkomen!!

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Muts; Haha fijn dat jullie uit zijn over de naam! :D

Oh ik heb zo'n trek in bonbons (het liefst witte) maar dat heb ik natuurlijk niet in huis. Potverdepotver :D

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb zo groot pak bonbons bij de action gehaalt toen hahaahahahhaha die is nog dixht

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bedankt voor de mededeling Flower. Nu ben ik ontzettend jaloers op je :p

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahaahahahahahahaahhahah ik heb een ideetje hahahahahaahha ga ik lekker niet vertellen

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ga je bonbons maar lekker opeten jij.
    Het is niet eerlijk je hebt EN bonbons EN je weet wanneer je kindje komt :p

*Gooit een kussen naar Flower*

:p

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahahaha verschil moet er wezen he hahahahaa

hier trouwens no steeds geen brief van ugentie is alweer 4 weken..
    Nemen de tijd zeg. .

Vandaag stonden we op nummer 19 pfff komt niet echt schot in

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik hoop dat je snel iets hoort FlowerPower.. Mn duimpjes duimen altijd voor je!

Deel Deze Pagina