Ha indiaantjes waar hebben jullie de lakentjes gekocht voor ledikantje?? Ik ben op zoek naar een leuk niet te duur lakentje maar die krengen komen al gauw op 20 euro uit met print ...
Zoooo.... heb gisteren of eergisteren dus een complete rel gemist Heb dus net twee topics doorgespit... Waren gisteren zo ongeveer de gehele dag "en route". Eerst onze ID-kaarten afhalen in Enschede, daarna door naar Zuid-Limburg omdat stiefje jarig was. Dus vooral veeeeeeel Autobahn gezien gisteren Vandaag vooral rustig aan gedaan want was doodop. Ben dus niet echt "bij" nu qua topic etc....
Ow wat erg schaaam me dood me darmen werken heel erg dus ik naar de wc maar het kwam er niet uit zonder geluid owwwwwwwwww kan mezelf wel opvegen schaaaaaammmmm maar kan er niks aan doen hahaahhaahahahaha wat erg
Schaam me dood hahahha Hahahahah lijkt me wel moeilijk tussen twee topics hoef ik noet te doen hahaahhhhhauuah want kom daar niet meer
g'avond dames! net terug van de verjaardag van zussie... was erg gezellig!!! hmmm beetje vervelend flower! maarja kun jij ook nix aan doen!! was het verder wel lekker en gezellig?? hihi marjan welke rel achja hier is het rustig en gezellig.... makkelijk bij te houden als je een dagje niet kunt ik dacht dat het niet doorging bij stiefje... kon het nu wel dan??? lilo ik zal je mijn bevallingsverhaal besparen... wordt je niet vrolijker van!!! verder alles goed met je blaas??? moet afsluiten.. manlief heeft ruzie met zijn laptop.. geen internetverbinding...
@ muts; heb je geen fijne bevalling gehad meid? Hopelijk is deze bevalling een eitje voo je!! @ flower; was wel benieuwd hoe jou bevalling is verlopen. Was het een snelle bevalling of juist zwaar Nou ik ga maar slapen. Vriendlief is weer eens de hort op en ik heb het laat genoeg gemaakt vind ik. Slaap lekker lieverds xxx
Lilo ik heb een keizersnede gehad kan namelijk niet normaal bevallen door een ongeluk. .. Dus aan mij heb je niks hahaha
Pfff hier al vanaf 5 uur aan de gang romy wakker en kotsen dus die douchen bed verschonen. .. We zouden vandaag naar de dierntuin gaan en na de eerste keer spugen dacht ik gaat wel maar ze spuuht net weer dus blijve we thuis balen... Maarja je kots niet niks vooor niks 2 keer balen debk verkeerd gegeten ofzo... Ze heeft wel hapje brood op en drinkt nu een hele fles leeg
agossie arme meid!!! geef haar maar een dikke knuffel!!! thanks flower! moet zeggen dat ik het erg leuk vind dat jij altijd de enige bent geweest die op mijn nieuwe week reageerde.... in het andere topic is er de laatste 3 weken niemand geweest!!! nah lilo laat ik het zo zeggen: hell van een bevalling maar weet sommige dingen niet meer... die heb ik een week of 3 geleden pas gelezen in het verslag! wat ik nog wel weet: veel en lang weeen, veel heel veel pijn, inknippen en vacuumpomp..... dat het navelstrengetje om zn keel zat (meerdere keren) wist ik niet (hadden ze mij ook niet verteld)... en dat ik meer als een liter bloed ben verloren wist ik ook niet... moet nu ook verplicht in het ziekenhuis bevallen... hier weer een monster aanwezig.... komt om 8 uur bij me "mamma mag ik bij jou liggen" (3 keer achter elkaar dus je kunt geen antwoord geven) om 9 uur "mamma ik heb zooooo'n verschrikkelijke honger" dus ik eruit met hem.. 2 hapjes "ik hoef niet meer" en gaat lopen kloten aan de tafel :x:x:x