@Muts; Gefeliciteerd met je 27 weken! @Flower; Ah is Romy ziek Arm kind.. Zorg maar goed voor dr en jij ook goed blijven uitrusten he!! Een fijne dag vandaag meiden.
@ muts: gefeliciteerd met je 27 weken!! Dat is inderdaad een helbevaling!! Hopelijk gaat het nu goed!! @ flower: misschien iets verkeerd gegeten bij de wok?? Iig beterschap voor jou en je kleine meid!!! Hier lekker uitslapen, direct ontbijten en dan effe de hond uitlaten in het bos. En vanmiddag met de dekentjes beneden film kijken heerlijk z'n zondag Xxx
Nou ik ben ook aan de race en kots niet te geloven en romy weer lopen spugen maar komt alleen gal uit want ze heeft nog niks gegeten drinkt gelukkig wel nog wat
Ja stiefje meende dat we vandaag zouden komen, samen met haar moeder, vriend van moeder en dr zusje (van weer een andere man...) Ten eerste had ik daar niet heel erg veel trek in, niet dat we geen goed contact hebben hoor. Ik bedoel we zijn tegenwoordig zelfs in overleg over het kado/geldbedrag wat ze gaat krijgen ivm hun trouwen Daarvoor was het contact ook wel vrij aardig hoor, kwamen daar ook wel verjaardag van stiefje vieren enzo. En ten tweede we hadden het zo gepland dat we op de heenreis even een tussenstop in Enschede wilden maken ivm die ID-kaarten. Dat scheelde ons toch weer een ritje van twee keer anderhalf uur. Naja... t was ook wel redelijk gezellig, al was stiefje wat gespannen... achteraf duidelijk geworden waarom... Ze hebben schuldhulpverlening gekregen en dat wilde ze uiteraard eigenlijk niet "weten" tegenover ons. Vriend is behoorlijk pissed op haar geweest onderweg, hij moest haar naar die afspraak brengen (die was nl om half 4 smiddags en daar kon ze niet onderuit) Maar ook haar aanstaande heeft het eerlijk tegen mij gezegd. Dus ze liegen er verder ook niet om ofzo, maar je moet ze dus eerst wel face-to-face treffen om het verhaal er uit te krijgen. Ze heeft altijd gezegd dat het bedrag veel lager was en dat ze bijna uit de schulden waren. Hun relatie is nl anderhalf jaar geleden even verbroken geweest (een dikke week ) oa vanwege het gedrag van haar vriend in de omgang met geld enzo. Maar ja ze zijn gewoon niet handig bezig (geweest) Dus ja.... we zullen dan maar geld geven voor de trouwjurk is besloten, omdat zijn ouders dus zijn pak en het etentje betalen. Dus wij betalen samen met haar moeder en vriend de trouwjurk.
Ikea heeft ook leuke lakentjes, niet te duur enzo. En je kunt er ook errug leuke stof kopen met print.... dus wanneer je een beetje handig bent met de naaimachine, dan kun je daar ook nog wat leuks van fabrieken. Ik vind bijvoorbeeld Pipstudio errug mooi..... maar ze zijn zooooooo duur Misschien maar als verjaardagscadeautje vragen ofzo.
Balen zeg meid, maar jij klaagde ook al over je darmen... dus misschien toch een virusje of idd iets verkeerds gegeten bij de Wok? Maar wel jammer van jullie dagje uit. OH en nog maar anderhalve week tot aan je hoorzitting meid!!! Ik zal voor je duimen.
Muts: gefeliciteerd met je volle 27 week!!!! En idd balen van je kleine monster! Die van mij heb ik rond half 12 in dr bedje geslingerd... Koekie-koekie-koekie.... ja koekie voor je broekie, je hebt net een banaan en een beker roosvicee op! En moet je menen dat ze gaat slapen!!! Heeft wel drie kwartier geduurd. Ook gisteravond is ze nog wel een uur wakker geweest! Volgens vriendlief heeft ze gister gewoon een te lange middagslaap gehad (drie uurtjes) Hij maakt haar smiddags meestal na twee uurtjes wakker. Dan slaapt ze savonds eigenlijk vrij snel. Maar ja dat zou betekenen dat ik haar er zometeen al weer uit moet vissen... en daar heeft mama nou niet echt trek in
Hé Lilo heb je voor de verandering eens een goede nacht gehad meid? Lijkt me niks hoor, die klachten die jij hebt!
Kan een voedsel vergifteging kwaad voor zwangere heb gisteren ook zalm gegeten maar gebakken me maag doet zo een pijn pffff
Nee vooral jij als zwangere hebt er het meeste last van omdat je maag en darmen zo overstuur zijn. Dus je kindje heeft er niet direct last van gelukkig. beterschap meid!
Gewoon de dingen puntsgewijs opschrijven die je wilt aankaarten. Dan heb je nl wat meer houvast en kun je afvinken wat er is besproken. Doe ik ook vaak bij dat soort zaken. En door de zenuwen vergeet je toch gemakkelijk bepaalde belangrijke zaken. En het heeft ons bij de laatste hoorzitting (UWV-herziening WAO) toch behoorlijk wat opgeleverd om er eens goed voor te gaan zitten. Vriendlief is nu 65-80% afgekeurd (na bezwaarschrift en hoorzitting) en bij de oorspronkelijke herkeuring was het maar 35-45% ondanks nog altijd behoorlijke lichamelijke klachten. Nav de hoorzitting is er dus veel meer meegewogen in de beoordeling.... met dus als resultaat een hogere uitkering.
hihi marjan wat denk je ik ga ff spammen thanks!!! nog 13 weken te gaan... zullen wel heel veel sneller gaan dan de 1e 13 weken... pff wat een verhaal van stiefje zeg... maar ik denk dat ze het niet wilde zeggen omdat ze zich schaamt?? wel fijn dat ze het nu verteld hebben.... wanneer gaan ze trouwen dan??? hahaha koekkie voor je broekkie... das een goeie!!! hmmm hier helemaal geen middagtukjes meer flower meis doe je wel rustig aan? zeg maar tegen R. dat ik heb gezegd dat ie je moet vertroetelen (sorry voor dat woord!!!).... eeeehmmm verwennen
Hier zijn jullie dus! De laatste week ben ik extreem moe, ik kan me werk nog redelijk naar behoren doen, maar de rest komt echt op de achtergrond. Dus ook zwangerschapspagina. Daardoor was ik jullie ineens kwijt! Gelukkig dat ik per toeval op dit topic stuit. Ik ga hier niet met jullie meelezen. Kan onze oude pagina niet eens fatsoenlijk bijhouden. Vind het wel heel jammer dat jullie nu hier zijn. Vond het erg gezellig zo met z'n allen, maar ik begrijp dat de frustraties opliepen. Daarom een zwaai vanaf hier en een hele fijne zwangerschap allemaal!
hoi guusje! *zwaait terug!!!* hier is het een stuk rustiger dus ook makkelijker bij te houden voor jou
Hahaha ja, ik dacht voor de verandering... ik had al een behoorlijke lap tekst ivm dat verhaal over stiefje, dus dan maar even zo hè. Schaamte en angst voor "preken". Ze sms-te dus vrijdagmiddag al direct naar E. "en je vertelt niets tegen mama hoor, 1 preek is me wel genoeg!" Ze trouwen 18 april, beetje kl*te datum voor mij uiteraard, is tien dagen voor mn uitgerekende datum. Eigenlijk snappen we ook niet dat ze het juist nu doorzetten , maar ja..... aangezien zijn ouders veel betalen en wij dus nu hebben besloten om dan maar vanuit haar kant de trouwjurk te betalen (moeder/vriend en wij). 8) Ze vroeg ook al om geld voor haar verjaardag, anders dan werd het allemaal wel "krap". Ja achteraf snappen we dat krapzitten ook wel . Dus idd ook maar verjaardagsgeld gesponsord.
Oh en ik had vriendlief niet goed begrepen mbt middagslaapje. Hij is net thuis dus kwam het ter sprake. Hij haalt haar smiddags nooit later dan kwart over 3 uit bed... anders is de tijd tussen middag en nacht te kort... Dus niet zo zeer de "lengte" van het slapen als wel de duur tussen de slaapjes.....
ja idd marjan ik heb het stukje nog ff terug gelezen en idd beetje vreemd dat ze het allemaal door laten gaan maarja ze zullen natuurlijk wel een contract hebben getekend met: restaurant, band, feestzaal en noem maar op.. als je dat nu gaat afzeggen kost je ook geld.. (oke minder maar toch zonde!)