mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi ja idd als je haar tot 4 uur laat liggen dan wil ze om 7 uur half 8 echt niet naar bed!!

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zwaai zwaa ik lig weer in bed net weer gekotst hahahahahahhaahahah...
    Is niet om te lachen eigenlijk..
    Natuurlijk is het daar rustig wij zijn er niet hahahahahaha ik orate best veel daar omdat ik internet op me mobiel heb dus vaak er was...

Maar vind het hier gezelliger gne gne

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou dat valt wel mee hoor. Het wordt gewoon "en petit comité", met ongeveer 25 gasten. Gewoon in buffetvorm dus.
    Ik weet ook niet wanneer ze schuldhulpverlening hebben aangevraagd, maar ze hebben pas eind december, begin januari echt de plannen gemaakt volgens mij. Ja ze hadden het wel vaker over trouwen enzo gehad, maar niks concreets.
    En net wat ik zei... eigenlijk alles wordt inmiddels al zo'n beetje voor ze betaald :) Als je het niet kunt betalen dan trouw je toch niet? IN ieder geval niet met jurk, pak, etentje etc. Dan doe je het gewoon in je zondagse kloffie op het stadhuis toch?
    maar ja, dat is mijn simpele-ziel-gedachtengang :D

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.552
    527
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja idd. Nou gaat ze meestal pas tussen half 8 en 8 uur hoor. Misschien wel wat laat, maar we eten ook pas rond 7 uur meestal ;)
    Ben vaak pas tegen half 7 thuis, en dan begint vriendlief meestal pas aan het warm eten.

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi ik rekende ff de tijd van mn zoontje.. tussen 7 en half 8....

nee idd als je er geen geld voor hebt dan doe je het niet... of gratis in een leuk goedkoop jurkje!!! wij zijn op maandagochtend getrouwd en koste nix.. de jurk kreeg ik van mn s-moeder omdat ik niemand had die het voor mij betaalde (lees: haar zussen mochten voor hun dochters in dezelfde periode de jurk kopen en ik ben de laatste voor wie ze dat zou kunnen doen)
    wij waren voor de hele dag rond de 1500 euro kwijt... maar hadden dan wel alles zo goedkoop mogelijk of via vrienden dus korting!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Meiden wat kan ik romy geven. Ze spuugt nog steeds drinkt wel maar niet veel eet nika.....

7. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    @ Hopmarjanneke: bedankt voor de lakentips ;), vannacht gelukkig weer beter geslapen! Was ik zo aan toe na zulke slechte nachten deze week.

@ Muts: Nog maar 13 weekjes jij, ik ben morgen 27 weken! Het zal inderdaad nu veel sneller gaan dan de eerste 13 weken :)
    Whahhah toepasselijke woordkeuze voor flower :p

@ Flower: hopelijk zijn jij en je meissie snel weer beter hoor!! knuff

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Het gaat zo snel dames. ...
    Nog even en we worden mama. ..

Hihihihi..

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ik kreeg van de HAP toen de tip ORS te geven... das een poeder wat je door het water moet mengen.. zitten vitamines en mineralen in wat heel snel door het lichaam wordt opgenomen waardoor ze deze toch binnen krijgt!
    dit mag je trouwens zelf ook gebruiken mocht het nodig zijn!

wij hebben M. toen beschuit met jam gegeven, lu craqottes met jam...
    geroosterd brood niet want dat is te zwaar!!!

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Alweer :D

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whaha ja ik kon het niet laten.. maar gelukkig snapt me indianen-zusje me :D

fijn dat je weer beter hebt geslapen vannacht!

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Maak me echt beetje zorgen om me meissie ze heeft buikpijn en net weee 2 keer gespuugd zelf heb ik heel erg maagpijn. ..
    Baal hier zo van sorry voor het gezeik hoor

13. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36

Haha, dat is grappig! Vandaag is hier meer gepost dan in het oude topic.:D Ik lees af en toe wel een beetje hier en daar mee. Ik blijf jullie gewoon lekker volgen!:p

Ik las iets van ORS; dat is echt super! Ik val in warme landen vaak flauw en afgelopen jaar (vakantie Thailand) heb ik dit 3 weken lang ingenomen en ben nooit van mijn stokje gegaan. Echt super spul!

Sterkte en een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    sorry lief maar dat is de griep die heerst!!!
    laat R. ORS bij de apotheek halen en geef haar dat.. paracetamolletje en lekker onder de wol!!!

15. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi guusje dat komt omdat flower en ik kwebbel-indianen zijn :)

16. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Is het buiten bij jullie ook zo eng donker ineens?
    De lucht is rood achtig en het waait enorm, scary gewoon... Helemaal aangezien man en twee kinderen op de weg zitten ;)

Verder een trage dag hier... pfff

Flower, jakkes spugen enzo :(
    Maakt voor de baby niet uit hoor, alleen voor jezelf en je dochter, beterschap!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Lieve meiden ik denk wel aan jullie hoor maar ven zo beroerd kots om het kwartier en er komt niet eens iets uit want er zit niks in me maag slokje drinken gaat er zelfs uit
    romy heeft nu koorts en is uit het niets in slaap gevallen

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meis laat R. echt ORS halen!! zitten toch vitamines in die opgenomen worden voordat je alles we weer uitkotst!!

oeh rianne heel toevallig zei mijn monster net "kijk dan mamma de lucht wordt paars"... en idd die werd paars!!!
    tis nu in 10 min. tijd stikdonker geworden....

waar zijn man en kids heen dan?

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb ors in huis ga het er zo geven maar ze wil niks drinken dus hoe ga ik het er in krijgen

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hai hai indiaantjes!

Poeh wat een leesvoer weer!

Mutsy gefeliciteerd met je 27 weken!
    Time flies!!!!!

Flower beterschap voor jou en je dochter. Hopelijk gaat het morgen al stukken beter als vandaag!

Marjan wat een verhaal van stiefje.
    Maarja als je geen geld hebt trouw je toch niet, ja of idd maandagmorgen.
    Nou moet een ander alles betalen terwijl zij willen trouwen.

Hier weinig intressants te melden.
    Vandaag bij mn oma op visite geweest. Net lekekr pizza gegeten.

Gister bij Prenatal geweest. In eerste instantie om een pakje te ruilen van maat 56 naar 50 maar mn vriend vond het pakje te leuk voor als het in mt 56 kan. Dus we hebben bij hema 2 leuke pakjes gekocht Super lief!!
    En bij prenatal een wieghoeslaken voor de kinderwagen en een hoes voor de maxi cosi. Ook weer lekker in kleur!!!!
    En uiteindelijk onverwacht gegeten bij mn schoonzus.

Morgen alweer 25 weken:D

Deel Deze Pagina