Hallo allemaal! Hier weer lekker kalm opstarten vandaag. Net al een huishoudelijke taak van vandaag gedaan die op mn taken lijstje staat Terwijl ik mezelf plechtig had beloofd niets te doen VOOR ik moet werken *zucht* Maar ja nu nog ffies een uurtje kalm aan en dan weer 3 uurtjes werken. Wel een aktief adresje, dus ik ga maar eens proberen om daar kalmer aan te doen. Goede test voor mij Jullie verder nog pplannen voor vandaag?? x
Goedemorgen meiden! Ik ga lekker ontbijten met manlief en dan naar buiten, het is zo mooi weer! Denk even de stad in, maar we zien wel waar we belanden. Zolang we maar niet thuis zijn Hahaha! Een fijne dag allemaal.
Haii meiden daar ben ik weer! net terug van de bedrijfsart, we hebben het een en ander besproken en de bedrijfsarts heeft aangegeven dat het voor mij geen nut heeft om nog 6 weken lang die 6 uurtjes te werken, aangezien mn klachten niet verminderen. Dus vanaf vandaag in de ziektewet tot aan mn verlof. Ik vind het erg fijn dat ik nu tot 1 augustus niet meer hoef te werken. Zo kan ik tot rust komen. Wel raar heb namelijk nog geen afscheid genomen van mn collega's dus dat ga ik volgende week doen.
Goeiemiddag mama's Hier de dag ook rustig begonnen, vriendlief was om half 6 de deur alweer uit, en ik heb heerlijk geslapen tot 9 uur, en nog even relax gelegen tot half 10. Even lekker ontbeten met 2 stukken fruit, 2 boterhammen en een mok thee, en toen even een stofdoek door de kamer gehaald. Vriendlief was om 11 uur ook weer thuis, aangezien er iemand van de kraamzorg kom, voor intake gesprek, en daar wil hij natuurlijk even bij zijn. Net even lekker gedoucht, en nu is het wachten op de kraamzorg, die ieder moment kan aanbellen Kom vanmiddag vast wel weer even buurten, fijne dag!
Ugh... Nou de eerste afspraak staat... 21-02 om 17 uur moet ik voor de zoveelste uitgebreide echo naar het ziekenhuis. Heb vanochtend nog even nagevraagd. Maar deze echo is gewoon uitgebreider dan de echo's bij de FA en er wordt even beter naar bepaalde zaken gekeken ivm die verhoogde suiker. Gewoon uit voorzorg eigenlijk. Die "diabetikologen" is in het hetzelfde ziekenhuis, maar die kon ik vanochtend niet te pakken krijgen, dus straks nogmaals proberen. Mijlpalen: ik zit nu meer af te tellen naar einde werk , dan dat ik denk oh ja, volgende week alweer 30 weken. Niet omdat ik mn werk niet leuk vind hoor, ik ga altijd met plezier, maar ik merk dat ik gewoon moe ben en dan is het wel lekker wanneer je gewoon thuis bent en gewoon kunt gaan rusten enzo. NU ook weer, zit zowet te slapen achter de pjoeter en dat terwijl ik vannacht dus gewoon meer dan 9 uur heb geslapen.
goeeeeiemiddag! uch ik meld mij ook even!! lilo wel fijn dat de bedrijfsarts zo mee denkt... doe het lekker rustig aan en geniet ervan!!! gravid mag ik vragen wat voor werk je vriend doet omdat ie ook al zo vroeg weg gaat?? mijn man uitvoerder voor een wegenbouwbedrijf en zit door het hele land.. moet nu ook om half 6 weg... hoe was het intakegesprek? marjan wat prettig dat je een uitgebreide echo krijgt! ff koekeloeren naar je kleintje hoe is het met hondje??? kun je trouwens op het werk niet overleggen om minder te gaan werken?? flower heeft ze al gebeld? en hoe is het vandaag met jullie?? en bloem wat hebben jullie allemaal gedaan?? meimamma hoe ging het werken?? wel rustig aan gedaan of niet?? hier: drukjes geweest in huis (tis hier weer spik en spannetjes), allerlei papieren ingevuld voor zoonlief.. net kraampakket gekregen.. hihi denk dat manlief zich straks rot schrikt van de maandverband zat als kadootje een knuffeltje in (nummer 5 al), een luxe opbergbox en een slaapzak zo nu ff verder met de was....
Mutsevluts, dan heb jij zeker kraampakket van Menzis? lichte opbergbox met an binnekant apekoppies, en die knuffel is ook apekoppie, en op die slaapzak ook apekoppie ??? (kheb het namelijk ook ) Mijn vriend werkt bij Nefit, CV-ketel bouwer. Draait de ene week (zoals deze week dus) ochtenddienst, istie om half 6 de deur uit, en 15.00 uur thuis, en de andere week draait hij avonddienst, istie om 13.30 de deur uit, en om 23.30 weer thuis. Alleen doordat ik nu zo'n last van mijn bekken heb, istie ant regelen dat hij tot de bevalling alleen maar ochtenddiensten krijg, zodat hij 'smiddags ook wat in huis kan doen, en zodat ik 's avonds ook nie meer alleen ben, voor het geval er iets gebeurt. Dus wel super lief van um! Intake gesprek ging wel goed, maar wat een *****mens :x Echt zo'n type die denkt dat ze me alles nog moet uitleggen, terwijl ik al gezegd had dat dit voor mij de 2e word, en ik dus precies weet hoe of wat en wat me te wachten staat. Khoop dat de kraamverzorgster die bij bevalling komt, en de kraamverzorgster die dus die 8 dagen komt, stuk relaxter zijn! Anders hebbe ze an mij een slechte. Kan echt nie tege dat soort mensen die denken dat ze alles wel beter weten. bleh Maar goed, we zulle wel zien.. dit mens komt gelukkig nie meer Nu vanmiddag ff lkkr niks doen, zo ff uurtje plat met een mooi boek.. en vanavond met vriendlief de box ophalen, hebbe we die ook alvast in huis!
Ja dat extra kijken is zeker geen straf hoor. Hondje: nog afwachten gaan vrijdag weer echo maken om te zien of er nu wel/niet iets zit, hetzij levende pup(s) hetzij een schone baarmoeder. Want het was anderhalve week terug dus niet echt duidelijk wat er nu aan de hand was. Ik werk sowieso al een uur minder per dag hè. Begin smorgens om hafl 10 ipv half 9 en eindig dan om 17 uur. (extra pauze Arbo-wet) Deze week nog maar even aankijken hoe het gaat, anders volgende week toch maar weer de arbo-arts met een bezoekje vereren. maar ja misschien heeft die vermoeidheid wel iets met mijn suikerspiegel te maken. Omdat ik meestal kort na de lunch zo moe ben/wordt. (Mijn tweede suikerwaarde was dus te hoog, de derde was weer wel goed.)
tja marjan als je nu al zit te slapen achter de pjoeter.... hopelijk gaat het snel beter!! (hier ook middagdipje na het eten hoor!!) helpen trouwens de pillen??? oeh spannend met de hond! ben benieuwd!!! hmm gravid woon je in de buurt van deventer??? kweet dat Nefit een vestiging in d'ter heeft...... haha ja idd kraampakket van menzis... vond de slaapzak erg grappig! wat ik met de box ga doen weet ik nog niet want die past niet op de babykamer (die grijs/zilver/wit) ja af en toe heb je van die intakers erbij zitten.. ik was met de 1e erg onzeker of ik wel het goeie en genoeg had.. pff ik moest dat mens echt mee naar boven slepen om te laten zien of het wel klopte... achteraf moest er toch nog wat gehaald worden... whoeoe ik ga zoonlief ophalen van school en ondertussen komt manlief ook thuis en gaan we kijken naar de lease-auto van hem.. hij wilde graag een witte maar deze is grijs/zilver met een blauwe gloed... tot vanavond dames!!
Mutsevluts, Ja klopt.. woon 15km van Deventer af, en me vriend werkt inderdaad in die vestiging Kom jij ook hier uit de buurt dan? Grappig dat je ook die van Menzis heb Vind die knuffel en slaapzak ook erg gaaf, maar die mand past ook nie op onze babykamer, die is oranje/wit. Kheb de mand nu op onze kamer staan, met alle kraambenodigdheden er in
Zoooo we zijn weer thuis. Wat is het geweldig weer! Word er helemaal vrolijk van We hebben een magnetronsterilisator en een starterspakket flessen gekocht. Heb ik die weer in huis. Leuk leuk leuk Nu nog even kijken voor een borstkolf. @Flower; Ik heb helaas geen maxicosi kinderwagen, dus kan je niet helpen . @Muts; Succes met je zoontje ophalen enzo! Ik ga zo lekker koken! Fijne avond meidennnnn.
Hoi meiden! Kraamfeest... Neh doen we niet aan. We wachten wel op de telefoontjes wie wanneer wil komen. Broer/ zussen en de opa`s en oma`s mogen altijd komen. Ik zet wel rust tijden op het kaartje. Tussen 12 en half 3 ofzo. En we hebben als het met moeder en kind allemaal goed gaat, 26 juni een feestje van de opa en oma van mn vriend dus dan zien we die kant van de familie allemaal in 1x En met hemelvaart gaan we normaal gesproken ook met die kant van de familie kamperen aleen gaan wij dit jaar dan niet mee. Misschien als de omstandigheden goed zijn gaan we even een middagje kijken. Hier TE druk geweest. Met werk kalm aan gedaan maar na het werk boodschappen gedaan, FOUT~!!! Ppfff die voelde ik wel! Wel niet te zwaat gesjouwt maar alles netjes in tassen verspreidt, maar ja t moet ook weer opgeborgen worden. EN toen voor morgen zo lief geweest om voor mezelf en vriendlief de bammetjes vast te smeren! Ja ik doe het zelf en ben ook gek ook. Ik zal zo wel op mn donder krijgen van mn vriend! Nu zo ff douchen en dan bij mn schoonouders eten. Dus koken hoef ik lekker niet vandaag! Bloemm lekker weer om er opuit te trekken als je mannetje ook lekker vrij is. En weer lekker ge-baby-shopt Muts veel plezier met het bewonderen van de lease auto hhihi. Marjan heh jakkie een inkak momentje. Sate prikkers nodig Flower wat heb je voor wagen? Musty toch? Of was het nou quinny? Demente kip hihi iniedergeval een blauwe toch? Ik kan je dr niet mee helpen ben met mijn bugaboo ook altijd in strijd met de adapters hihih Maar goed ik ga gauw doucehn voor mijn lief thuis is
Hier doen we ook niet aan een kraamfeest, zo heel veel visite verwachten we toch niet, meeste wonen op uur afstand, en vinden dat al gauw te ver. Alhoewel, dan is kraamfeest misschien toch wel idee.. gewoon klein mini feestje, dan komen ze misschien wel Hmz, ik denk er toch nog maar even over na..
hihihi gravid welkom meid volgens mij heb ik dat nog niet gedaan schaam mezelf ervoor meid...sorry hier even een warboel in me hoofd pfff
Dank je Flower Enneh, dat je nog nie gedaan had, maak nie uit hoor maak je nie druk! Ik vergeet ook nogal eens wat.. ben zwanger en tegelijkertijd een hoofd as een vergiet zal dr wel bij horen
hihih gezellig.. pfff hier de hele dag al maagzuur bah bah bah bah romy is gelukkig al wat beter maar ga haar toch morgen thuis laten