mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @marjan; Leuk verjaardagscadeau! :D.
    @flower; Gekkerd, het staat je echt leuk. Dus gewoon boodschappen doen :p. En mooie buikfoto.

Manlief is thuis! Jeej! Ik verveelde me al :p.

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ik verveel me ook maar manlief komt pas later thuis boehoeee:( gelukkig is het weekend bijna

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Leuke foto's flower, kleurtje staat je goed. Romy lijkt echt veel op jou ;)

Kraamzorg is hier net geweest. Fijn dat dat nu ook achter de rug is.
    Nu begint het toch maar allemaal dichterbij te komen.
    Kan bijna niet meer wachten om de kleine vast te mogen houden :)

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heej meiden,

Leuke fotoos flower, dat haar zo maakt je een stuk zachter in je gezicht (vriendelijker klinkt zo onaardig;)) En wat een lekker ding is je dochter toch!

Mutsy gefeli met je husby!

Marjan dat is een overweldigend verjaarskado voor E. hihihi

Monika, wat fijn dat eindelijk de kraamzorg voor elkaar is. Nu komt het allemala wel heel dichtbij.

Palmie wat is je buik onrustig meid, kalm aan doen he;)

Genaratie 2010/ babyboom: Ow klinkt "leuk" dan heb ik ook wat terug te kijken als ik me verveel;)

Hiero:
    Vandaag eventjes gewerkt en een uurtje bj mn oma op de koffie geweest. Toen gauw naar huis en mn bed in gestapt. Moe moe moe! Dus een lekker uurtje geslapen.

Heb net bami gemaakt en de sate ligt nog in het warme water. Dus nu alleen nog wachten tot de papa-in-spe thuiskomt. Ben gammel dus ik hoop dat ie gauw thuis is;)
    Vanavond weer xfactor kijken en een houten kont kweken op de bank hihi.

Morgenochtend gaat mn vriend bij zn zusje nieuwe boxjes in de auto zetten bij zn ouders thuis. En aangezien ik helemaal geen zin heb om daar omheen te draaien blijf ik hier mooi thuis. Beetje wat aan mn huishouden doen.. Daar heb ik de hele week nog geen ene bal zin in gehad. En ik had vd week ook mn haar willen kleuren, maar daar heb ik ook nog geen zin in gehad, dus ook dat staat in mn planning voor morgen;)

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    YESSS!!!! de babykamer is zo goed als af.... Alleen nog afwerklatten langs het plafond en de muur, maar dat mag de pret niet drukken, want de meubels kunnen er al wel in. Dus dat gaat vriendlief straks doen... en dan ga ik vast de boel wassen voor in het bedje, want morgen komt mamma langs om samen met mij het bedje op te maken! Dat wil ze graag samen met mij doen namelijk!!!

Liefs

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower mooie kleur hoor!!!
    enne echt wel dat Romy op jou lijkt en jullie zijn zoooo verschrikkelijk schattig :D

leuk kado voor E.... wat vond ie ervan???

meimamma doe je morgen wel rustig aan met alles??

SQ fijn dat de kamer af is... veel plezier morgen met opmaken :D

hier: net ff boodschapjes gedaan... der werd aan de kassa gevraagd of ik een stoel wilde om ff te zitten :$ vond ik wel erg lief van de mevr. achter de kassa... daarna bij blokker een pannenset van Herman den Blijker voor manlief gekocht...
    en nu is manlief met s-monster naar prenatal voor de triptrap-stoel... grrr :x ze zag hoe druk als ie met het eten bezig was en toch nog zeggen "zullen we NU even gaan?" ;) maarja dat is zij... maarja zij dacht ook met een kwartier terug te zijn... whahaha nou echt niet hoor want ze zijn inmiddels al een half uur weg.....

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik morgen rustig doen met alles;)
    Ikke en rustig aan doen zijn een slecht team (oepsie)
    Maar ik zal het op zn minst proberen;)

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @sq; Fijn dat het kamertje klaar is!! :D.
    @meimamma; rustig aandoen kwam/komt helaas ook niet in mijn woordenboek voor. Ik haat het :p.

Ik heb de vluchttas ingepakt! Die staat klaar. Weer een opluchting :D. Hier is ALLES echt klaar nu. Dus ze mag nog even warm blijven zitten en dan mag ze over een maandje komen van mij :p.

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Heerlijk gevoel Bloemmm dat alles klaar staat!

Hoelang moet je kleding in dat azijn water laten liggen??

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Flower: mooi buikje! En ik vind je haarjtes leuk!

Mustevlutsje: Gefelciteerd met je man, en wat een lekkere handige actie van s moeder. Maar wel fijn dat je nu je tripp trapp hebt.

Bloemmm: Fijn dat alles nu klaar is! Hier zijn we bijna zover... ik wil in ieder geval het klaar hebben voor de 37 weken, dan hoef ik het alleen maar bij te houden.

Marjan: Wat een speciaal kado! Hopelijk blijft het deze keer wel goed gaan.

Hier net filmpjes van L.yanne als baby terug zitten kijken, sentimenteel!

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Mijn vriend gaat morgen niet met de auto van zn zusje aan de gang. Dat houdt dus in dat ik hem hier morgen aan de slag laat gaan;)
    Ik zorg wel dat ie zich niet verveeld.
    Aan de andere kant jammer ik had vanalles in de kop.... Hij kan soms zon issue maken van dingen, kleine wasjes draaien enzo, dat vind ie dan zonde bla bla bla. Daar zit natuurlijk wel wat in, maar soms kan het niet anders.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @meimamma; Ik heb niets in azijn gedaan. Heb gewoon wit met wit gewassen, gekleurd bij gekleurd etc. En er is niets gebeurd hoor :D.
    @aukje; Leuk! Filmpjes terug kijken!

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier me grote tas klaatstaan.hahahahah hele grote tas en er zit al wat in maar nog niet alles..
    Ik heb echt heel kleren voor die.kleine mee hahahahah..
    Maar romy spuugde veel dus had veel nodig en beter te veel dan te weinig he hahahahahah..

Enigste wat erin moet zijn onderbroeken enz en me jongingsbroek maar komt wel goed...
    Het bedhe moet ik ook nog oomaken maar op mijn kamer komt snel.stof dus wacht ik nog even mee..

Kheb koppij. En ben moe bleghhhh straks lekker naar bedje tv kijken romy mag nog even opblijven de mazzelaar...

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik ben even helemaal geflabberd!
    Ik las net even snel (en ik ben al heel gauw gestopt met lezen!)in het algemene topic dat er een (amerikaans) anti borstvoedings organisatie is die het te sexueel en erotisch is als een kind bij moeder aan de borst drinkt!
    HALLLLLOOOOOOO!!! Wat zijn dat voor zieke mensen!

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Meimamma, Kleding in azijnwater, meestal half uur tot 1 uurtje.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @meimamma; Zag het ook! Heb ook gelijk weg gedrukt want heb nog nooit zoiets stoms gelezen. Het is ook nog eens een vrouw die dat heeft geschreven..

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja ik kan er echt met mn kop niet bij dat ziets alleen al bij je opkomt. Laatstaan dat je er nog een clubje voor op gaat richten!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Je hebt van die mensen....

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja, het was wel een groot kado denk ik voor E. hij heeft zich er niet echt over uitgelaten... ja dat ie opa zou worden en hij pruttelde wat over dat ik t al een week wist :)
    Verder heeft ie er eigenlijk niets over gezegd.

Van stiefje begreep ik dat hij haar wel heeft gefeliciteerd, maar dat hij wel wat gereserveerd was (mede door de financiele kant van het verhaal daar) Maar ze heeft m op t hart gedrukt dat alles goed zou komen.

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden vauit deze kant.....
    Oogjes dicht en snaveltjes toe!
    Weltrusten!!! xx

Deel Deze Pagina