mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik lek helemaal niet hahahaha uuh nog niet..
    Pffff de kleine drukt zo met ze kont naar boven heb er steeds een harde buik van auw..
    Lig nu in bed ben zooo moe. .

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Bij mij lekken ze ook niet. Alhoewel er af en toe wel een korstje op zit.. Dus misschien druppelt het weinig waardoor ik het niet door heb.

@flower; Rust maar lekker uit :D. Hier is de kleine ook erg druk vandaag.

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @bloem, het was heel leuk om met mijn moeder het bedje op te maken. Ze vond het een hele eer dat ze mij daarmee mocht helpen en ze wist precies hoe het moest dus dat is iedeaal.

@lekken, hier laatst 1 keer wakker geworden met kostjes op mijn ene tepel, maar verder nog niks kunnen bespeuren! Gelukkig maar lijkt me namelijk maar irritant.

Liefs

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik wil weer 24 zijn hahahaha in plaats van 90..
    Ben zi moe dat ik niet weet waar ik het zoeken Moet hahahaha
    Rommelt.ook.een.beetje in me buik steken onderin druk gevoel harde buiken door een kleine die denkt.leuk te.zijn met zijn kont..

Meiden.ik.zeg vast weltruste tot morgen moppies

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Is ook heel irritant. Als ik eens denk van ik ga slapen zonder bovenkleding aan heb ik of in mn dekbed of in mn hoeslaken allemaal vlekjes zitten. Of ik word wakker snachts omdat ik moet plassen en ik heb een natte plakkerige plek op mn arm want het is ook nogeens ietsjes kleverig!

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Trusten troeteltje! Rust maar lekekr uit meid!

7. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hier weer een klein teken van leven!
    Niet bijgelezen, want ik ga zo in bad en naar bed, want dit was weer een veels te drukke dag!
    Vrijdag laatste werkdag gehad, was erg leuk, maar wel heel raar om zo lang weg te zijn straks! Collega's waren erg lief!
    Vandaag hadden we première van ons toneelstuk en alles ging supergoed, alleen toen ik tijdens het slotlied/feestnummer de muziek vrij hard zette en m'n buurvrouw die het licht bediende ook alles voluit aanzette, sloeg er een stop door en was het stil en donker, hahaha. Morgen alles maar een beetje verspreid aansluiten :D
    Maar goed, heel erg gaar van die hele dag. Vriend is lekker naar een basketbalwedstrijd en ik ga dus zo slapen.

Trusten alvast!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @SQ; fijn dat het zo leuk was :D.
    @meimamma; Dat lijkt me inderdaad erg vervelend!
    @Sanny; Lekker dat je nu verlof hebt, geniet er maar van :D!
    @Flower; Slaap lekker..

Ik ga straks ook mn bedje in!

9. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier ook heel gevoelige tepels. Gisteren na het douchen kneep ik eens erin om te kijken of er al iets kwam, kwam er een heel klein speldenknopje witte vloeistof uit 1 tepel. Verder nog geen last van lekkage gelukkig.

De kleine maakt er af en toe echt een disco van vanbinnen. Buik gaat dan echt flink te keer, hihi.

Hier vandaag 4 wasjes gedraaid en lekker buiten laten drogen. Heerlijk vind ik dat.
    Hopen dat straks alles nog droog is, anders moet ik het binnen gaan hangen. Heb geen zin in een nieuwe natte was morgen, omdat er veel regen verwacht wordt.

En ondanks dat ik vandaag niet veel gedaan heb. Wasjes en ff bij s-mams langs geweest, is het schijnbaar toch weer te veel geweest. Voel het weer een klein beetje steken van onder.

Vanavond maak ik het niet te laat, ben best moe en morgen komen mijn ouders ff op visite, dus dan heb ik ook weer niet veel rust.

Ach ja rust pakken wanneer het lukt ;)

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Pffff ik zit nu even generatie 2010 te kijken (vanaf de 1e aflevering) en wordt er helemaal emotioneel van op het moment dat er dan een baby geboren wordt en ik zie dan vaders emotioneel worden. Zoveel liefde dat er op dat moment vanaf straalt dan denk ik aan mijn eigen vent en ben ik erg benieuwd of hij ook een traantje weg pinkt zodra onze baby is geboren...

Liefs

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik had ook een aantal roze kleertjes en hoesjes gewassen vandaag.. Zegt mijn vriend van ow die kunnen wel lekker buiten hangen.. Ik zeg ja als jij wil dat iedereen weet dat wij een meisje krijgen wil ik dat best doen...HELDERE VENT! Niemand weet namelijk wat het wordt (behalve mn oma want daaraan heb ik me versproken)

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Dat heb ik ook terug gekeken tegen half 7... Ik vond het wel heel confronterend, maar het maakt me niet bang voor de bevalling. Maar ik ben benieuwd of mijn nuchtere vent ook een traan gaat laten;)

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb precies hetzelfde heel confronterend en doet me nog meer beseffen dat het haast zover is voor ons, maar ik wordt er inderdaad niet bang van nee! Ben daar ook te nuchter voor! En inderdaad ben ook benieuwd of mijn vent een traan laat bij de geboorte!
    Liefs

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kijk het ook sinds twee dagen terug. Ben nu bij de laatste aflevering van volgend jaar.. Dan kan ik daarna naar de nieuwe afleveringen. Ik vind het best gek soms hoor.. Dat wij straks hetzelfde gaan meemaken. Het dringt geloof ik nog niet goed tot me door, soms knijp ik 'm wel :p.

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wel net kijken jullie dat dan

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @flower ik kijk het terug via internet!

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

IK via digitale tv.
    Ja tis heel raar als je dr naar kijkt met het volle besef dat wij het zelfde gaan doormaken. En dat wij over een paar weken ook zon klein hummeltje hebben.
    Tis zo ongeloofwaardig!

18. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    grrrr zit die nieuwe mamma daar net lekker een broodje filet americain op te smikkelen loopt mij het water weer in de mond..... IK WIL OOK!!!!! Nog even 2 maanden wachten!!

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Wat zullen die broodjes ons straks extra lekker smaken als we onszelf daar nu al zo op verheugen en lekker mee worden gemaakt;)

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik zei daar ook gelijk tegen mn man; dat mag je dus echt niet vergeten! Ik kreeg ook gelijk trek in Filet American daardoor :D:D.

@Flower; Ik kijk 't ook terug van Internet!

Nog even en wij hebben ook zo'n kleintje thuis.. Jeetje kan niet wachten :D.

Deel Deze Pagina