mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh fout fout fout, ik heb om deze tijd nog een pizza in de oven gegooid. Kon mezelf niet tegenhouden :p.

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahaha smikkeltje!
    eniet lekker van je pizza Bloemm;) Wat voor pizza is het?

3. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @Aukje, er was van de week 1 dag dat ik de kleine tot 4 uur 's middags nog maar 6 of 7 x gevoeld had. Ik was toen gelijk aan het stressen. Manlief zei dan moet je de gyn bellen. En op het moment dat ik dat mailtje kreeg begon de kleine flink te bewegen. Dus ik weer een beetje gerust gesteld. Daarna was het weer gewoon als vanouds ;)

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik duid op protest in mn rug en kont dus ik ga lekker mn bedje in;)!

Trusten meiden!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hmmm.... muts is ook vandaag nog niet actief geweest zeker? Tenminste ik zie geen reacties meer sinds gistermiddag. Nou je we zien/lezen t wel :D

@sanny: toch wel lekker hè dat verlof. Enne was de voorstelling wel een succes? Ondanks het "spektakel"

@eten.... gisteravond pizza laten komen en vanavond patatjes gehad :)

@palma: rustig aan meid .... :) zegt er eentje die het zelf ook te druk heeft gehad :)

@aukje: fijn dat je man alsnog thuis was. Enne veel plezier met het vrijgezellenfeest!

@meimama: gewoon voor de zekerheid je voetjes wat meer omhoog leggen. Evt snachts ook, extra handdoek oid onder je matrasvoeteneind.... ik heb het al weken zo liggen, heerlijk.
    Ik begin nu alleen wat makkelijker last te krijgen van kramp... vooral als ik smorgens uitrek, dan moet ik echt oppassen anders schiet t er zo in.

Hier gisteravond en vandaag overdag bezoek gehad. Gisteren de buurtjes ivm Eelke's verjaardag en vandaag vrienden. Enerzijds om te helpen klussen anderzijds voor M's verjaardag alvast omdat ze volgend weekend beide moeten werken. M. heeft muziekinstrumenten gekregen (sambaballen, tamboerijntje, slagtrommeltje en een triangel) en daarna wachtte er buiten nog een verrassing.... een mooie blauwe schelp (zandbak of zwembad) :D :cool:

Zij heeft vandaag heeeeeel veel voor me gestreken... :cool: en ik heb het wiegje klaargemaakt/opgemaakt en opgeruimd wat zij verder heeft gestreken. Tussendoor uiteraard zorgen voor natjes en droogjes van deze en gene :) En rond 8 uur, half negen zijn ze weer op huis aan gegaan.
    Eerste kamertje zit nu volledig in t gips... vloeren zijn biljartlakentjes geworden ;) E wil morgen het andere kamertje volledig gaan gipsen.

Hopenlijk komen de zwagers alsnog zaterdag om de radiatoren af te hangen, de laatste twee radiatoren weer aan te sluiten etc. En dat andere zwager alsnog komt om de twee dakramen te plaatsen. Dan schiet het tenminste op :p :)

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mozzzzzarellla meimamma:D.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ga mijn pizzatje opeten en duik dan ook mijn bedje in. Ben moe! Prinsesje heeft de hik en is lekker aan het schoppen, heerlijk om haar zo te voelen.

Welterusten meiden!

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Met muts gaat het goed. Knuffie

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Mooi bedankt flower!!!!

Hier ook iemand die zo dr mandje gaat opzoeken. Begin wat hoofdpijn te krijgen.

Morgen groeiecho... ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen.

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Lekker mozzarella Bloemmmmm! Geen maagzuurr van gehad in je bed?

Marjan heb je je hoofdpijn weggeslapen?

Goodmorning meiden!
    Hier lekekr geslapen aleen had ik nog wel even willen blijven liggen:) Hoef pas om 12 uur te werken. Maar ja mn maag knorde van de honger. Als ik nu weer terug ga in bed ben ik strakjes te duf. Dus ik ga vanmiddag nog maar even tukken.
    De laatste maandag dat ik moet werken tot voor mn verlof! Aftellen geblazen!
    Ik heb ook geen donder zin meer!

Vandaag 33 weken!!:D:D:D:D:D:D

11. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Marjan: Jeetje wat heerlijk zo'n hulp! Blauwe schelp is hier een succes, denk dat ik er nog 1 koop, grote tuin die we op verschillende plaatsten kunnen afsluiten en slepen met zo'n schelp is niet echt een succes heb ik dit weekend gemerkt! En je wordt nog niet helemaal gek van de muziekinstrumenten??

Meimamma: werkse straks!

Muts: Fijn dat alles goed is. Maar rommelt het nog steeds?? Lijkt me dat je daar ook knetter gek van wordt. Knuffel!

Weet het al niet meer.....

Ik ga ook snel even aan de poets, L. is naar de gastouder deze ochtend dus ik ga keukenkastjes uitsoppen... dan is de keuken ook weer klaar!

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goedemorgen dames!
    als eerste sorry dat ik het weekend er niet ben geweest... beetje veel te doen gehad...
    flower thanks dat je de dames ff op de hoogte hebt gebracht!!!
    heb niet alles nagelezen dus sorry als ik rare dingen vraag of zeg!!

meimamma gefeliciteerd met je 33 weken :D:D
    enne nog ff werken en je hebt verlof :D:D

palmpje hoe is het met je buikje? nog last van de steken??

bloemmie hoe was je pizza?? en hoe voel je je verder???

oeh marjan ook al zo lekker druk geweest... enne leuk hoor wat M. heeft gekregen :D

ego: afgelopen weekend de verjaardag van mn dinnetje gehad en de verjaardag van manlief gevierd.. veel bijgeslapen door de koppijn waar ik niet vanaf kwam.. en erg last van mn buik maar helaas zet het allemaal niet door :( helaas komt het vocht wel door :(
    heb ook erg last van puistjes wat ik normaal gesproken nooit heb (echt nooit!!)... nu tussen mn (.)(.) en op mn kin...

en nu ga ik ff alles bijlezen zodat ik toch op de hoogte ben...
    las net het bericht van Aukje:
    ja ik word echt knettergek.. heb zaterdagmiddag zitten brullen dat willen jullie echt niet weten... gewoon dat alles niet doorzet en dat ik mn mamsie nu heel erg mis..

13. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Ik snap dat je er knettergek van wordt Muts! Het moet gewoon of doorzetten of stoppen zodat je nog een beetje van het laaste stukje zwangerschap kunt genieten. Emotioneel en lichamelijk wordt het er op deze manier natuurlijk niet beter van.
    Krijg je genoeg steun vanuit je omgeving?

Hele dikke knuffel mutsevluts! Zo nu en dan lekker brullen dat moet ook opluchten, en hier lekker klagen. Ik ga voor je duimen dat het nu door gaat zetten, of dat het stopt en je je weer wat beter gaat voelen!

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    aukje het mag van mij doorzetten want ik vind er helemaal nix meer aan zo.. kan der echt niet meer van genieten zoals ik wel zou moeten doen.. zit inmiddels al ruim 7 weken "nix" te doen :(
    de heftige krampen word ik nu echt beu na ruim een week (zet gewoon door zodat ik mn kleine kereltje in mn armen kan houden)..
    heb een schuldgevoel richting mn zoontje omdat we nix leuks kunnen doen, ik hem niet naar school kan brengen/af halen of broodje tussen de middag eten enzo.....

heb gelukkig wel veel hulp van mn omgeving (manlief, buren, dinnetje) maarja ik ga niet iemand bellen van "kom je hier ff stofzuigen?".. gelukkig kwam mn dinnetje vorige week wel om ff het huishouden te doen....

en gelukkig kan ik hier mn eitje kwijt :D

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @muts; nog even volhouden hoor!!! ik weet dat het niet fijn is als je niks kan/mag doen, zit hier ook val vanaf week 23 op de bank me verplicht te vervelen. Maar als je straks bevallen bent en erop terug kijkt dan valt het vast wel mee (hoop ik).

hier vanochtend het idee om mn doos te ontharen met veet! stom idee, het brandde enorm en ik heb nog nooit zo hard mn best gedaan om die creme er weer vanaf te krijgen. auwww. het brand nu helemaal en heb er maar purolzalf opgesmeerd.
    denk dat ik morgen toch maar met het scheermesje aan de gang ga, maar de vorige keer was dat ook niet zo een succes, had nogal wat sneetjes. tis wat.

16. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Gelukkig wel wat steun dus uit de omgeving. Maar je wilt ook gewoon niet afhankelijk zijn. Ik ga duimen dat het gewoon door zet nu.

En hier lekker klagen!

(Ik was keukenkastjes aan het uitsoppen, wat je allemaal wel niet tegenkomt! Skittels, heerlijk zeg! Nu zit ik dus op mijn kont, skittels eten!)

17. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    skittels; ken ik niet, zal wel een soort van snoepjes zijn denk ik?

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @marjan; Succes bij de groeiecho zo! Ben benieuwd naar het resultaat.
    @meimamma; Nee, ik geloof dat de kleine al volledig is ingedaald. Misschien door mn ontsluiting of weeen, want ik heb sinds de dag dat ik ontsluiting kreeg ook geen seconde meer last gehad van maagzuur. Ook is mn buik een heel stuk naar beneden. Ga bij mn controle volgende week even vragen of ze helemaal is ingedaald. GEFELICITEERD MET JE NIEUWE WEEK !!
    @aukje; Succes met de kastjes, wou dat ik het ook kon :D. En skittels! Jammie!
    @muts; even een hele dikke dikke knuffel voor jou. Ik duim voor je dat het doorzet.. Begrijp dat je er even doorheen zit!

Ik heb vannacht gelukkig meer dan de afgelopen dagen kunnen slapen, voel me al wat beter. Alleen mn lieve neus werkt niet mee, maar dat zal ook wel goed komen :p. Vandaag doe ik niets, alleen maar hangen voor de buis.

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @bloemm; fijn dat je vannacht wat beter hebt kunnen slapen.
    doe maar lekker rustig aan vandaag!

20. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Mutsy ik akn me best voorstellen dat het naar is niets te doen en je je schuldig voeld tegenover je kleine man.

Senna auwie das niet prettig zon brandende doos.

Bloemmm lekker hoor geen maagzuur en goed geslapen!

Marjan suc6 bij de echo

Aukje dat is een lekkere verrassing die skittels;)

Hier nu een te hoge bloeddruk... Zweetparels gutsen me van het hoofd, fout fout fout!!!
    Denk ik ga eventjes stofzuigen en de meubels afnemen met pledge meubelspray..
    Nou ik ehb ieder hoekje en kiertje afgestoft met dat spul, toen beneden de ramen binnen en aan de achterkant ook buiten gezeemd. Nu druipt het zweet me echt langs mn nek!! Warm!!!
    Dus nu ffies een half uurtje uitzweten en dan douchen en dan ff 2 uurtjes werken.... *zucht*
    Eigenlijk wil ik vanmiddag mn keuken en toilet ook nog even soppen (eigenwijsje i know)
    En morgen ben ik vrij, dan moet ik om 8.30 al bij de fysio zijn, dan had ik in mn hoofd daarna even wat aan mn bovenboel te gaan doen...
    Klein vlaagje nesteldrang;)

Deel Deze Pagina