mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @meimama; doe eens rustig aan! je hebt alweer veel te veel gedaan. foei, je moet wel aan jezelf en aan de kleine denken he!

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Senna sorry ik weet het maaar ik ben soms net zon wervelwind, als ik dan eenmaal bezig ben ken ik geen rem.;)
    Heb net ook nog gauw even de roosters van mn afzuigkap in een sopje gezet. Kan dat nog mooi even staan tot ik klaar ben met werken vanmiddag.
    Nu ga ik maar eens even douchen. Ben helemaal klef van het zweten jakkie

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    *meimamma, meimamma. Ik verzoek u om te zitten en niets meer te doen* :p
    (Net zoiets als "meimamma, wilt u zich melden bij de balie :p.)

Ik ga zo ook even een warme douche nemen!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Morgen schatjes..
    Ik kan gewoon echt niet op gang komen pfff ben ik lui zeg..
    Ventje is vandaag jarig 25 is hij geworden hahahagaha wat een leeftijd he hahaha..
    Straks even boodschappen doen taartje halen enz..
    En een kaart die romy kan inkleuren en geven. ..

Kheb koppijn maar gaat wel weer over..

Heb vanacht gedroomd dat ik een baby kreeg die niet meer klein was en al kon lopen boehoeeeeeeee heel leuk en mooi kind maar dat hij al kon lopen pffff dat vond ik niet leuk dus..
    Moest ook al naar maatje 74 gaan zoeken enz..
    Ik wil geen grote baby hahahahahahahaha..

Muts gelukkig gaat het goed met je mopje knuffie..

Senna knuff meid..

Meimama werkse hihihihi en doe eens rustig aan miep

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hihi ok meiden ik ga zo werken en ik zal daarna PROBEREN niets meer te doen in mn eigen huis vanmiddag;)
    Maar ik ga zo afsluiten en me druk maken bij een ander thuis hahaha. Gefeli met je ventje Flower!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Grrrr alles gaat fout hier..
    Boodschappen doen heb het bloedheet jeuk aan me anus echt niet normaal ik ga door me enkel heen auw waarop ik meteen een harde buik krijg grrrrr..
    En het ergste is de warmte en de jeuk aan me reet hahahahhaahha wat erg. ..

Hellppppp ik wordt gek en ben het zat hahahaha ik zit nu in de auto heb de puf niet om uit te stappen hummmm

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Goedemiddag ladies,
    Ja hoofdpijn is weer weg, was niet heel heftig gelukkig, zaterdag was het wel voldoende erg om even een pcm-metje in te moeten nemen. Maar dat was gisteravond gelukkig niet nodig. Heb vrij goed geslapen vannacht. Om drie uur groei-echo en daarna nog even door voor schoenen voor E. Hij klaagt al een poosje over zn "werkschoenen", dus moeten toch maar even gaan kijken vanmiddag.

M is eindelijk in slaap gevallen. Heb haar om half 12 al in dr bedje gelegd, omdat we al om half drie weg moeten. Normaal slaapt ze van ongeveer 13 tot 15, 15.30 uur ofzo.... dus ja nu even iets eerder. Was ze het niet helemaal mee eens.... heb ze zeker een half uur horen keuvelen. Heb de "muziek" maar weer aangezet en nu is het echt stil op dr kamertje.

Ben zelf bezig met het restant strijk... er lag ook echt wel een heeeeeele berg was hoor. Ik weet ook wel dat ik het niet allemaal moet opsparen, maar soms dan heb je gewoon echt geen zin!!!!
    Nu ligt er alleen nog maar groot spul... oftewel van deze zwangere mama :). Ik loop een partij te zweten, niet normaal. Loop rond in een hemdje en heb de kachels al naar beneden gedraaid.
    Verder ook al de stofzuiger vast gehad.... M was mee geweest buiten was ophangen, maar is zo met dr modderige laarsjes naar binnen gebanjerd :$ dus overal modder.

@muts: fijn dat je weer even wat laat horen, maar wel vervelend dat je je zo vreselijk kl*te voelt joh. Kan me er geloof ik wel iets bij voorstellen ;)
    Trouwens ook nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man... volgens mij had ik dat vrijdag nog niet gedaan :)

@drukke dames.... rustig aan doen hè.... we zijn wel over de dertig weken zwanger :D

@flower: gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetje.
    Nee hoop dat je niet direct een "kleuter" krijgt.... blegh da;s wel heul groot.

@meimama: werkse, nu echt aftellen tot vrijdag!!!!

@aukje oeh... lekker skittels!!!

@senna: zijn een soort van fruitige snoepjs.... ken je de tikkels nog wel? (die met dropsmaak enzo) Nou daar lijken skittels ook wel op, maar dan diverse fruitsmaakjes, zachte binnenkant.

Zoooo.... ga maar weer verder met strijken. Heb even pauze gehad :) en nu weer door. Ach dan is het ook maar weer weg.

Mbt Groeiecho... heb het nog even nagekeken. Echo is gemaakt met 35+1 en de schatting/meting was die dag 36+3 Dus dikke week voor. Ben benieuwd wat de gyn dan vanmiddag gaat meten.

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Gefeliciteerd met je mannetje! Veel plezier vandaag :D.
    @marjan; Succes straks!
    @meimamma; Werkzeeeeee.

Ik heb heerlijk gedoucht en voel me weer op en top.

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ben ook benieuwd marjan hoever je nu voor loopt.
    Ik liep de laatste keer 10 dagen voor hahaha

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ga verder niet veel doen vent werkt hahaahah

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower gefeliciteerd met de verjaardag van Ro!!!!!!
    enne lekker blijven zitten hahahaha....

foei meimamma niet zoveel doen!!!
    heb je wel lekker gewerkt???
    tipje: de roosters van de afzuiger gaan bij mij in de afwasmachine :D

marjan veel plezier en succes vanmiddag bij de echo!!!
    slaapt M. iedere dag dezelfde tijd of wordt het al minder???

bloem lekker is dat he als je je weer toppie voelt na het douchen? hier is dat helaas niet meer zo..... werkt alleen nog maar tegen...

grrr we hebben al 2 weken last van een "zwerfhondje"... dat vieze klere-ding (sorry!!) komt op onze hond af.. vanmorgen greep ie zelfs de postbode toen ze ons tuinpad opliep :$... net de dierenambulance hier gehad maar die doen nix omdat ie los loopt (ben een uur bezig geweest met de buurvrouw om m in de tuin te lokke maar is niet gelukt)... helaas herkende de dame hem en blijken ze vaker klachten over m te hebben gehad.... volgens haar kwam ie van het kamp af en doen de "eigenaren" er verder nix aan :(:x

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Goedemiddag,

Wat een heerlijk weer zeg,

@Flowertje gefeliciteerd met je vriend !! Ik heb vannacht ook gedroomd dat de kleine geboren was alleen die van mij leek al een paar maanden oud hihi
    @Hopmarjanneke succes met de groeiecho vanmiddag.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat is het warmmmmmmmm!

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Zo net even tosti gegeten, had z'on trek. Heb echt barstende hoofdpijn, geen idee waar dat vandaan komt, heb net mijn bloeddruk gemeten maar die is laag dus daar kan het neit vandaan komen.

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zit te janken generatie 2010 hahahahahahhaha wat erg

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Er bevallen er wel 10 en elke keer moet ik janken jeetje hahahahahahhah en die mannen kom op persen hup hup hahahahaahah

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    denise kan de hoofdpijn niet van de warmte of de zon komen???

haha flower jankerd (grapje!!)....

bloemmie hou je de warmte wel!! ben blij dat ik eindelijk beetje afgekoeld ben.....

owjee heb weer last van harde buiken en krampen....
    straks om 4 uur toch eens ff aangeven dat het nu wel heul erg veul en vaak is (nee ik zit op me foeffel naar Kate + 8 te kijken en ondertussen een wensenlijstje voor de bevalling en erna te maken)

18. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Muts ben express maar niet in de zon gaan zitten, hoop dat het binnen uurtej weg is anders neem ik asprintje in.
    Lijkt er op met dat gerommel bij jouw dat er wel wat gaande in, hoop voor je dat het door wil zetten en niet zo nog een paar weken door rommelt.

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hihi denise ik hoop ook niet dat het nog een paar weken zo door blijft gaan!

20. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Meestal gaat ze na het eten naar bed en dan tot ze wakker wordt. Is ze rond half 4 nog niet wakker, dan wekken we haar.... anders is ze s avonds niet in bed te krijgen :D Maar soms is ze gewoon erg moe en dan ligt ze al om elf uur ofzo in dr bedje. Ik laat t s morgens van haar afhangen en smiddsags gáát ze gewoon ;)

Maar ja, zaterdagmiddag ook.... ze heeft een powernap gedaan in de auto van 15/20 minuten ofzo.... en verder dus niet.

Vervelend trouwens van zo'n zwerfhondje zeg, zeker wanneer iedereen er last van heeft en het "ding" gewoon uitvalt enzo.

Deel Deze Pagina