@Flower; Ik ga ook maar weer kijken! @Muts; Ik hou van warmte, maar alle ramen staan open &nog zweet ik
Deesi de jankerd ja hahahahahahaha... O meiden we hebben het allemaal zo zwaar pffff gelukkig hebben we elkaar nog want ik wordt gek van me eigen geklaag hahahahh.. Lijkt net if dat het enigste is wat ik nog kan klagen hahaha.. Maar ven het gewiin zat. . Ik kan niet eens normaal typen hahahaahhha
haha flower ik denk dat we allemaal we zoiets hebben van "goh kan ik nog iets anders dan klagen?" maarja laat die kerels van ons er maar lekker blij mee zijn anders hadden we iedere dag ruzie met hun!!! oeh marjan lekker is dat he als ze een powernap doen! heeft zoonlief ook nog wel heel af en toe in de auto... heerlijk!!! haha bloem kijk je uit dat je niet wegwaait!!! blegh de harde buiken en krampen worden weer erger en erger
Knufff mutssssssyyyy. .. Ik moet nog 3 weken en als het eerder gebeurd moschien wel korter.. Maar verdomd wat duren die 3 weken lang zeg boehoeeeeeeee
pfff ik sprak net de postbode... ik vroeg of hij ook al was aangevallen door dat "zwerfhondje"... ja vorig jaar.. hij vertelde dat de eigenaren een eindje verderop op het kamp wonen en tegen hem hadden gezegd "geef m maar een goeie schop dan stopt ie wel" postbode had de wijkagent erop aangesproken en die zei dat er maar melding gemaakt moest worden bij de gemeente oftewel NIEMAND doet er iets aan..... dierenambu doet nix omdat ie los loopt en hun geen loslopende honden mogen vangen, wijkagent stuurt je naar de gemeente en de gemeente zegt bel de dierenambu maar....
Mutsy normaal do ik de roosters van de afzuigkap ook in de vaatwasser, maar het apparaat is nog lang niet vol. Dus ik heb ze een poos in een sopje gehad nu en nu stinken ze niet meer Van het weekend fristuurpan aan gehad en die zetten we op het fornuis onder de afzuigkap. Dus dan gaat die lucht er wel lekker in zitten. Ben blij dat ik vanmorgen voor het werken druk in huis ben geweest, ben nu zo moe als ene maai en ga zo even lekker proberen te tukken. Om mezelf op de borst te kloppen..... Lekker ego ook... Ondanks dat ik nu weleens een lichamelijk pijntje heb her of der en nog aan het werk ben en vaak te druk ben heb ik verder weinig ongemakken omtrent mn zwangerschap. Dat gaat allemaal wel erg lekker Zul je zien heb ik strks verlof, en rust, dan begint hier het gedonder
Meiden wat zijn we allemaal druk bezig. Gisteravond heb ik met manlief de ramen aan de balkonkant allemaal gewassen (hij mocht het trappetje op ) En vandaag hebben we de galerij kant gedaan. Ook heb ik de galerij afgespoten met de hoge druk spuit. Nu is dat ook weer helemaal netjes Mannetje vind die nesteldrang wel erg fijn. Alles wordt super schoon Flower, gefeliciteerd met Ro! Muts, ik hoop voor jou dat het lekker door gaat zetten. Meimamma, jij mag het wel ietsje rustiger aan doen anders heb je straks in je verlof niks meer te poetsen Bloem, hier heb ik ook al zo'n last van de warmte. Gisteren waren mijn ouders op visite en die vonden het fris in huis terwijl bij mij het zweet me zowat uitbrak met 20 graden. Marjan, veel plezier met de echo vanmiddag. Geloof dat ik nu iedereen gehad heb. Zo niet, sorry, doe het uit mijn bolletje. Hier nu ff relaxen en vanavond restjes tomatengroentesoep en spaghetti op het menu. Dus hoef niet uitgebreid te koken. Kijk er echt naar uit om over een week of 7 de kleine in mijn armen te mogen houden. Ben mijn buikje eigenlijk nu wel zat. Hij zit me gewoon in de weg. Mijn broer blijft erbij dat hij de 22ste mei komt. Ben eens benieuwd of de persoon aan de overleden zijde gelijk heeft.
@meimamma; fijn dat je klaar bent met werken, nu lekker uitrusten he. @muts en flower; Daarom zijn we hier toch. Om lekker ons ei bij elkaar kwijt te kunnen. Ik heb weer trek in van alles en ben niet normaal aan het snaaien. Het is een wonder dat ik maar 10kilo ben aangekomen .
@flower; Graag! Ik woog namelijk voor mn zwangerschap veel en veel te weinig. En ik ben iemand die heel veel in 1keer afvalt. Dus ben best bang dat ik straks door het geven van borstvoeding en het druk zijn met de kleine veel ga afvallen. Van mij mag er nog zeker 6 a 7 kilo bij .
@bloemm; ja jij mag legaal dooreten dan , haha, heeft zwanger zijn toch zn voordelen. hier nog maar een 4kg aangekomen, merk wel dat ik de laatste dagen enorme freetbuien heb, niet normaal, dus zal nog wel iets bijkomen. ego; ahhhhhhhhhhhhhhhh mn doos brandt!!!! niet normaal meer, heb net ff gekeken en het lijkt net of er aan 1 kant een brandwondje zit ofzo, helemaal opgezet en rood van de veet , heb het er echt meteen afgehaald toen het begon te schrijnen, maar toch niet snel genoeg denk ik, ook bloed het een ieniemienie beetje.... wat zou ik er tegen kunnen doen? Op een zak ijs zitten om te koelen of gewoon ff lekker laten luchten/drogen. baal er flink van dat ik er veet op heb gesmeerd. normaal ging dit wel altijd prima zo.
@senna; Jeetje! Balen zeg dat het zo brand! Daarom durf ik nooit Veet te gebruiken.. Weet echt niet wat je zou kunnen doen . Hoop dat het snel overgaat!
Haii! Heb me iets te druk gemaakt op m'n eerste verlofdag. Met mams en schoonmams het hele huis schoongemaakt (nou ja, het is niet afgekomen, maar wel een heel eind) M'n rug voelt nu alsof 'ie in tweeën gaat breken, dus ik ga op de bank liggen en kom er vanavond niet meer vanaf! Morgen écht een rustig dagje inlassen, joepieee!!!
Gatver ben zo. Misselijk van eten gatverdamme en heb pijnlijke steken auwwe vooral als ik loop en sta
Flower jij zal blij zijn als je 3 weken verder bent Hier vanmiddag nog even 2 uurtjes geslapen!! Heerlijk En net mn eten weer naar binnen gewerkt dus dat zit er ook weer in Zo even een lekkere lange warme douche nemen en dan weer neer ploffen op de bank
Ow ik had trouwens toen ik wakker werd het gevoel alsof ik paard had gereden. Beetje spierpijn achtig gevoel boven in mn bovenbenen net onder de onderbroeklijn, snappu??
Ja hahahahhaa sorry voor het zeuren hoor.. Maar kan er zo niet tegen tegen pijntjes enz.. Maar nu hele rare pijnlijke pijn in me buik alsof er iedere moment iets uit me doos gaat komen of gaat knappen heel raar