senna ff lekker met sudocreme of bepanthen insmeren en in je blote foeffel gaan zitten!!!! zo doe je dat ook met beebjes tenminste bij mijn zoontje hielp dat ook altijd als ie zn billetjes kapot had!! jech flower wat vervelend!! sterkte!! sjeetje monika wat ben je druk geweest.... nou meimamma geniet nu dan nog maar ff van het schoonmaken!! zijn vanmiddag naar de vk geweest.. ff het akkefietje van vrijdagavond aangehaald en volgens deze had de vk het niet zo bedoeld (kwam verkeerd over)... wat ze bedoelde was "dit zijn voorweeen, rustig aan doen en dan gaat het hopelijk wel voorbij".. tot nu toe 12 kilo aangekomen, bloeddruk perfect! nog ff een liggingsecho gehad want zowel de vk als de staigiar twijfelden aan de juiste ligging... mannetje ligt met zn rug aan de linkerkant en met zn rug naar beneden (richting mijn rug)... en helaas zei deze ook dat ik rekening moet houden met doorlopen tot 42 weken jaja geloof je het zelf?? over 2 weken weer terug komen....
haha geeft niet hoor meid... ben blij dat je het aangeeft want ik dacht dat ik gek werd... hier al zeker 4 weken last van!
Hahahhahha ik werd vanacht wakket van spierpijn in me benen dus hahahahaaahhahaa.. Ach ik heb natuurlijk ook me bekken nog die veel lijn doen dus exstra pijn.. En ik hou gewoon niet van pijntjes ben het gewoon zat bah bah bah.. Maarja je kan er niks aan verandere hahaha
@meimamma; daar heb ik ook last van, vooral bij het liggen en opstaan. @muts; Ik hoop niet dat je de 40weken over gaat.. Zal voor je duimen! @flower; arme arme jij. Dikke knuffel hoor! Hier nog niet gegeten. Paps is lekker verse groente aan het grillen en aardappeltjes aan het bakken. Heb er nu al trek in! Daarna maar lekker op de bank hangen want ben best moe.
eet smakelijk bloem!!! enne ik hoop ook niet dat ik over de 40 weken ga... marjan hoe was de echo??? grrr dat "zwerfhondje" loopt hier nog... viel net een foldermeneer aan en de buuf heeft m al opgejaagd en een steen naar m toe gesmeten maar hij is er weer!!! grrr :x der is gewoon nix nada noppes niemand die er iets aan doet..
Meiden als de baby eris lachen we hierom Maar ja als het met horten en stoten moet gaan dan kan zon zwangerschap niet snel genoeg gaan. En dan is de lol er ook gauw af. Ik ga morgenochtend bij mn oma op de koffie, die heeft dan hulp van thuiszorg (hihih collega!!) Maar mijn oma is heel makkelijk maar heeft een heel bewerkelijk huis. En ik ehb het idee dat die vrouw daar meer aan de koffie zit als dat er wat gedaan wordt daar Dus ff checken hihiih
Eetsmakelijk Bloemmm Mutsy wat irritant die hond! En wat een gekkenwerk dat die lui van het kamp dat beest niet bij zich houden en dat ie bij jullie jan en alleman aanvalt!!
ja meimamma het was net alweer raak... de 2e folderloper werd aangevallen fijn dat je meisje nergens last van heeft!! hier het jochie ook niet hoor maar mamma wel!
Nou het voorlopen anderhalve week geleden is vermoedelijk weer een spurtje geweest, want nu loopt mevrouw weer helemaal in de pas Ze is nu ingeschat op 6 pond, daar komt uiteraard nog iets bij voor de komende 3, 4 weken... maar het zou sowieso geen 10-ponder worden gelukkig. Hij was zeer tevreden, heeft nog een mooie profielfoto gemaakt, ze was lekker aan t drinken Als alles goed blijft gaan, de FA geen rare dingen ziet of merkt, en ik ben de 27e nog niet bevallen... dan moet ik me bij de gyn melden. Langskomen, krijg ik echo en onderzoek ivm evt verweking baarmoedermond en/of ontsluiting en dan bespreken we wanneer er gaat worden ingeleid. Ivm de suiker mag ik niet heeel erg lang "overlopen". Gyn zei al... we mogen je geen 10 dagen laten overlopen. Dus ik verwacht dat ik uiterlijk eerste week mei ga bevallen, wanneer het dus niet alsnog spontaan gebeurd is. Hebben het nog even over pijnmedicatie gehad, hij moest wel lachen toen ik zei dat ik door de pethidine/valiumspuit (bij M) ongeveer 3 uur kwijt ben Hij vroeg al of ik normaal gesproken weinig medicatie neem.... inderdaad.... muoh dan moeten we er toch maar wat minder valium in doen deze keer Ja ik mag kiezen tussen epiduraal/ruggeprik of evt een pilletje of een spuitje... nou ja in eerste instantie dus alleen maar een pilletje of spuitje... die ruggeprik zie ik niet direct zo zitten Ook over inleiden gaf hij aan dat een infuus pas de laatste optie is, zijn er voorstander van dat je lekker kunt blijven rondlopen etc. Dus eerst een pilletje of een gel in de schede/bmm om de boel op gang te brengen. Woensdag rondleiding door de "Kreisssaal" en het "Neugeborenenstation" moeten er om 19 uur al zijn. Ben benieuwd hoe het dan gaat zijn. Vrijdag weer naar FA voor CTG en controle.
wel !#$$% alle )(*&^$%# nondeju, :x :x :x moest nog even tussendoor twee van de teven uitlaten.... heeft die kl*te reu de tussendeur opengedaan en komt vrolijk achter ons aanlopen :x De Weimaraner is loops.... en ik heb geen zin in Herderaners of Weiders of hoe je een dergelijke kruising maar mag noemen. Dus liep me daar een partij te schelden en te doen.... en bedenk me ineens dat als de reu losloopt.... dat dan teef nummer 3 ook zo ineens kan opduiken.... en aangezien nummer 3 en de andere DH-teef absoluut niet samen kunnen....... Dus had echt even mn handen vol aan vier losgeslagen honden. Dus reu en de andere dh teef maar even bij de halsband gepakt en alles al vloekend en tierend naar huis/stal gebonjourd. :x Als dat niet goed is voor harde buiken, hartkloppingen en kortademigheid
oeh marjan dus je bent goed geinformeerd vanmiddag!! pff wat een gedoe met die honden zeg... wel rustig zitten nu en bijkomen!!! heb net ff zitten bellen met mn dinnetje en ondertussen de tv op pauze gezet dus kan zo de reclame van Ghost Hunters doorspoelen
@marjan; Fijn dat alles goed was bij de echo! . Ik ga zo lekker mijn bedje in, mn neus werkt al een stuk beter mee dus denk dat ik wel lekker kan slapen .
op SyFy (kanaal 111).... iedere maandagavond vanaf half 9.... ben m nu aan het opnemen en ga morgen 4 afleveringen kijken... slaap lekker meisjes