@Denise; Beetje een vaag antwoord van ze.. Maar ik zou toch gaan als ik de kleine de hele ochtend nog niet/nauwelijks had gevoeld.
ja fijn he die ziekenhuizen, maar zou toch wel gaan. kunnen ze ook meteen je harde buiken meten en kijken hoe het met de kleine gaat, dan ben je toch gerustgesteld, anders zit je alleen maar te piekeren. neem lekker een boekje en een blikje drinken mee.
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 09 mei - Lilo88 - 1e kindje - kraamhotel - meisje - bv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (?) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 02-04 La Palma borstvoeding voorlichting ziekenhuis 04-04 Marjan groeiecho gyn (zwangerschapssuiker) 05-04 Snieke83 controle gyn en voorlichtingsavond zh 06-04 Marjan voorlichting/rondleiding ziekenhuis 06-04 La Palma controle verloskundige 07-04 Monika informatie avond + rondleiding verloskamers/kraamafdeling 07-04 Aukje: Controle VK + liggingsecho 08-04 Monika suiker prikken 08-04 Marjan controle Frauenartzt + CTG 11-04 Monika groei echo + controle gyn 12-04 Sunnyqueen21 controle klinisch VK 12-04 Bloemmm controle gyn 13-04 flowertje controle gyn 18-04 Bas1759 Controle gyn 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn VERLOF: 05-02 Lilo88 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 Geboren!! (Bevallen van een zoontje; Blauw) (Bevallen van een dochter; Roze)
Ik heb er even een nieuw stukje bij gezet! Voor als we bevallen zijn. Dan kunnen we onder het kopje bevallen (in de kleur van het geslacht) de datum dat de kleine is geboren met zijn of haar naam erachter
Haaaaiiiii, heb vanmorgen al verschillende boodschapjes gedaan, was rond half 1 weer thuis... bammetjes eten en hondjes doen. In de tussentijd kwam buurmeisje ook nog langs uhm... oh ja.... die zou dinsdag langskomen om mn fiets op te halen Hebben een uitwisselingsleerling in huis uit Frankrijk, voor 10 dagen. Qua communicatie ietwat lastig, francaise spreekt wel wat duits en wel wat engels.... maar niet om naar te schrijven en buurmeisje spreekt eigenlijk geen frans (er waren te veel fransen die kwamen en te weinig "bedjes"... dus buuf zie... kom maar op!) maar ja, die moeten dus morgen met de fiets ergens naar toe... en hebben daarvoor maar even mijn fiets geleend. En nu dus even op t forum kijken, M slaapt nog lekker... zal ook niet heel lang meer duren verwacht ik, want ze lag rond 1 uur. Ja gelukkig is het goed afgelopen met de honden. Geen per ongeluk dekking en geen knokkerij gelukkig
Hoi meiden! Denise wel gaan hoor meid. Zekerheid voor alles Bij oma was het even gezellig. Hier al weken uit over de naam. Hij verveeld niet en we zijn er helemaal verliefd op hahaha. Hier voel ik de kleine de laatste tijd veel "draaien" ook weleens een schopje, maar tis net of madame minder de ruimte heeft en lekker de ruimte die er is benut om te gaan draaikonten hihih Dat "paardrij-achtige-spierpijn-gevoel" bij de binnen kant van mn bovenbenen net onder mn liezen, (pppfff heb ik het duidelijk uitgelegd zo hiihhi) Komt door mn fysio doordat de banden onderin mn buik aan het trekken zijn en klappen moeten opvangen en dat ik het dus RUSTIG aan moet gaan doen. Had ook met de druk erop van het zachtjesaan dalen te maken enzo. Wat eten jullie vanavond? Ik heb pasta met kipfilet, spekjes, champignons, paprika, uitje boursin cuisine en kookroom met geraspte kaas op het menu vanaaf
@denise: sterkte met wachten op je beurt... balen dat het zo lang moet duren... maar ja... we zijn met zn allen zwanger hè. @bloemmm: namen.... nog steeds niet... ik blijf hangen op een bepaalde naam en E doet nog wat halfslachtige pogingen om er wat anders van te maken. @sunyqueen lekkeerrrrr paaseitjes Ik heb negerzoenen meegenomen vanmorgen, voor de verjaardagsvisite van zaterdag.... maar denkk dat ik straks toch even stiekum 1 of 2 ga snaaien @meimama... zoooo jij bent ook weer ernstig fanatiek bezig zeg! Zoooo nu het lijstje even bijwerken.....
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 09 mei - Lilo88 - 1e kindje - kraamhotel - meisje - bv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (?) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 05-04 Snieke83 controle gyn en voorlichtingsavond zh 06-04 Marjan voorlichting/rondleiding ziekenhuis 06-04 La Palma controle verloskundige 07-04 Monika informatie avond + rondleiding verloskamers/kraamafdeling 07-04 Aukje: Controle VK + liggingsecho 08-04 Monika suiker prikken 08-04 Marjan controle Frauenartzt + CTG 11-04 Monika groei echo + controle gyn 12-04 Sunnyqueen21 controle klinisch VK 12-04 Bloemmm controle gyn 12-04 Marjan controle internist ivm zwangerschapsdiabetes 13-04 flowertje controle gyn 18-04 Bas1759 Controle gyn 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn VERLOF: 05-02 Lilo88 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 Geboren!! (Bevallen van een zoontje; Blauw) (Bevallen van een dochter; Roze)
Pfff nou die schaal met paaseitjes is nog onaangeroerd vandaag! Ik voel me helemaal niet fit. Het voelt of is alle energie uit mijn lichaam gezogen. Ik voel me ontzettend duf en heb ook helemaal geen trek in eten of iets lekkers... En heb wat last van mijn buik vandaag. Ondertussen mezelf er wel even toe gezet om de was te doen, de douche en wc schoon te maken, de afwas te doen, af te stoffen en beneden de stofzuiger er door gehaald.... Dat moest echt even gebeuren en nu doe ik echt helemaal niks meer! Ik ben gewoon even helemaal leeg en op en ga zo lekker languit op de bank! Liefs
@meimamma; Ik had dat echt heel erg voordat ik opgenomen werd in het ziekenhuis. Nadat ik verplicht rust moest houden is dat veel minder geworden, ik heb het nu echt heel weinig. Hmm lekkere dingetjes heb jij op 't menu staan hoor! Wij eten tomaten-groente soep en prei met wortels in tomatensaus. @naam; Ik zou echt geen andere naam meer kunnen doen, het voelt echt alsof de naam die we hebben gekozen bij haar hoort. Iedereen noemt ook altijd haar naam als ze het over haar hebben en zeggen dus niet bijvoorbeeld 'de kleine' of 'de baby' . Alleen jullie weten het nog niet, Gemeen he . Maar ik vind het leuk het straks tegelijk met iedereen bekend te maken en op de lijst te zetten.
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 09 mei - Lilo88 - 1e kindje - kraamhotel - meisje - bv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (?) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 05-04 Snieke83 controle gyn en voorlichtingsavond zh 06-04 Marjan voorlichting/rondleiding ziekenhuis 06-04 La Palma controle verloskundige 07-04 Monika informatie avond + rondleiding verloskamers/kraamafdeling 07-04 Aukje: Controle VK + liggingsecho 08-04 Monika suiker prikken 08-04 Marjan controle Frauenartzt + CTG 11-04 Monika groei echo + controle gyn 12-04 Sunnyqueen21 controle klinisch VK 12-04 Bloemmm controle gyn 12-04 Marjan controle internist ivm zwangerschapsdiabetes 12-04 Meimamma info avond zh 13-04 flowertje controle gyn 14-04 Meimamma controle vk 18-04 Bas1759 Controle gyn 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn VERLOF: 05-02 Lilo88 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 Geboren!! (Bevallen van een zoontje; Blauw) (Bevallen van een dochter; Roze)
Wij zijn ook zo gewend aan de naam dat wij ook geen andere naam meer voor dr kunnen bedenken. De naam die wij voor haar hebben voeld zo goed. Niemand weet de naam nog maar het klinkt heel vertrouwd
Hoi meiden. Even kijken of alles goed gaat met jullie. Flowertje al 36 weken? Wowww. SOmmigen van jullie zijn al echt ver Ik heb het verder druk met wassen, schoonmaken ( GRRRR @ Nesteldrang ) en verder ben ik moe en lusteloos. Ik kom weinig buiten omdat het mij zoveel energie kost om bv mijn schoenen aan te doen. Net even weg geweest met mijn zus en de komende dagen heb ik wel weer wat afspraakjes. Verder zit ik op de bank met piccolini's ! Knuffel van ons en ik spreek jullie gauw. Voor de mensen die bijna gaan werpen: SUCCES hihihih
zo het was druk hier.... denise hopelijk is alles goed!!! haha flower ik had bij Ro dat happy birthday ding gedaan.... naam: ja daar zijn we eindelijk over uit! ik vond m op internet en manlief was niet overtuigd totdat ie m op het kaartje zag staan moe: pff hier ook hoor... net een powernap van een kwartier gedaan maar ben er nog niet helemaal.... bevallen: hier steeds meer last van mn buik manlief heeft ook al 4 keer gebeld vandaag want die heeft vaag gevoel in zn buik (telepatie?!)... heb net maar ff duidelijk aangegeven dat als er iets is ik hem wel bel.... lief dat ie belt maar als je net met de oogjes dicht ligt niet....
@palmie; echt de laatste loodjes he, iedereen is energieloos. Haha . Senna is geloof ik al over de 37 weken! Echt een gekke gedachtte, die zou elk moment kunnen bevallen. Oooooooooooh wat gaat de tijd snel!