♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (?) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 05-04 Snieke83 controle gyn en voorlichtingsavond zh 06-04 Marjan voorlichting/rondleiding ziekenhuis 06-04 La Palma controle verloskundige 07-04 Monika informatie avond + rondleiding verloskamers/kraamafdeling 07-04 Aukje: Controle VK + liggingsecho 08-04 Monika suiker prikken 08-04 Marjan controle Frauenartzt + CTG 11-04 Monika groei echo + controle gyn 12-04 Sunnyqueen21 controle klinisch VK 12-04 Bloemmm controle gyn 12-04 Marjan controle internist ivm zwangerschapsdiabetes 12-04 Meimamma info avond zh 13-04 flowertje controle gyn 14-04 Meimamma controle vk 18-04 Mutsevluts Controle vk 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum VERLOF: 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 Geboren!! (Bevallen van een zoontje; Blauw) (Bevallen van een dochter; Roze)
Good afternoon! Nu heb ik wel bijgelezen Ben benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeggen Denise! Ik las ook allemaal hondjesgedoe. Eng hondje bij Muts, hitsige hondjes bij Marjan, hahaha, wat een gedoe! Verder herken ik allerlei klachten van verschillende mensen Hier nu 2e verlofdagje en ik voel me heel rot. Gisteren te veel gedaan met schoonmaken en nu erg last van bekken/rug. De beeb is erg druk in m'n buik. Echt een woelwater en dat kan af en toe best pijnlijk zijn! Vorige week bij de vk was wel alles helemaal goed, dus ik maak me geen zorgen ofzo, maar af en toe ben ik m'n buik stiekem een beetje zat. Sinds 2 dagen en snip- en snipverkouden. En vandaag is er een knallende koppijn bijgekomen. Ben helemaal geen stralende zwangere met verlof en tijd om leuke dingen te doen/makenn/bakken, etc. snif... M'n vriend zegt dat ik me de laatste week op werk eigenlijk te druk heb gemaakt en dat nu ik rust neem in een keer alle vermoeidheid enzo eruit komen. Zou best kunnen (ben normaal vaak ziek tijdens vakantie, omdat ik op werk maar doorstoom) Maar goed. Ik ga denk ik maar weer een paracetamolletje nemen en op de bank hangen. Morgen intake kraamzorg en dan wil ik met de babywasjes gaan beginnen. Heb daarnet de machine met azijn laten draaien, zodat alle oude zeepresten enzo eruit zijn. Wil wel schoon beginnen Fijne avond allemaal en als de hoofdpijn afneemt, kruip ik nog even achter de laptop vanaaf.
@Sanny; balen dat je zo verkouden bent. Ik ben ook al een week erg verkouden en ik vertik het om iets in te nemen, was de hele dag door aan het stomen haha. Maar nu na een week is mn neus open, alleen nog wat keelpijn en hoofdpijn. Dat gaat ook wel weer over . Jij bent ook al over de 36 weken!
Knuf voor palma en Sanny Hier het eten net al klaar gemaakt het ruikt heerlijk en het smaakt echt zoooo lekker dat ik me moet inhouden niet alvast op te scheppen
Ik zit nu lekker gedoucht in mn pyama op de bank.. Bedenk ik me net dat we vanavond nog boodschappen moeten doen grrrr! Misschien dat ik dat dan wel probeer te verschuiven naar morgenmiddag. Heb nu echt totaal geen zin!
Hier net allerlaatste baby wasje gedraaid. Alles is nu schoon en klaar voor als de kleine komt. Bedje en wandelwagen vandaag ook voor het echie opgemaakt. Dus niet meer dekentje er los in, maar nu netjes met lakentje en dekentje
@monika; Wat lekker dat je alles klaar hebt! Voelt goed he? . Hier is ook alles klaar. En ik ben zo blij dat ik het allemaal vroeg heb gedaan, want had het nu niet gekund. Hoe maken jullie de kinderwagen op dan? Ik heb er gewoon een voetenzak in zitten. Geen dekentjes enzo..
Die vent van mij moet opschieten met thuiskomen! Zn zwangere vriendin heeft meeeeeeeeeeeegggggaaaaaaa honger!!!
Het is idd een heerlijk gevoel om alles af te hebben. Heb een hoeslakentje om het matrasje wat erin zit en gewoon lakentje met dekentje, omdat ik geen afdekhoes heb bovenlangs wil ik toch dat de kleine warm kan liggen als het niet zo warm is buiten. Hier ook een die honger heeft, maar nog heel ff moet wachten...pff die mannen ook
Oooo ik heb totaal geen honger 2 happen en zit vol net ook even goed lopen janken ben het echt zat kan niks eten want zit na 2 happen vol bah... Misselijk koppijn alles wat hebben we het als vrouw zijnde eigenlijk zwaar he.. Ben beniuewd hoe het met denise is wie was haar buddy
Ik heb gegeten en zit TE vol. Het is ook nooit goed he . Prinsesje is lekker aan het draaien en duwen, haha echt schattig. @flower; Ah! Ga lekker even liggen, misschien helpt dat? @monika; Oke, op die manier! Nee dan snap ik 'm .
Hier ook een kleine uk die flink aan het draaien en duwen is. Ik heb ook heeerlijk gegeten! Alleen mijn dankbare vriend zegt dan weer dat ie liever rode saus heeft met pasta! Heb ik daar dan mn best voor lopen doen denk ik dan Ik ben al lekker gedoucht dus ik ga weer lekker bankhangen!
Ik heb ook een warme douche genomen en mijn pyjama's aangedaan. Nu niets doen, alleen liggen op de bank. Heerlijk!
Hallo, Ik ben gefrustreerd naar bed gegaan en daar heb ik de kleine duidelijk gevoeld, had om de paar minuten harde buiken en wilde even afwachten of het wat zou gaan doen maar is gelukkig afgezakt, morgenochtend ben ik aan de beurt voor ctg en echo en hoop ik dat alles goed is. Deze zwangerschap is zo totaal anders dan de vorige ik vind het geweldig dat er een kleine bij komt maar voel me niet echt happy zoals het gaat, kan door al die onzekerheid zo weinig van genieten. Heb me voor genomen morgen alle vragen die ik heb beantwoord te krijgen en ga niet weg zonder dat ik duidelijk heb, zit al sinds de weeenremmers en longrijping in een soort onduidelijkheidswaas, en ik heb ook nog gbs en daar wordt helemaal niet over gesproken terwijl het bij de vorige bevalling de hoofdmoot was.
@denise; begrijp dat je met heel veel vragen zit en er even doorheen zit. Morgen al je vragen stellen en inderdaad niet weggaan voor je overal antwoord op hebt. En wat is Gbs?