Oke jeetje gewoon al je vragen stellen meid.... En niet weggaan voordat je het weet op je strepen staan..
Ik laat dit keer echt niet meer over me heen lopen, het is ons wondertje en die verdient het beste, al die tegenstrijdigheden die ze in het zhuis zeggen werkt niet positief. En over de namen.... pff wij zijn er nog steeds niet over uit erg he.
Ja gaat wel bloempjepower. . Ik voel me gewoon zo futloos en leeg nergens zin in in niks nada noppis gee. Zin in eten. .. Ben gewoon klaar ermee. . Zullen nu ook wel hormonen. Zijn enz.. Maar met een kindje van 2 erbij is het best moeilijj heb zo geen zin om boodschappen te doen.. Lopen is al vermoeiend.. Lief dat je het vraagt schat
Denise wat klote dat je zoveel onduidelijkheden hebt. En dat er in het zh op bepaalde vlakken zo vaag wordt gedaan. Morgen flink op je strepen gaan staan en niet eerder weggaan voor je duidelijkheid hebt. Zoals je zelf al zei, dit kleintje verdiend het beste. Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid hebt op je vragen. Knuffie meid!
@denise; idd, niet over je heen laten lopen en op je strepen staan morgen! @Flowertje; Daar zijn we hier toch voor, om ons ei kwijt te kunnen bij elkaar! Nog eventjes volhouden! Kan me voorstellen dat het heel moeilijk is met nog een kindje thuis. Heb daarom heel veel respect voor jullie. Dikke dikke knuffel!
He meiden, Ik wil jullie even het goede nieuws mededelen. Na uitgebreide controle vandaag blijkt idd dat het hoofdje gewoon klein is en er verder niets aan de hand is. En ondanks alle poespas de hele tijd zijn mijn man en ik nu gerust en leven we toe naar de bevalling en zeker na deze prachtige 3d foto die we van het zh hebben meegekregen. xxx Joyce Bijgevoegde miniaturen
@Bas; hele mooie 3d foto! En fijn dat er niets ernstigs is. Ik duik mn bedje in meiden, ben moe! Welterusten allemaal.
@denise; idd ik zou ook niet weggaan zonder antwoorden op je vragen. tis toch heel belangrijk dat jij ook je rust kan vinden en dat heb je niet zolang je nog met vragen zit. hoop dat je baby de komende dagen wat drukker wordt zodat je je daar iig niet druk om hoeft te maken. @bas; zo wat een plaatje, die echo is echt super duidelijk, zijn dat trouwens 2 armen langs het hoofdje ofzo?? hier vandaag weer ietsjes meer energie, geen idee waardoor het komt. kleine is vandaag wat rustiger maar kan soms echt een pijnlijke draai maken. tis niet echt een schop ofzo. en vooral dat uitrekken en dan dat hoofd onder mn ribben auwww. en idd ik ben al over de 37 weken zoals het zkh het aanhoudt. dat kan helemaal niet aangezien we als ik dan terugtel helemaal niet hebben gevreeen. maarja. vind het wel prima want dan is de keizersnede ook eerder als ik mijn telling haha.
Links wel, denken we we waren het vergeten te vragen we waren zo onder de indruk van de foto. xxx joyce
Pffff...... komt E net thuis... was gevallen met de hondentraining en volgens hem had ie zn heup uit kom gehad Hij kon in eerste instantie niet overeind komen, heeft er iemand aan zn been getrokken.... daarna kon hij uiteindelijk wel overeind en met wat duwen en (s)trekken is het spul toch weer op zn plek gekomen Hij hoorde/voelde een soort van plop.... Maar ja nu heeft ie behoorlijk last uiteraard. Als het echt uit de kom is geweest dan zal morgen zn heup lekker blauw zijn Nou ja, eerst maar nachtje slapen. Morgenochtend met M naar de Kinderarts voor haar jaarlijkse check-up, incl BMR-enting en verder ga ik denk ik lekker genieten van het voorspelde mooie weer Verbouwing begint nu echt gestalte te krijgen. De wanden van de beide kamertjes zijn nu klaar, plafonds moeten nog.... halen we morgen piepschuimplaten voor op. We willen graag spotjes op onze slaapkamer en oa de overloop, maar die dingen moeten hun warmte goed kwijt kunnen. Dus plafond isoleren met gewone steenwol is niet echt handig dan.