♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (?) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 05-04 Snieke83 controle gyn en voorlichtingsavond zh 06-04 Marjan voorlichting/rondleiding ziekenhuis 06-04 La Palma controle verloskundige 07-04 Monika informatie avond + rondleiding verloskamers/kraamafdeling 07-04 Aukje: Controle VK + liggingsecho 08-04 Monika suiker prikken 08-04 Marjan controle Frauenartzt + CTG 11-04 Monika groei echo + controle gyn 12-04 Sunnyqueen21 controle klinisch VK 12-04 Bloemmm controle gyn 12-04 Marjan controle internist ivm zwangerschapsdiabetes 12-04 Meimamma info avond zh 13-04 flowertje controle gyn 14-04 Meimamma controle vk 18-04 Mutsevluts Controle vk 18-04 Bas1759 Controle gyn 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn VERLOF: 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 Geboren!! (Bevallen van een zoontje; Blauw) (Bevallen van een dochter; Roze) Muts had Bas/Joyce per ongeluk uit t lijstje gewipt.
Goedenacht, Ik kan gewoon niet slapen, lig maar te draaien en te piekeren. @bas wat een ontzettend goed nieuws, lekker zorgeloos de laatste loodjes tegemoet.Hele mooie foto !
@denise; Hoop dat je nog wel hebt kunnen slapen.. @lijst; Bas/Joyce moet ook nog op de verlof lijst, dat is ook weg gehaald. Er stond 19-04. Als iemand dat even wilt aanpassen, anders doe ik dat wel als ik wakker ben. Kan namelijk niet van mijn tel, dan gaan al die hartjes weg.. Manlief is net naar werk, nu maar weer in slaap zien te komen! Tot straks meiden.
Jeetje bloem wat een tijd om wakker te zijn. Om die tijd ging ik voor mijn 2de plas pauze De laatste paar nachten moet ik steeds 2x. Joyce, mooie echo, heb je die gewoon in het OMC gekregen? Loop daar, maar ik krijg geen 3D. Maandag gewoon een normale echo bij mijn weten. Hier vanmorgen opgestaan met wat last van mijn bekken. Hopen dat het met wat lopen minder wordt.
Oei Marjan E heup uit de kom auwie klinkt pijnlijk! Denise balen dat zo ligt te malen meid! Hopelijk heb je nog wel ff lekker geslapen Bloemm hopelijk heb je nog lekker liggen tukken nadat je mannetje weg ging. Hier zo nog even 2 uurtjes werken en daarna even boodschappies doen Ik ga nu even een lijstje maken en bedenken wat we vd week eens gaan eten.
Zo hier waren vannacht meer mensen die niet echt fijn hebben geslapen dus... ik heb vannacht denk ik 6 kramp in de kuit gehad en drie keer plaspauzes, maar viel gelukkig elke keer wel weer lekker in slaap. Nu ga ik even snel weer als een orkaan door het huis... want L. is lekker naar de gastouder, ze gaan naar de kinderboederij dus haar dag kan niet meer stuk. En dan kan ik nog even lekker ongestoord poetsen. Vanmiddag naar IKEA, ga dat speelgoed keukentje voor L. halen. Voor haar verjaardag. Laters meiden!
Hier vanacht ook weer een but nacht... Werd wakker met steken en pijn in me zij wow dat deed echt heel erg pijn... Verder de kleine vandaag nog niet echt gevoeld hmmmm even in de gaten houden hij is meestal erg druk maar zal wel aan het slapen zijn hahahahaha... Zo maar is boodschappen doen en daar heb ik helemaaaaaal geen zin in pffff maarja het moet he.. Wordt gek van dat bedenken wat we moeten eten elke dag. .
Nee Monika in AZM en ik denk ook dat ik hem heb gekregen vanwege alle poespas en omdat ze het aangezicht duidelijk moesten bekijken en dat zullen ze dan wel met 3d doen, maar dat wisten we niet. Dus zei ze kijk dit mooi beeld krijgen jullie mee. Wij helemaal happy xxx Joyce HM balen van die heup hoop dat het nu weer goed is.
Ik ben gelijk in slaap gevallen hoor vannacht en heb heerlijk geslapen . Even lekker broodjes voor mezelf smeren en dan ben ik weer terug. Tot straks meidennnnnn .
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (?) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 05-04 Snieke83 controle gyn en voorlichtingsavond zh 06-04 Marjan voorlichting/rondleiding ziekenhuis 06-04 La Palma controle verloskundige 07-04 Monika informatie avond + rondleiding verloskamers/kraamafdeling 07-04 Aukje: Controle VK + liggingsecho 08-04 Monika suiker prikken 08-04 Marjan controle Frauenartzt + CTG 11-04 Monika groei echo + controle gyn 12-04 Sunnyqueen21 controle klinisch VK 12-04 Bloemmm controle gyn 12-04 Marjan controle internist ivm zwangerschapsdiabetes 12-04 Meimamma info avond zh 13-04 flowertje controle gyn 14-04 Meimamma controle vk 18-04 Mutsevluts Controle vk 18-04 Bas1759 Controle gyn 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! (Bevallen van een zoontje; Blauw) (Bevallen van een dochter; Roze)
Hahahaa fie bloem wat heb je dat mooi gedaan hahahahaha... Hier boodschappen binnen pffff gelukkig het is gedaan en tot vrijdag eten jeeeeeej hoef ik niet meer boodschappen te doen hahahahahaha
Joyce sorry dat ik je van de lijst heb gehaald.... geen idee hoe het kan !!! auw marjan dat klinkt erg pijnlijk! hoe is het vandaag??? aukje veel plezier bij de ikea!! leuk hoor voor L dat ze naar de kinderboerderij gaan... altijd leuk voor die kids!! meimamma werkse! succes met bedenken wat te eten!! boodschapse flower... hier ook nog geen idee wat te eten... wel lijstje voor de boodschapjes klaar... en fijn dat de kleine man zich weer heeft laten voelen!! tjeetje bloemmie wat ben je crea-bea geweest!! ziet er super mooi uit!!! hihi hebben jullie ooit 2 politie-agenten achter een klein rotmormel aan zien rennen? ik vanmorgen wel het was vanmorgen om half 8 al raak dat dat k*tding voor de voordeur zat.. wijkagent gebeld maar die waren er niet eerder als vrijdag de agenten hebben helaas het k*tding ook niet kunnen vangen.. wel wegjagen! nu moeten we ff afwachten en proberen m te vangen (ga ik vanmiddag met de buuf doen).. dan dierenambu bellen en hun zodat ze samen met de dierenambu de eigenaar een waarschuwing kunnen geven.. mocht het dan nog een keer voorkomen dat volgen er sancties (zoals hij zei)...