mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Hmm ik had voor dat smsje ook wel uitleg gewild inderdaad. Vind niet dat je overdrijft.
    @Palma; Ja, ik zou die hoezen ook even proberen in de kinderwagen! :D Goede tip van mutsje. Ik heb het ook snel benauwd. Vooral als ik een harde buik heb, dan moet ik echt even op lucht komen.
    @SQ; Goed dat je vrij hebt genomen! Lekker uitrusten hoor.

Ik ben een buikfoto voor jullie op de PC aan het zetten :D

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Precies 34w:D;

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    hmmm flower beetje vage opmerking!!!
    maarja als ie al aan het slijmen is bij iedereen...
    ja echt nakijken hoor dat van upc... wij hebben pakket laten nakijken en betalen nu minder omdat we sport 1 eraf hebben gehaald maar wel huistelefoon hebben... (huistelefoon is duurder dan sport1)

bloemmie foto :D:D
    spam je m ook ff in het buikjes-topic???

haha nee was niet echt lekkere agent... tenminste ik werd er niet nat van hahahahaha....

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wow bloem wat is je buik ver naar voren gegaan in een week tijd!!!!!!!!!!!!!!!!
    wel heeeeeeeeeel erg mooi hoor!!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja ik maak de laatste weken (misschien door verplichte rust?!) echt een groeispurt :p. Dankjeeeeewel!

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tja zo schrijft hij altijd. ..
    Maar hij zegt ik moet er niks achter zoeken..
    Kan er gewoon niet tegen ik zou dat eens tegen me ex moeten zeggen. .
    Vergeet je verjaardag niet grrrrrrr..

Was trouwens via hyves. ..

Ach miachien zie ik spoken

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb buikpijn auw

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hallo stel kletstante`s!;)

Wat zie ik hier weer mooie buiken voorbij komen zeg! Lekkere bolle toeters! Die van mij is geweoon klein en plat in vergelijking bij die van jullie. Misschien dat die van mij wat harder gaat groeien als ik verlof heb en meer rust heb???;)

Bloemm wat heb je de lijst mooi gepimpt;) Lekker vrolijk.

Wat een kuthond Muts eigenwijs kreng!

Hier ook gauw kortademig. Als ik de trap op loop hijg ik soms als een ouwe kerel hahaha.

Hier ook de boodschappen binnen. Wat een topsport zeg! Pfff

Ook nog gewerkt vanmorgen. Die mensen hadden de thermostaat op 23 graden staan!! Ik dacht dat ik kapot ging! Zweet drupte alle kanten op! Maar ja die oudjes hebebn het vaak gauw koud he.
    Ik was even vergeten dat we vanavond op ons neefje zouden passen. Mn schoonzusje smste me vanmorgen anders had ik het straal vergeten. Zo nog maar even lekker plat;)

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Iemand een kind??? Gratis op te halen.

Owwwwwwwwwwww wat een kreng is het vandaag niet luisteren enz neej neej neej neej..
    Grrrrr

10. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hihi flowertje toch. Wat heeft ze nu weer gedaan??
    Altijd van het negatieve iets positiefs proberen te maken meid ;)

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @meimamma; Ik weet zeker dat als je verlof hebt en thuis zit je ineens heel erg gaat groeien! :D
    @Flower; Stuur maar naar mij, ben gek op meidennnnnnnn :D

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahhahahh wat doet ze niet...
    Snoep pikken huilen koekje willen huilen.. Naar boven willen huilen..
    Mama er amar achteraan denderen

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nououou ik vermoed dat alleen de spieren een opdoffer hebben gekregen ofzo... en dus niet de heup uit de kom :cool: hij loopt als een kievit :D gelukkig (nou ja.... manke kievit dan wel hè ;)) Maar ik hoor m er niet echt over... dus het viel achteraf allemaal reuze mee.

Vanmorgen meer dan een half uur op de kinderarts moeten wachten, M voor het eerst heel bleu eigenlijk :( :p, ze wilde al niet bij de assistente komen (wegen, meten, omtrek hoofdje meten) En toen dokter binnen kwam kroop ze ook zowat "in" mama. Nou ja, op schoot wilde ze de controles wel laten plaatsvinden ;) En toen kwam het vervelendste :$ de BMR-enting :$ Gelukkig kwam dokter eerst met een lekkere lolly aanzetten, maar mama was niet rap genoeg :) :( dus dat was BRULLEN. Ach ze was het ook alweer snel vergeten hoor... maar doet je moederhartje wel pijn.

uhm... ze is nu 95 cm hoog, 17 kilootjes zwaar en heeft een hoofdomtrek van 49 cm... aan alle kanten boven de bovenste groeicurves uit :p Op zich niet erg, omdat ze mooi in verhouding is volgens de KA. Mede omdat de papa en de mama ook niet super klein zijn (ook geen reuzen hoor ;) ) maar we moesten wel een beetje oppassen met zoetigheid enzo.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @bas: mooi nieuws zeg van je kindje!

@ukje: doe je wel rustig aan "wervelwindje"

@bloemmmm.... mooi gepimpt lijstje! Ik zie alleen geen plaatje van een babytje
    Gefeli met je nieuwe week!!!!

@muts... doen die mannen ook eens iets voor hun geld :D

@buikjes: mooie buikjes voorbij zien komen. E heeft vanmorgen ook weer even plaatjes getrokken... zal ze even uploaden.

@SQ: groot gelijk hoor dat je even de tijd voor jezelf neemt!

@flower: klote zeg dat gedoe bij UPC. Maar met acceptgiro betalen... daarvoor rekent bijna ieder bedrijf tegenwoordig een "opslag" voor hoor, dus niet alleen bij UPC mutsje
    Mbt verjaardag ex... E.'s ex verjaardag heeft bij ons zelfs een poos op de kalender gestaan. En van mijn ex(je) kan ik uberhaupt nooit weer vergeten, is nl zelfde dag als bij E.

@meimama: pfffff poesten bij 23 graden... dan zou ik het ook "afleggen" hoor. :$

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @marjan; Fijn dat er niets ernstigs met de heup van E. Is hoor! En gelukkig was alles goed bij de kinderarts.. Wel vervelend dat prikje, kan me voorstellen dat je dat als moeder heel sneu vind. Het is ook geen plaatje, het is zo'n smiley achtig iets. Staat voor het woord 'Geboren' :p.

Hier is paps net gekomen, die gaat me even laten wandelen straks :p. Even kijken hoe dat gaat.

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    pff heeft een man zich op de dam in de fik gestoken veel mensen hebben dit gezien voor het monument moet niet gekken worden deze wereld zeg

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Ja, lees het ook net! Echt erg..

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Heb nu al een kwartier lang durende harde buik die best auw doet

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal. Ik ga proberen het een en ander in te halen :D

Meimammie; nog maar een paar dagen werken he? Heerlijk. Het gaat je lukken en daarna lekker rusten meid. Maarja ik weet niet of je last hebt van nesteldrang, maar van rusten komt hier weinig terecht. Vanmiddag toen ik een dutje zou doen heb ik bijvoorbeeld alle kozijnen buiten gesopt. hahahhaha

Marjan; heup uit de kom?? AUWWW sterkte. Ik zie dat het achteraf reuze mee valt. Maar toch even schrikken lijkt mij

SQ: Goed dat je een extra rustdaggie hebt ingelast. Je lichaam geeft het duidelijk aan wanneer genoeg genoeg is. TOch! Heb je er een beetje van kunnen genieten?

@ Kortademigheid; fijn dat ik niet de enige ben en dat het herkenbaar is. SOms voel ik me echt opgelicht. Ze ' zeggen ' dat maagzuur steeds minder wordt, maar het wordt hier steeds meer!

Muts: hoe gaat het met je? Je zit nu echt al een tijdje met een rommelende buik en harde buikkies he? Grrrr lijkt mij wel frustrerend. Thanks voor de tip over die hoesjes, maar uit woede had ik ze gisteren al weggegooit :(

BLoemenmeissie van me: Wat is je buik mooi zeg :D Ik vergeet steeds een foto te maken, maar ik zal er binnenkort weer 1 op zetten. Hoe gaat het verder met je? xxx

Flowert; hoe gaat het met je dochter? En heb je nog steeds harde buik?

Monika; hoe gaat het met jou? Hoe voel jij je?

Hier: Vanmorgen dus de indalingsweeen gehad die doortrokken tot naar mijn schaamdeel :p Dat was erg jammer. Vanmiddag naar de VK geweest en kleine palma ligt al met zijn hoofd in het bekken. Verder was weer alles in orde dus ik was heel trots op ons! :)

Eetlust: Het lijkt alsof ik maar kan blijven vreten de hele dag. Meestal doe ik na mijn eten even ' rusten ' en dna pas een toetje.. Nou nu ram ik alles achter elkaar in mijn mond.
    Vanmiddag schoon gemaakt, was gedaan. Op gegeven moment stond ik buiten te poetsen met een spagettibandtopje aan! :p
    xxx

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Nou als ik blijf zitten geen pribleem..
    Maar als ik loop komt ie weer net een kwartier lang een harde buik..
    En is nog steeds wel hard..
    Ook raar gevoel in buij..
    Als ik looo het gevoel dat ik moet plassen. .

Hou het in de gaten maar leuk is anders

Deel Deze Pagina