La Palma, eigenlijk gaat het hier wel zijn gangetje. Zo lang ik rustig aan doe heb ik nergens last van, alleen soms wat indalings pijntjes. En nu de ruimte beperkter wordt beetje last van maagzuur en kort ademigheid, maar ach dat hoort erbij.
Oee net gedoucht.... Harde buik na het douchen weer en toen ik naar boven ging weer als ik loop ook een pijnlijk branderig gevoel in me buik rond me navel doet best pijn y
oeh flower das echt een k*tegevoel... hier ook hoor... zelfs met ff 10 minuutjes staan... ja ik las het van die vent op de dam.. had voordat ie brand had gesticht nog iets over zn kids geschreeuwd... hmm palmpje das een beetje jammer van de hoesjes... dus je hebt lekker nesteldrang? achja beter nu doen dan het straks niet meer kunnen!!! fijn dat alles goed is met de kleine palma!! wow meimamma poetsen met 23 graden is echt niet te doen!!!! enne nu nog 2 of 3 dagen werken??? marjan wat fijn dat er niets ernstigs is met E.'s heup! vervelend is dat he met die prikken... fijn dat verder wel alles goed is met je meisje... hier vanmiddag lekker in het zonnetje gezeten... eerst met dinnetje en daarna heeeeeel even met buuf want schoonmonster kwam onverwachts aanfietsen... gelukkig was manlief al om een uurtje of 4 thuis... die heeft met zoonlief boodschapjes gedaan terwijl ik het eten heb gekookt.... en nu zit ik helemaal kapot en met harde buiken op het bankje..... owja aan de koffie met bokkepootjes
Hey meiden! Het slenteren door de IKEA is me iets tegen gevallen... maar dat keukentje is zo schattig! We gaan het pas de dag voor haar verjaardag in elkaar zetten en inpakken maar stiekem wil ik het nu doen, haha. Morgen moet ik naar de VK, heb dan weer een controle met liggingsecho en de bevallingsbespreking. Als alles weer goed is mag ik vanaf morgen thuis bevallen!! Die kleine zit nog heel lekker bij mama in de buik maar ik wordt nu wel nieuwsgierig, naar de bevalling en naar de baby!
@palmpje; Hier gaat alles goed! Niet teveel doen hoor, lekker uitrusten. Daar is je verlof voor . En ben benieuwd naar je buik en je studio foto's. Had er wel al een paar op ping gezien &die zijn zo leuk! Jij America's next topmodel van me . @Flower; Hou je het wel goed in de gaten! Even timen misschien? @Aukje; Ik vind dat keukentje ook echt super! Leuk als verjaardagscadeau . L. Zal er vast heel blij mee zijn. Vandaag heb ik eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. Heerlijk even een dagje top voelen! Mis het soms zo dat ik niets meer mag en kan door die harde buiken.. Nu lekker aan een kopje thee voor de buis. Prinsesje is aan het draaien en 'aaien'. Ik merk dat ze veel minder ruimte heeft doordat het echt alleen nog maar aaien en uitrekken achtige bewegingen zijn. Arm kind . Ik voel het nu trouwens veel en veel beter als ze de hik heeft, je ziet mn hele buik bewegen. Zo schattig!
Ik kan ze niet echt timen. Lig nu op bed en heb die buiklijn wel steeds en weer niet het zeurd heel erg maar appard gevoel.. Als ik beweeg komy er weer een harde buik...
Ja het komt en gaat alleen het is nog verweg... Niet zo sterk voel het steeds licht weggaan en dan weer licht komen..maar zolang ik lig krijg ik geen harde buik.. Wanener ik beweeg wel.. Ja ik bel niet zomaar hahahaha
flower zou je niet ff voor de zekerheid bellen... toen ik laatst voor de zekerheid ff aan de ctg moest ('s avonds) zei de gyn dat ondanks vrouwen hun 2e of 3e krijgen toch weeenactiviteit kunnen hebben zonder het te weten!!! nou en ik kan het weten want ik dacht afgelopen vrijdag verkeerd te zitten maar dat bleken dus gewoon rugweeen te zijn!!!
Als ik uit bed ga en loop wordt me buik helemaal hard... Nu lig ik en.gaat het wel weer. . Denk dat het niets is....merk vanzelf wel wanneer me vliezen breken hahahahahahah
Ik zou ook even bellen. Flowertje. Beter 100x te veel dan 1x te weinig. @Bloemie. ik heb een link voor je met foto's, maar zit je op een computer/ lappie? Of vanaf je mobiel?! Wnat ik wil die link niet hier gooien. Hoewel, het gewoon openbaar is. Maar goed. Hhahahahha @ America's next topmodel. Zo voelde ik mij ook hahahahhah O meiden. Die eetlust van mij.. Ik had het al gezegd, maar nu zit ik weer aan de daimtaart van ikea en ik heb nog een restje eten over, ik denk dat ik dat straks ga eten
Ik merk ook steeds vaker harde buiken op bij het lopen. Geen pijnlijke buik, maar het is wel een harde bowlingbal. Vamorgen bij de Kinderarts ook, aangezien ik M moest vasthouden en afleiden.... vergeten dat ik zo'n buik heb... dus ja met buik tegen de rand van de tafel auwah. Zo waren trouwens vrij vlot terug van rondleiding de chefarts die normaal ook nog een woordje doet, was vandaag niet aanwezig... dus het was echt puur rondleiding. Hebben de verloskamers gezien, waarvan eentje met bevalbad. Dat lijkt me op zich wel lekker, maar je zult net zien... tegen de tijd dat ik ga bevallen is die ene verloskamer lekker bezet Bij M. bezette ik ook de laatst beschikbare verloskamer... zonder bad, maar wel met douche! Oh ja... en ze hebben hier dus geen toiletten op de verloskamer, op de gang... moet er echt om denken ook wat lange kleding mee te nemen. Verder gezien waar de kindjes evt komen te liggen (wanneer je geen rooming-in doet) en de kamers waar de moeders komen te liggen. Moeders worden op de tweede dag na de bevalling in een "badedasbadje" gezet voor de wondgenezing en de hygiëne Dus frummel mag zich maar gaan melden..... geloof ik ..... hebben nog geen tekst voor t kaartje, hebben nog geen kaartje.... boven is nog niet klaar... nee blijf nog maar even een paar weekjes zitten Ik dacht dat we zelf een kaartje gingen maken, net als flower, maar daar is vriendlief vanmiddag plotseling van terug gekomen. Ik had zelf bedacht... knaldonkerroze karton met daaromheen een soort van rozig halfdoorzichtig papier en dat samen met een roze lintje samenbinden....Evt nog met een foto van de beide meisjes erbij. Hebben nu op Kaartje2go wel twee interessante kaartjes gezien. maar ben er nog niet uit.
Hopmarjanneke: Leuk klinkt het idee van de kaartjes. Wi j moeten ook nog zo'n proefversie bestellen, maar dat is echt hte least of my worries zeg maar. Ik wil uiteraard wel dat we op DE dag alleen maar een belletje hoeven te doen naar de drukker en hoppakee. In welk land beval jij eigenlijk? EN misschien een badjas mee naar het ziekenhuis voor wanneer je moet gaan plassen? Wat zit er trouwens in jullie zkh tassie? En staat het al klaar?
@bloemm: lekker gewandeld met paps? @lapalma: eten.... ja dat is bij mij dus heel wisselend. Vanavond dus heel veel trek... en toch halverwege buikpijn en heb de helft laten staan Mbt poetsen heb vandaag eigenlijk niets gedaan @maagzuur... het knapt hier eigenlijk een beetje op. Frummel lijkt wat anders te liggen waardoor mn maag niet meer zo in de verdrukking zit. En mn buik is wat "gezakt" dus ook daardoor meer ruimte... heb minder moeite met laarzen aantrekken @flower... rustig aan meid en als je het niet vertrouwd gewoon gaan bellen! @muts: hmmmm koffie met bokkepootjes lekkerrrrr, heb me vandaag tegoed gedaan aan negerzoenen... mag niet... maar ja het is zooooo lekkerrrrr @aukje: L. is toch volgende week jarig? leuk zo'n keukentje. Hihi en je mag idd vanaf morgen lekker thuis bevallen!
Ik ga in Duitsland bevallen. Ik loop ook hier al mn controles en het voelt goed in dit ziekenhuis. Ja badjas moet maar mee idd. Ziekenhuistas voor mezelf is nog niet klaar. Heb wel mn nieuwe pj's van de week even gewassen. Voor Frummel staat er wel een koffertje klaar. Maar hier in het ziekenhuis hebben ze ook kleding voor de kleine beschikbaar. Boodschappenlijstje voor vluchttas: Badjas slippers 2 t-shirts om in te bevallen warme sokken twee nette pj's met knoopsluiting ivm voeding voedingsbeha's grote slips lekkere flodderbroek fleecevest puzzel/leesvoer voor mezelf en voor ventje fotocamera extra batterijen incl oplader mobiele telefoon met oplader lijstje met telefoonnummers (voor t geval dat...) Koffertje voor Frummel setje maat 50 setje maat 56 rompers 2* mt 50 rompers 2* mt 56 2/3 mutsjes 2/3 paar sokjes jasje/vestje Maxicosi Wikkeldeken Moet nog halen: leuk kleinigheidje voor M, namens Frummel