@palma; Ik zit nu vanaf mijn mobiel. Zal je morgen een PB'tje of Ping sturen als ik op de laptop zit voor de link goed? Ben namelijk erg benieuwddddd . @Marjan; Ja, heb heerlijk gewandeld. Had ik echt even nodig.. Het was zo mooi weer! @Flower; Welterusten Flowertje, rust maar goed uit.. Hoop dat je in de ochtend niets meer hebt. Ik ga morgen ook even een lijstje van mijn vluchttas hier zetten. Die van mij staat al helemaal klaar! . Zo lekker mijn bedje in.
la palma wat ook handig is om klaar te leggen/in te pakken: -trouwboekje ivm aangifte geboorte -muntje voor de rolstoel: hou er rekening mee dat in het ene ziekenhuis 1euromunt genoeg is en bij de andere 2euromunt... -klein geld voor parkeerautomaat -genoeg benzine in de auto -iets van sultana/liga iod... vaak is er snachts nix te eten (dit las ik in een ander topic.. bij de geboorte van zoonlief gewoon bijna 24 uur niet gegeten... man ook niet)
ja dat lees/hoor je wel vaker bloem... hier niet nodig gehad hoor!!! geen idee flower waar denise is... zullen we haar ff met zn allen roepen???
Ja ben ook benieuw naar Denise, die had een afspraak bij de gyn vandaag.. Hoop dat het goed met haar en de kleine gaat! Ik ga slapen meiden, welterusten!
Oh ja trouwboekje.,.... of akte van erkenning.... That reminds me.... ik moet morgen ochtend met onze geboorte-akte's nog langs het stadhuis. Dan kunnen ze de akte in orde maken, hoeven we alleen nog even langs om te tekenen.... oh ja en 25 euro mee nemen ivm het vastleggen van de naamskeuze Hier in D krijgt kindje van niet-getrouwde ouders automatisch moedersnaam... tenzij je het laat vastleggen, maar kost dus wel 25 euro.
Boehoeeee ik kan niet slapen.. Bloed irritante vent snurkt naast me en maar boos worden omdat ik hem wakker maak.. Ik wil ook slapen grrrrrrr ben nu klaar wakker
En nog steeds wakker pffffff ben echt klaarwakker wat is dit nou....... Vind ut niet grappig en me humeur wordt er niet beter op hihuhihuhihihi
goedemorgen meiden. denise; hoe is het ermee meid? @flower; balen dat je niet kon slapen vannacht, anders probeer je straks lekker nog ff te relaxen in het zonnetje buiten ofzo. hier gisteren weer bij de gyn geweest. ze schatten de kleine nu bij de geboorte tussen de 5 en 6 pond, dus dat zal een maatje 50 zijn denk ik?? de baby loopt nu ongeveer 2 weken achter maar zat niet op de onderste lijn, wel onder de middellijn, maar er is nog steeds groei aanwezig en daar gaat het blijkbaar om. tis nu echt aftellen en vanaf nu mag hij ook komen, al is het fijner als hij blijft zitten tot de datum die geprikt is want anders moet alles met spoed opgetrommeld worden. en ze hebben gisteren even gebeld met de hartbewaking en er is een 1pk voor me geregeld ,dus dat ik wel fijn ivm visite en bellen van mensen. vannacht ook echt slecht geslapen, ben wel ieder uur wakker geweest en heb nu knallende koppijn. pfff nog even.....
Flower balen dat je de halve nacht wakker ligt met zon snurkende vent!!! Marjan ff 25 euro voor de achternaam ze weten wel hoe ze binnen moeten lopen Palmie en Muts: Ik moet vanmorgen en morgenochtend nog werken en dan joepie joepie verlof! Qua nesteldrang denk ik wel dat ik me moet gaan inhouden. Vooral de weken voor de kleine komt en ik me zit te vervelen kan ik nog weleens drang gaan krijgen. Maar ik wil mn zusje vragen of die in mn 38ste week een keer wil komen helpen ff een paar dingen goed te soppen... Maar ja ik ben van mezelf al een poetserd dus moet me wel op de rem gaan zetten vrees ik. Gister op ons neefje van 7 mnd gepast. Kind kan zichzelf al goed vermaken en maar tis nogal een onrustig typ... Dus ik had een fles voor m gemaakt voor het slapen en mn vriend hem die fles laten geven maar dat wilde dus voor geen meter. Kind was druk met op zich heen kijken en willen zitten en naar die speen aan het happen en niet aan het drinken. En mn vriend zat daar maar te klooien. Dus heb ik m maar gepakt en goed in de houdgreep klemgelegd en toen kon meneertje niet anders als zn fles gewoon leegdrinken. Goede oefening voor strakjes Marjan en Aukje gefeli met jullie 37!!!! weken! Ik ga nu even gauw een ontbijtkoekje naar binnen werken heb zo fysio en daarna aan den arbeid
marjan en aukje gefeliciteerd!!! grr flower k*t is dat he... hier voor de 5e nacht op rij op de bank gelegen... volgens mij snappen die mannen niet dat wij onze rust hard nodig hebben pff marjan ze weten de prijzen er wel voor te vragen hoor... slaat af en toe helemaal nergens meer op!!! werkse meimamma!! nog 2 keer enne als je je gaat vervelen: boekje, spelletje op de computer, filmpje..... oeh senna vind het moeilijk om te zeggen hoor kwa maat... zoonlief was 3310 gr. bij de geboorte en die heeft toen idd maat 50 aangehad... maar voor hoe lang weet ik niet meer.... hier iets heel raars: een vlekje bloed van ongeveer 10 cent met veel slijm in mn broekje... maar verder geen bloedverlies.... ga het ff heeeeeel erg goed in de gaten houden want ik heb ook rare krampjes net boven mn schaambot en het drukgevoel in mn foeffel... kleine beweegt wel (soort van uitrekken)..
Kan je slijmprop wezen muts oeeeeee spannend... Hier gewoon hele nacht klaar wakker pffff ben zo moe nu maarja.. Vriendin wou naar de stad met me maar totaal geen zin en puf voor
hihi flower ik ben al zeker 2 weken slijm aan het verliezen..... en het verliezen van de slijmprop zegt helemaal niet over het beginnen van een bevalling.. er zijn vrouwen die met 30 weken de slijmprop verliezen en over tijd gaan..... en er zijn vrouwen die het helemaal niet merken dat ze m verliezen zoals ik met de bevalling van zoonlief... kan me voorstellen dat je kapot bent en geen zin hebt... kan je vriendin Romy niet ff een uurtje meenemen zodat jij kan bijslapen??
Goedemorgen meiden, Heb even niet terug gelezen, ben gister lang in het zhuis geweest, eerst aan ctg gelegen, hartslag van de kleine was aan de lage kant maar was verklaarbaar door dat hij te klein is, de doorbloeding van de navelstreng/placenta is nog goed, maar kleine is niet meer gegroeid mocht hij dinsdag nog niet gegroeid zijn en de doorbloeding/voeding minder zijn dan kunnen ze niets anders doen dan de baby halen want dan heeft hij betere kansen buiten de baarmoeder dan er binnen. Heb gister toestemming gegeven voor inwendig onderzoek om toch te kijken of ik al meer ontsluitng had, want heb maandagnacht behoorlijke krampen gehad maar was van 2 naar 2,5 cm dus niet noemenswaardig. Heb het nu allemaal een soort van een plek gegeven voor mezelf anders maak ik mezelf gek. Maar hoe gaat het met jullie ?
Zo een vriendin is het helaas niet hihihihi je weet ik heb niet veel vriendin maar ach ja.. Komt wel goed.. Ik hoop dat de harde buiken weg blijven vandaag gisteten avond had ik ze met elke stap die ik zette
.. Jeeetje denise maar het niet groeien van die kleine hoe kan dat is er iets met hem aan de habd hoeveel woog hij nu dan? ??..
ow jeetje denise wat heftig!!!! wel fijn dat je het een plekje hebt kunnen geven... enne je weet dat wij er voor je zijn he!!!! hihi flower ja ik ken dat... ik vertrouw zoonlief ook niet aan iedereen mee... wanneer moet ze weer naar school? of heb je nog niets gehoord over de kaarten??
Nou ik ga het zelf betalen het valt wel mee het bedrag maar als ik haar nu naar school doe heeft geen zin ik mag straks door de ks 6 weken niet auto rijden dat betekend dat ik dan voor 6 weken door moet betalen en dat ga ik niwt doen dus ik denk dat ik haar terug naar school doe als ik ben herstelt
Hij weegt nog steeds het zelfde 1150, ze kunnen geen oorzaak vinden waarom hij zo klein is, hij krijgt nog voeding binnen en afwijking kunnen ze ook niet vinden ( gelukkig )
Pfff maar 1150 is echt heel licht en klein... Je zal toch denken dat er iets moet zijn waardoor die niet groeit... Sterkte meissie en weet niet of je al een buddy hebt hier want snieke is er ook niet vaak en lijkt denk normaal dat we graag willen weten hoe het met je gaat meid