Welterusten lieve Flowertje Powertje! Hoop dat je vannacht wel kan slapen. Manlief is boos aan het worden omdat ik de laptop niet los kan laten . Hahahaha!
Trusten dames.... ik ga ook maar eens horizontaal! Morgen een drukke dag voor de boeg Eerst om half 10 controle bij de FA en dan nog wat taarten maken en de laatste inkopen gaan doen. En dan is het s avonds nog wat slingers ophangen .... En zaterdag de 2e verjaardag van Mariëlla!!!!!!
Goedenavond Het is helemaal gelukt met de frietjes hier. Ze waren heerlijk. Maar ik heb nog wel een beetje trek nu. Flowertje; is het gelukt met de geboortekaartjes? Meimamma: Heb jij een jasje mee, of doe je gewoon een dekentje? O wacht; ik zie het al. Aaneengesloten pakje/ jasje Bloemie: De dag met je man was dus wel gezellig zo te lezen en je hebt weer geshopt * zwaait met vinger *. hihihih. Zo leuk he, al die minitinywiny kleertjes Jouw lijstje lees ik morgen wel hoor. Dan kijk ik wel even om te zien wat ik wel en niet heb Aukje. trouwerij met 8 gangen diner klinkt goed. Zullen wel niet zulke grote porties zijn toch? En volgende week een vrijgezellenfeessie. Is dat alweer van de volgende bruiloft? hihihih @ monika. Het is lastig inschatten wanneer het net te veel is. Dat merk je pas achteraf. Ik hoop dat jij je nu beter voelt Hopmarjanneke; fijn buddynieuws. VOlgende week misschien al de eerste meibaby?? OEE wat spannend Wat een vreemde vogel trouwens bij je rondleiding? Iedere vrouw is toch anders, gaat ze je lekker lopen vergelijken met een andere patient. Zucht. En gefeliciteerd met je 37 weekies Nou, waarschijnlijk slapen jullie allemaal al. Logisch want het is een belachelijke tijd om wakker te zijn! Pfffffff. Ik was nog even druk in de babykamer. Morgen even de hydrofiel luiertjes strijken. Mijn schoonzussen strijken alle kleren enzo. Ja daag ( of doet iemand anders hier dat ook? ) ik heb daar echt geen zin en energie voor. Daarbij; we hebben wanddecoratie die op de muur moet, maar die montagelijm pakt niet. Zucht dus die kamer is NOG STEEDS niet af. Ik word er zo agressief van. Gelukkig gaat mijn man morgen naar de gamma voor advies en zondag moet alles klaar zijn anders ben ik er klaar mee. Nou ja, ik hoop dat jullie allemaal lekker slapen. Kiss
Goedemorgen meiden! Meedje, dat is schrikken, nu maar hopen dat je bloeddruk voorlopig nog maar niet gaat stijgen. Hier vanmorgen opgestaan met kramp aan de binnenkant van mijn bovenbeen. De #$%^& dat doet zeer. Heb dit een paar maanden terug ook gehad, heb er toen nog 2 weken last van gehad. Hopelijk nu wat minder. Zo ff langs de vampiertjes en dan 2 uur na het ontbijt weer, gezeur. Met het bekken gaat het nu wel ietsje beter
Goedemorgen meiden! @Palma; Heb gisteren een hele leuke dag gehad! &shoppen mag je me altijd wakker voor maken Hihi . Ik heb wel alle kleertjes en spulletjes gestreken.. Maar ik heb gewoon de strijkplank op zithoogte gezet &alles zittend op de bank gestreken, met de tv aan . Dus zo erg vond ik het niet! Misschien een tip! Wel balen van de wanddecoratie, Ze kunnen vast bij Gamma wel uitleggen hoe het moet.. @Monika; Wat vervelend van je been, hoop dat het snel over is. Ik lig nog even in bed hoor, echt geen zin om op te staan. Oh ja, ik bedenk me net dat het de laatste werkdag van Meimamma is! Succccccces vandaag!!! .
@Palmieeeeee; Wil je de link van die site via PB of Ping sturen? Dan ga ik straks kijken naar je shoot
Goodmorning!! Bloemmmmiieee wat lief dat je eraan denkt dat het mn laatste werkdag is vandaag Palma ik heb idd zon aaneengesloten jasje idee. Van mn zusje gekregen die had mn ook aan gedaan bij mn nichtje toen ze vanuit het zh mee naar huis mocht Marjan succes met alle voorbereidingen en de controle vandaag. Meedje wat spannend allemaal kalm aan hoor meid! Flower dikke knuf! Meiden hier ook bagger geslapen. Kleine uk gebruikt mn blaas als trampoline. Kind is ook blij dat mama biijna verlof heeft, is sinds gister al aanwezig! Maar goed nog 2 uurtjes!! Heerlijk!
ow aukje wat geweldig dat L. zo lief was!!!! altijd heerlijk!! nee helaas was mijn 1e bevalling niet prettig... kga voor de dames die voor de 1e keer bevallen maar verder nix erover vertellen... heeel erg veel plezier het weekend... enne 8-gangen?? wow das wel heel erg veel!!! hmmm marjan wat wil E. zelf dan met het kaartje of verteld ie dat niet? schiet natuurlijk ook niet op als ie het niet aangeeft.... enne hier waren we ook best relaxed totdat we te horen kregen dat de kleine man was ingedaald en manlief ineens drang kreeg dat alles af moest..... succes morgen bij de FA!! hahaha ja dat van het overtijd lopen hoor ik hier ook steeds van de vk's... nah echt niet hoor!!! wens meedje heel erg veel sterkte en succes! last net op hyves dat Rianne ook in het ziekenhuis ligt ter controle ivm bloedverlies... oeh palmpje niet leuk dat de montagelijm het niet doet!!! maar bij de gamma weten ze vast wel wat je moet gebruiken!! hier wordt ook niet alles gestreken hoor.. de shirtjes wel maar sommige broekjes niet.. enne welke hydrofiele luiers ga je strijken? als je er mee gaat afdrogen kun je het beter niet doen want dan doen ze het minder goed.. toch andere dames (ik heb geen enkele hydrofiel gestreken) yech monika wat vervelend van de krampen.. is de pijn bij je bekken al wel iets minder?? sterkte bij de vampieren!! meimamma veeeel plezier op je laatste werkdag.. gister moest ik er nog ff aan denken: zijn dit de mensen die je 3 (of 4) keer per week hebt? flowerrrrrrrr hoe heb je geslapen??? zo dat was het kladblok....
ik was gister niet aanwezig omdat ik rond half 8 ineens weer krampen kreeg... rustig op het bankje gaan liggen maar een uur later waren ze er nog... toch maar ff onder de douche gaan zitten en toen zakte het ietsjes af maar nog wel om de 4 min... uiteindelijk rond kwart voor 10 in bed gaan liggen maar helaas helaas... vannacht weer vanaf 2 uur op de bank gaan liggen omdat manlief "lief" deed.. snurken en duwen.. pff hij snapt geloof ik niet dat mn lichaam pijn doet en is lekker ego want hij was wakker toen ik eruit ging (en met de deuren sloeg!) der vroeg iemand of ik getoucheerd ben: ja een week of 7 geleden en toen was er nog niets... de laatste 2 keer bij de vk wel gevraagd of de krampen er uitwerking op hebben maar dat konden ze niet zeggen (en hebben verder ook nix gedaan)....
@muts; Wat vervelend van je krampen.. Voel je je nu wel goed? Spannend hoor allemaal.. Misschien gaat het heel binnenkort wel doorzetten! Oh oh oh, Ik heb zo'n zin om schoon te maken (Het is een puinhoop hier!). Kan mezelf niet tegenhouden.
@muts, wat vervelend zeg die krampen die niet doorzetten. Met mijn bekken gaat het nu aan zich wel, alleen kan ik bijna niet autorijden. Dat is schijnbaar te veel belasting voor het bekken. Maar ach moet er straks toch nog uit. Over een uurtje weer naar de vampieren toe (ben 1,5 uur geleden nuchter geweest) en daarna nog even een boodschapje doen.
nah bloem ik weet het niet meer hoor..... het ene moment denk ik owjee laat ik maar ff bellen want dit klopt niet" en het andere moment denk ik "ja doei tis vals alarm".... foei nix doen jij!!!
Zo eindelijk iets meer geslapen. .. Maar grrrrrr mannen vanacht begon romy te huilen eindelijk sliep ik en die vent van me slaapt gewoon door. .. Dus ik naar beneden romy had op der hand geslapen dus die sliep hihihi en dat deed auw.. Romy weer slapen maar ik val nooit 123 meer in slaap grrrrr. . Mutsy wwwr krampen pffff gek wordt je ervan he pfff.. Bloempje jij mag niks doen zitte jij.. Heb ook lekker vaag gedroomd weer.. Meimama lekker bijna verlof jeej
wat heb je gedroomd dan flower?? agossie arme Romy... dat kan echt pijn doen!! monika merk je niet dat er spanning op je buik komt te staan met het rijden??? ik merk heel erg drukgevoel op mn buik als ik in de auto zit... sterkte straks bij de vampieren! hoeveel buisjes zijn het??
Hihihihihi ik droomde over meerdere van hier higihi.. Muts ging trouwen op een bood maar er was een bom aan boord en toen ging ik iedereen van de bood halen.. Iemand ging er vandoor met je kind muts volgens mij je schoonmoeder in me droom en liet jou achter op de bood waar je man was geen idee. Toen ik de bood in ging om jou te zoeken want alleen jij was er nog niet en nog een paar andere werd het luik nadat ik in de bood was dicht gedaan dus we waren opgesloten.. Ik vet snel zoeken maar kon je niet vinden.. Daarna ging ik naar een andere droom. Kreeg een plastic zak mat baby krokodillen die mocht ik voeren dus die beesten uit de zak en gaf ze te eten maar ze hapten vet erg. . Toen zat ik in een hok met een vent en een sorrt zwembad met grote krokodillen en ik maar steeds achter die man schuilen waarop hij gewoon bezig.was de show klaar te maken en steeds kwam er een krokodil naar me toe en hij zei neej hij doet echt niks hoor.. Toen heb ik nog over palma.gedroomd hahahahHhHHhHHHahha.. Maar weet niet zo goed waar het om ging.. en een droom over bloempje.en ik.. We waren vluchtelingen en liepen in een kamp waar niemand ons mog.ontdekken.. Alleen helaas werd ik intdekt toen ik ging douchen.. En toen moest ik naar de baas komen ofzo.. En bloempje werd toen ook ontdekt die man zei ga jij ook maar even mee.. En dat was het toen werd de prinses flowertje wakker. .. Zo vaak wakker geworden betekend veel verschillende dromen hahahaah
Ja de druk van het stuur dat mijn buik nu eigenlijk echt te groot wordt om auto te rijden Maar verder niet.
whahahaha flower wat een dromen zeg!! maareh ik hou niet van boten dus daar krijg je mij niet op... ben inmiddels getrouwd dus dat doen we niet nog een keer!!! s-monster die er met mijn kind vandoor gaat? nah ik zal der ff!!! maar vind het wel heeeeeel erg lief dat je me kwam redden....
Ik heb al.vaker over jou gedroomd muts hahahahahahaaahahhahahah sorry hoor kan er niks aan doen... Je bent heel.intresant voor me denk hahahahhaahhaahahahha je hebt een stalker hahahahahahaha..