mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha flower jij mag mij stalken!!!

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jeeeej

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; HAHAHAHA. Ik kom niet meer bij! Wat een grappige dromen allemaal. :D:D.

Ja ik weet het ik mag niets doen, maar ik mocht na week 34 weer langzamerhand dingen oppakken... Maar dit wat ik nu heb gedaan is niet echt 'oppakken' maar meer extreme nesteldrang. Het huis glimt helemaal, zo schoon is het. Heb 2 wasjes gedraaid, ramen van de babykamer gelapt (alleen aan de binnenkant, de buitenkant wordt altijd gedaan) stof afgenomen door het hele huis, met de stofzuiger door het hele huis, Badkamer tegels schoongemaakt (?! Dat doe ik normaal nooit, weet niet wat me bezield...) en nu hang ik nog even het tweede wasje op. Daarna ga ik een uurtje slapen hihihi. Stoute stoute Bloemmm :p.

@Monika; Succes bij de vampiertjes!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ach als jij het fijn vind bloem..
    Dan moet je dat doen maar luister naar je lichaam want kleintje kan echt nog beter even blijven zitten meid

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Gelukkig voel ik me helemaal goed! Ik ga nu even een uurtje, anderhalf uur slapen..

Tot straks meiden!

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow bloemmie doe dat nou niet!!!!
    het is natuurlijk heerlijk dat het gedaan is maar hou je lichaam echt goed in de gaten!!!!

hier ook topsport gedaan... ben ff wezen douchen en het scheermesje riep me :D
    voor de rest ga ik nix doen want we hebben vanavond een bedrijfsetentje van manliefs werk... lekker informeel.. werkgever komt zelf ook in spijkerbroek.. ben wel benieuwd hoe zn vriendin gegroeid is want die is nu 22 weken zwanger :D
    en een collega van manlief is iets van 27 weken zwanger :D

ik heb woensdag gezegd dat ik wel mee wilde eten maar sindsdien heb ik steeds door mn hoofd spoken "tja en dan ga je zitten en breken je vliezen" whahahahaha!!!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zoooo hier ook weer goedgekeurd! Zit nu op 9,2 kilo, bloeddruk 120/80 en er was nog geen beweging in mn bmm. Over toucheren gesproken... ik word dus gewoon iedere controle getoucheerd :$ maar ja ben het inmiddels al lang en breed gewend.
    Volgende week weer alleen CTG en dan op woensdag daarna weer de normale controle + CTG. Dat zal vast wel de laatste keer zijn bij de FA denk ik.... een week later moet ik me immers al bij de gyn melden.

Ook hier bij brekende vliezen PLAT liggen en zsm plat richting ziekenhuis. :cool:

Muts je vroeg naar streekjes/streken van M.... nou ze had er weer eentje hoor. E. wilde gisteravond laat nog even gitaarspelen en dacht wat rammelt mn gitaar eigenlijk.... had mevrouw de gitaar "gevoerd" met stukjes appel :D :D :D Het was dat ik al in bed lag,
    maar je kon me opvegen :D :D :D
    Vervelend trouwens van je harde buiken enzo.
    Veel plezier vanavond met etentje.

Flower: niet weer zo gek dromen hoor meid ;)

@Bloemm.... niet te gek doen meid! Je moet nog een paar weken door hoor.

@MOnika: hmmmm autorijden heb ik gelukkig nog geen last van, maar wij hebben wel een auto met hoge zit/instap... dus dat scheelt mogelijk wel een heel stuk. Ik hoef me niet uit de auto te "hijsen", gooi gewoon mn benen buiten boord en laat me zakken.

Zoooo nu eerst even buiten kijken wat M uitspookt... ze is papa helpen in de tuin :p maar ze gaat er steeds vandoor met zn spade.
    Daarna maar een begin gaan maken met mn kwarktaarten.

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahahahahahaha en dan tja breken je vliezen hahahah. .
    Grappig. .
    Denk ik ook steeds als ik in de winkel loop.

Zo boodachappeb zijn binnen we gaan lekker in de tuin spelen hahahha mama met der dikke joanna op de stoel..

Ga vanaaf ook maar ia een mesje pakken kijken of het lukt hahahahahahh is namelijk echt topsport

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag,

*Even EGO*

Gisteravond rond 21.00 weer menstruatie achtige krampen in buik en onderrug. Had ook steeds harde buiken. Tot 12.00 liggen timen en ze kwamen steeds om de 5, 8 of 10 minuten. Om 12 uur toch maar even gebeld met het ziekenhuis en ik moest voor de zekerheid toch maar even langs komen voor een ctg. Eenmaal aan de CTG nam het wel iets af, maar was nog steeds aanwezig. De vk zag wel wat activiteit op het moment dat ik die krampen had, maar ze was er niet dusdanig van onder de indruk dat het weeen waren. Toen nog inwendig gevoeld, was gelukkig allemaal hetzelfde gebleven. Toen moest ik nog even een potje vol plassen, maar ook daar was niks op te zien. Volgens de Vk is de boel dus wel aan het rommelen, maar heeft het gelukkig geen effect nog. Ik moest thuis 2 pcm in nemen en proberen te slapen. Dit heb ik gedaan en heb ook redelijk goed geslapen moet ik zeggen. Zo nu en dan nog wel wat krampjes, maar niet meer zo vaak en vervelend als gisteravond gelukkig.
    Ook maar niet naar het werk gegaan vandaag. Dat leek me niet verstandig. Bovendien waren we 1.30 vannacht weer thuis uit het ziekenhuis dus ik kon mijn slaap wel gebruiken vanochtend!

Liefs

Even een vraagje trouwens aan Aukje en Hopmarjanneke: Waarom moeten jullie plat liggen als jullie vliezen breken. Mij is daar namelijk (nog) niks over verteld, maar het lijkt me handig dat ik dat wel van te voren weet mochten mijn vliezen breken!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Zo, heb even een uurtje mn oogjes dichtgedaan. Wat is dat lekker zeg!
    Alleen stond ik net op en mevrouwtje in mijn buik trapt zo hard tegen mijn maag! (Zo hoog was ze nog nooit gekomen!) Ik wist niet hoe snel ik naar de WC moest rennen, met als gevolg mijn hele fruitsalade van voor het slapen gaan eruit. (Erg smakelijk, sorry)... &nu heb ik hele erge maagzuur door het overgeven. Zo maar even een bakje vanille vla naar binnen werken en hopen dat 't helpt.

Wat koken we vanavond meiden? Hier eten we soep (weet nog niet welke, maakt paps als ie vanavond komt) en zelfgemaakte aardappelsalade.. &voor de rest weet ik het nog niet, heb wel trek in een vleesje eigenlijk.

@muts; Veel plezier bij 't etentje! Dat van die vliezen komt ook steeds vaker in me op inderdaad :D.
    @marjan; Fijn dat je goedgekeurd bent!
    @Flower; Ben jaloers, ik wil ook een tuin hihihi, Geniet maar lekker van 't mooie weer!
    @SQ; Jeetje, dat was wel even schrikken denk, dat ze toch even wouden dat je kwam. Gelukkig is er niets ernstigs en mocht je gewoon naar huis. Pak goed je rust hoor! Knuf!

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Zo de vampieren zijn weer tevreden.
    Maandag tijdens de controle krijg ik dan de uitslag.
    Ben benieuwd of mijn suiker nu iets gezakt is en ik niet hoef te gaan prikken met insuline.

Maandag ook een echo en hoop dan ook te horen dat de kleine gewoon netjes groeit en niet een mega baby wordt ;)

12. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Vanavond Nasi met sate saus!

13. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hieper de piep! Joepie jeej!
    Ik heb verlof!!!

En wat een weertje om je verlof mee te beginnen!
    Heb net ff lekekr een bezem door de achtertuin gehaald, en wat dingetjes verschoven. Nu is het heel verleidelijk om de parasol op te zetten, maar ik ga strakjes even tukken dus ik doe het maar niet;)

Muts ik werk(te) 4x in de week en bij die ene mensen ben/ was ik 3x;)

Hier op het menu snijbonen met een hamburger en aardappels:D

Ow heerlijk ik kijk mn tuin in... Lekker gekleurde violen, de narcissen en hiacynten en blauwe druifjes komen op. Heerlijk die zon in mn gekleurde tuin. Wordt er helemaal vrolijk van!

Vogelvoer buiten gestrooid dus ook allemaal aanvliegende vogeltjes hier. Whhaaahahahha worden jullie al vervelend van mn zonnige humeur;)!

14. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    whahahahahhahahahaha :D:D marjan wat een strakke actie van M.... ik pieste bijna in de broek van het lachen :D:D
    fijn dat je weer goedgekeurd bent! enne hier doen ze volgens mij alleen toucheren als ze het echt niet vertrouwen of als het bevallen begonnen is....

he getver bloemmie das ook niet lekker... sterkte met de maagzuur... heb je wel lekker geslapen??
    hihi dat van die vliezen breken heb ik pas 1 keer gehad en dat was toen we de winkel inliepen om het bankstel te bestellen maarja toen had ik net de avond ervoor "weeen" gehad...

meimamma gefeliciteerd met je verlof :D:D
    wat vonden de mensen ervan dat je vandaag voor het laatst was??
    die oudjes waar ik toen werkte vonden het al verschrikkelijk als ik een dag vrij was.....

flower veel plezier op je foeffel in de tuin!!!

hier een vervelend rotmormel rondlopen... de hele tijd zeiken en doen... grote bek.. tis hartstikke mooi weer maar nee meneertje wil tv kijken!!

monika krijg je een groeiecho ivm de suiker? of is het een liggingsecho??

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wij eten rosti met vlees hahahahahaha.. Cordenblaue jam jam..

16. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zit binnen brood te eten (vreten) hahahahaah hard broodje met pasta hmmmmmmmmmmm...

Romy.is hier de boek aan het verbouwen grrrr

17. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Mutsy mensen vinden het natuurlijk niks dat ik verlof heb, met name omdat ik er tot september niet ben en ze een vreemde krijgen, maar t wordt me wel van harte gegund hoor;)

Hier zo ook ff een broodje bikken;)

Ik heb zooooooon zin in aarbeiden kwarttaart van mn oma... Bel ik dr net op heeeft ze het niet (goh wat gek!?) Flauw he!

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @muts, beiden. Liggingsecho omdat tot de laatste echo hij altijd overdwars in mijn buik lag.
    Al heb ik nu al een paar weken (stuk of 2) echt het idee dat hij 'klaar' ligt. En ze doen dan uit zekerheid ook gelijk de grootte meten ivm dat ik tegen de suiker grens aan zit.
    Vorige keer, net nog goed, dus ben benieuwd wat er uit deze prikbeurt komt, aangezien ik nu 2 weken een soort van dieet heb gevolgd.

Ik ben iig niet meer afgevallen en zelfs weer 1 kg aangekomen. Vanmorgen nog gecontroleerd.

19. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Monika hopelijk is het nu allemaal goed met je suiker enzo;)

Hier is het vanavond i.p.v snijbonen broccoli geworden. Ik weet zeker als ik die vanavond niet eet, dat ik over een paar dagen een gele broccoli heb liggen. En broccoli is toch al niet favoriet bij mij, maar ja mn vriend vind het lekekr dus je moet wat. Sausje erover om het weg te krijgen hihiih.

Ik zal zo maar eens verstandig doen en even mn bedje opzoeken.
    Mijn s-ouders zitten bij zon toneelclub en we gaan naar een uitvoering vanavond. Als ik nu niet ga tukken weet ik zeker dat ik het niet ga redden vanavond;)
    Dus ja dan maar even proberen, helaas met dit mooie weer.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh ik heb verschrikkelijke maagzuur! Zo vervelend, want ik heb honger :(.

@meimamma; Jeeeeeej! Verlof!! :D.

Deel Deze Pagina